A trecut o săptămână istovitoare la compania "Sky-Fall Design" .Îmi fac treaba bine , zic eu .Nu m-am mai întâlnit cu Lucas îs pixul lui , ceea ce îmi face viata tot mai roz .Eu și Tim am început sa pregătim nunta .O sa fie minunat la nunta , ceremonie , încă nu am stabilit nimic dar am cumpărat primele cataloage de rochii și meniuri .Ma uit la ele înainte sa ma culc împreuna cu Tim .Nu ne grăbim cu nunta dar nici nu vrem sa așteptam prea mult ,fiindcă părintii lui sunt foarte incantați .
Stau în birou și tocmai am finalizat ultima fila din ultimul dosar pe ziua de azi.Trebuie sa merg sa predau dosarele și apoi am o ședința scurta , după care ...acasă ...oh dulce pat , somn , lăptic cu ciocolata și pieptul cald a lui Tim .
-Poftim , Rona , aici ai toate dosarele și cele 3 contracte verificate , spune-i domnului SkyFall ca le poate semna liniștit .Ultimul contract , cel în valoare de 20 de milione , ar trebui puțin lucrat , mi se pare ceva neinsegula .zic eu și zâmbesc lăsând ușor dosarele în biroul secretarei lui Lucas .Omul asta are o secretara , o menajera de biroul și o asistenta personala ...are ce face toată ziua .
Ma îndrept cu pași repezi către ședința.Am întârziat deja 5 minute .
-Scuzați întârzierea .zic eu și intru în sala de ședințe .
Lucas , o blonda tânăra și asistenta lui personala sunt în sala în fata unei planșe cu grafice.
-Cam nepunctuala , nu credeți , domnișoara Faith ? întreabă el și se întoarce .
Privirea lui se oprește pe picioarele mele apoi urca încet pana la fata mea .Ma privește pătrunzător în ochi apoi revine la planșa plina de culori.
-Scădem puțin preturile și mărim aria unde plasam magazinele .zic eu fără sa ma apropii prea tare de planșa.
Blonda , asistenta lui Lucas și Lucas se întorc uimiți către mine.
-Ce ? zic eu și îmi dau o șuvița După ureche .
Lucas nu zice nimic.Le face un semn ciudat fetelor și acestea părăsesc camera.
-Promovare.zice Lucas și se apropie de mine
-Ce ?
-Ești promovata.De o săptămâna ma gândesc sa scad preturile sau sa măresc aria de plasare a magazinelor , dar nu m-am gândit nici o secunda sa combin ideile .În schimb, dumneavoastră , domnișoara Faith mi-ați demonstrat ca o femeie are mintea deschisa ideilor .Sunteți promovata la director de vânzări și asistent directorial .zice el și se tot apropie de mine încet
-Mulțumesc domnule SkyFall.spun eu și zâmbesc cald
-O meriți .Meriți multe , Faith , și știu cine iți poate oferi ceea ce meriți .zice Lucas și se oprește cu mâinile la piept în fata mea
Își ridica o mana și își plasează palma pe obrazul meu .Ma mângâie încet și pleacă cu pași sacadați din încăpere.Rămân împietrita de atingerea lui calda .Uitasem cum se simt atingerile lui , și cum e sa ii simt umbra contopita cu umbra mea .Oh gata , Melody ... ești doar nostalgica .Pana la urma face parte din trecutul meu ,acum , pentru mine e doar șeful meu , domnul SkyFall .Tim e bărbatul meu , viitorul meu soț și tatăl viitorilor mei copii .
Ies din sala de ședințe și merg în biroul meu unde îmi termin cafeaua.L-am sunat pe Tim sa vina sa ma ia pentru ca sunt obosita.
Ies pe hol , cu geanta în mana și îl aștept pe Tim.
-Domnișoara Faith ? aud o voce
-Ma întorc și îl vad pe Lucas cu o sticla de apa minerala la mana .
-Spune .zic eu și îmi aranjez jerseul sifonat
-Nu te aranja , va-am văzut mai șifonata de atât .Pe cine așteptați ?
-Pe logodnicul meu Tim .spun eu și accentuez cuvântul logodnic
-De acum o sa aveți mereu la dispoziție o mașina cu șofer care sa va ducă acasă și sa va aducă la birou.Logodnicul dumneavoastră nu are ce cauta în clădire ,nu lucrează aici .zice el pe un ton ferm
-Mulțumesc , dar nu înțeleg de ce .
-E strict problema mea .O sa sun acum o companie de mașini cu șofer și o sa rezolv treaba .La ora 9 maine dimineața o sa aveți mașina în fata casei .spune el și pleacă
Ma uit la el și îl urmăresc .Se oprește și ia niște dosare de la o angajata și se oprește brusc.Are în brate vreo 10 dosare și o sticla cu apa și tocmai i s-a dezlegat șiretul de la pantofii lui scumpi.ma înfunda rasul când îl vad chinuindu-se sa nu își calce pe șiret.Bietul...
-Domnule SkyFall ? Va ajut ? întreb eu și ma abțin sa nu rad în timp ce ma apropii de el
-Da , dacă puteți .
Ma aplec și îmi las geanta pe jos împreuna cu un dosar .Ma pun în genunchi și ii leg strâns șiretul de la pantof .Îmi iau lucrurile de pe jos și îmi rearanjez hainele pe mine .
-Cu placere , domnule SkyFall .zic eu când vad ca nu îmi mulțumește
-Mulțumesc , domnișoara Faith ... nici nu știi cata placere îmi face sa va vad în genunchi și la picioarele mele .zice el și îmi face cu ochiul apoi pleacă cu dosarele grele în mâini.
Nici nu apuc sa procesez replica lui cu tentative perverse ca liftul anunța ca a ajuns cineva la etaj .
-Iubita , hai grăbește-te , avem rezervare la restaurant .spune Tim și îmi ia lucrurile din mana.
Intru cu Tim de mana în lift și privesc în gol pana ce ușile liftului se închid .Înainte ca ușile sa se unească l-am văzut pe Lucas și asistenta lui care îl trăgea de cravata în biroul meu .Am nevoie de o menajera , nu vreau sa o penetreze pe biroul meu .Ugh...în fine, Tim e un draguț ca a făcut rezervare la restaurant.
Stam la masa restaurantului și mâncam liniștiți și vorbim de slujbele noastre și de faptul ca Tim e din ce în ce mai obosit.
-De ce ești asa îngândurat ? întreb eu în șoapta pe un ton cald și ii ating mana
-Mi s-a părut mie sau l-am văzut pe Lucas la companie?
Îmi las capul în jos și oftez.Ar trebui sa ii spun ...oare e ok dacă ii spun ?
-Nu ți s-a părut.El e domnul SkyFall ...zic eu încet
-Ce ?
-Da , el e SkyFall, el conduce compania.
-De ce nu mi-ai spus? întreabă el revoltat
-Ma temeam de reacția asta .spun eu și arat către el
-Ok , scuze , îmi pare rău .Am încredere în tine.Pana la urma e doar șeful tău .spune el și îmi aranjează inelul pe deget
Ii zâmbesc și ma ridic.Ma aplec la el și îl sărut .
-Mulțumesc ca ai încredere în mine.
-Te iubesc , normal ca am încredere.Mi-as da viata pentru tine .zice Tim în timp ce își ia sacoul ca sa ieșim
Ieșim din restaurant și intram în mașina.Îmi pun mana pe piciorul lui Tim și își întoarce capul.
-Și eu te iubesc .ii spun eu și îl sărut
În sfârșit , după o zi grea ...acasă ...oh dulce pat , somn , lăptic cu ciocolata și pieptul cald a lui Tim .
CITEȘTI
Virgin Soul
RomanceNu stiu sa iubesc , nu pot sa iubesc , imi e frica sa iubesc ... stiu ca iubirea doare , o stiu chiar daca nu am iubit niciodata . (15 +)