" Bölüm şarkısı : İlyas Yalçıntaş - incir "
🎧🥂12-04-2021
____________________________________________Nisan ayı tüm şehveti ve güzellikleriyle etrafı kuşatırken bende etrafıma baktım. Her şey kusursuz ve olması gerektiğinden daha fazla mükemmeldi .ağaçlara asılmış Rengarenk balonlar , çimlerin üzerindeki puf minderler , masada adını dahi bilmediğim çeşit çeşit tatlılar . Hafif kalabalıklaşmaya başlayan evimin minik bahçesi ve daha sayamayacağım bir çok güzel ayrıntı...
"Baba hadi gelsene bak seni Aslıyla tanıştırıcam " yanıma gelip elimi sıkan oğluma baktım. Bugün öyle mutluydu ki , mutluluğu tarif edilemezdi. Bugün tam beş yaşına giriyordu benim aslan oğlum .
Ne ara bu kadar büyümüştü de beş yaşına gelmişti. Anlamamıştım. Zaman o kadar hızlı geçmişti ki ilk doğduğu günden bugüne herşeyi aklımdaydı. Emeklemesi ,Konuşması , yürümesi ilk kez baba demesi . Tam anlamıyla canıma can olmuştu son beş yıldır.
" Baba sana diyorum ya " varlığını belli edercesine çemkirince çömelip onun boyuna gelmiştim.
"Efendim babacığım söyle " deyip yanağından kocaman öpmüştüm.
" Seni Aslı ile tanıştırıcam diyorum bakmıyosun bile "
"Özür dilerim babacığım bir an dalmışım" yüzünü asıp konuşmaya başladı .
"Neden daldın ki yoksa mutlu değilmisin benim doğum günüm olduğu için "
" Olurmu öyle şey babacığım ben sadece senin ne ara bu kadar hızlı büyüdüğünü düşünüyordum o yüzden dalmışım"
Yüzü anında eski neşeli haline dönmüştü." Ben büyüdüm artık demi bak beş yaşına giriyorum " bir elini havaya kaldırıp göstermişti.
"Evet sen büyüdün ve kocaman bir adam oldun "
" Yaşasın ben büyüdüm ve senin boyunu geçicem " kıkırdamıştı.
"Bak sen " deyip onu gıdıklamaya başladım ve kıkırdaması daha da büyüyüp kahkahalara dönüşmüştü.
" Demek babanın boyunu geçiceksin öylemi " çimlerin üzerine yatırıp gıdıklamaya devam ettim. Oda bir yandan gülerken bir yandanda kafa sallıyordu.
"Baba dur kıyafetlerim mahvolucak ya " kahkahaları arasından konuşunca elimi üzerinden çekmiştim.
"Olsun yenisini giydiririm ne olucak "
Kendini toparladığında ayağa kalkıp üzerini silkeledi "olmaz baba Aslı bu kıyafetimi çok beğendi ben bunu çıkarmıycam o yüzden "
"Vay vay benim oğluma bak sen ya çapkınlıkta yaparmış kime çektin acaba sen böyle " elini çenesine koydu ve düşünürmüş gibi yaptı.
" Kime çekicek çapkınlıkta çığır aşmış olan babasına " arkamızdan gelen ses ile ikimizde oraya döndük.
"Gizoş" deyip arkamızda duran Gizeme doğru koşmuştu. Bende oturduğum yerden ayağa kalkmıştım.
İkisi birbirine sarılırken Gizem konuşmuştu.
"Ozan, buralarda beş yaşına giren bir çocuk varmış nerde acaba gördünmü sen onu ben göremiyorum da "" Buralarda beş yaşına giren bir çocukmu varmış aah nerdeymiş " dedim bende onun oyununa ayak uydurarak .
" Tüh ya sende mi görmedin bende onun doğum günü için gelmiştim. Ama neyse geri gideyim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
RomanceGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...