-De unde ai cheia asta ? întreabă Tim și scoate din geanta mea cheia de la Lucas
-Hei ! Te-am rugat sa îmi aduci cardul nu sa cotrobăi în geanta mea !
-Scuze .
-E o cheie de la un dulap de la birou .Dulapul cu acte importante.zic eu și înghit în sec
Tim nu zice nimic .Baga cheia în geanta și vine cu cardul la mine.
Intru în fuga în clădirea companiei "SkyFall" și cer sa îl vad pe Lucas rapid .Urc cu liftul și dau buzna în biroul lui Lucas unde el își aranja niște acte într-un dosar.
-Vreau sa știu când pot scapă de cheia asta ! zic eu șii arat cheia
-Aruncați-o și veți scapă de ea.spune el și vine spre mine încet
-Nu pot ...nu știu de la ce broasca e ...zic eu și las cheia jos
-Deci sa înțeleg ca sunteți curioasa ...?
-Nu .Vreau doar sa știu .E de la dormitorul dumneavoastră ? Vreo camera de sex ,ceva ?
-Nu .Nici una din astea.Dacă sunteți asa curioasa va aștept azi la ora 3 ,după program la mine.
-La 3 ? Eu termin la 5.
-Azi terminați la 3 .zice el și notează ceva .
-Uite , dacă vin la dumneavoastră, îmi arătați de unde e cheia și ma lăsați în pace ok ? Cheia asta aproape ca mi-a distrus căsnicia azi . tip eu și bag cheia în geanta
-Ne vedem la 3 și 10 la ieșirea din spate a clădirii .zice el și ma conduce afara din birou .
E ora 3 și 20 de minute și Lucas nu a apărut încă .Și comentează mereu când întârzii dar el ce face acum ? Om imposibil !
-Bo ! spune cineva și ma atinge pe umăr
Ma întorc repede și îl vad pe Lucas cu parul răvășit și o urma aproape invizibila de ruj pe obraz .
-Vad ca întârzierea dumneavoastră a avut un motiv .zic eu și ridic o sprânceana
Lucas se uita la mine rânjind diabolic .
-Da , și îmi pare rău de întârziere . Mașina e aici .
Urcam în mașina lui scumpa și mare și pornim spre casa lui .Drumul e liniștit și nu se aude nici o vorba .Nimeni nimic ...
-Și... aveți cheia la dumneavoastră ? întreabă el în timp ce parca mașina în curtea casei lui
-Desigur .Am venit sa aflu ce e cu ea .
Ma ajuta sa cobor ca un gentleman și intram în casa .Același castel perfect , curățenie și sclipirea parchetului scump ma vrăjește .Îl urmez pana în fata unei uși albe cu accente aurii și broasca aurita .
-Aici . spune el și îmi arata ușa .
Scot cheia și încerc sa o bag în broasca dar nu pot .Lucas îmi ia mana în mana lui și ma ajuta sa introduc cheia în broasca mica .
-Învârtiți spre stânga ...șoptește el și ma ajuta sa învârt cheia
Are mâinile asa fine ... calde și catifelate ...Gata !
Apaș ușor pe clanța și deschid ușa încet .O lumina orbitoare a soarelui de la amiaza îmi pătrunde în privire .O camera alba ... imaculata .Un pat imens , cu baldachin și așternuturi de cașmir , perdele albe , lumina , și toți pereții sunt acoperiți cu ...Oh doamne ... picturi , tablouri cu femei goale ...Rămân socata .
CITEȘTI
Virgin Soul
RomanceNu stiu sa iubesc , nu pot sa iubesc , imi e frica sa iubesc ... stiu ca iubirea doare , o stiu chiar daca nu am iubit niciodata . (15 +)