Ma trezesc dimineața lângă Lucas . E Sâmbăta și nu știu ce o sa fac azi , cu ce o sa ma plictisesc .
-' Neața ! zice Lucas cu un ton răgușit și îmi zâmbește
- Ce facem azi ? îl întreb eu și îmi verific rana de la picior
- Pai azi trebuie sa îmi vizitez bunica , vrei sa vi cu mine ?
- Da .
Am pornit spre bunica lui Lucas , și drumul durează o ora și ceva . Tot drumul , mama lui Lucas a condus prudent , tatăl lui și fratele lui nu sunt aici . Oare de ce nu i-am văzut niciodată ?
- Am ajuns . zice Mary , mama lui Lucas .
Am stat 5 ore cu bunica lui Lucas . Am tăiat trandafiri din gradina , ne-am jucat cu câinele și am mâncat clătite făcut de noi . Casa e o casa mica , verde , foarte primitoare . Nu e chiar asa mica dar e încăpătoare și foarte confortabila .
Ne pregătim sa plecam .
- Lucas ? vine mama lui în camera unde așteptam noi
- Da .
- Rămânem peste noapte , s-au anunțat ninsori
- Ninsori ? Dar sunt trandafiri afara . zice el și rade
- Nu o sa mai fie . zice mama lui serioasa
- Ok ... zic eu și ma bag în seama
- Îmi pare rău , Melody . O sa dormi aici , în dormitorul mic cu Lucas . E bine ?
- Sigur . zic eu și zâmbesc .
Am 18 ani , sunt adult , pot face ce vreau . Pot sa rămân pe luna peste noapte dacă vreau .
El și Lucas nu uitam la un film cu bunica lui.
- Va las , puișori . zice ea și se ridica și da sa plece din dormitor
Se oprește brusc și se tine de spate .
- Melody ? Hai puțin cu mine . zice ea cu vocea draguța de bunicuța
Ma duce în dormitorul ei și îmi face semn sa ma așez . Ma așez comod pe marginea patului și aștept . Bunica lui Lucas scoate o cutie mica , Roșie dintr-o noptiera și îmi înmânează cutia .
- Ce e asta ? întreb eu și deschid cutia .
În cutie e un pandantiv cu soare . Ma uit la medalionul meu cu luna și observ ca sunt identice . Le apropii și se unesc ca un puzzle .
-Luna a primit-o Lucas la naștere , iau soarele , e acum al tău . Atâta timp cat aceste doua pandantive stau la un loc iubirea voastră o sa fie cel mai puternic lucru din univers . zice ea și îmi da soarele în mana .
- Mulțumesc .
- Da-i soarele lui Lucas , și ai grija sa nu le pierdeți . zice ea în timp ce eu străbăteam holul .
Intru în dormitorul meu și a lui Lucas . El doarme ca un bebeluș .
- Lucas ? șoptesc eu
Lucas se trezește somnoros și îmi zâmbește
- Uite . zic eu și ii pun medalionul
- Waw ... ți-a dat asta sa mi-l dai ? I-ai furat inima bunicii. zice el și își pune medalionul
- Stii ?
- Normal ca știu . Iubire puternica , univers , astea au fost a bunicii și a bunicului . zice el
Rămân uimita . Îmi place familia lui . Ma așez Lânga el în pat și stingem luminile . Îl aud respirând încet dar nu adoarme și nici eu .
- De ce nu dormi ? îl întreb eu După ceva timp După ce am stins luminile
CITEȘTI
Virgin Soul
RomanceNu stiu sa iubesc , nu pot sa iubesc , imi e frica sa iubesc ... stiu ca iubirea doare , o stiu chiar daca nu am iubit niciodata . (15 +)