" Bölüm şarkısı : tuğkan - bu yüzden "
✨✨✨08-06-2021
____________________________________________
Ozan ' dan
Sabah gözlerimi zar zor araladığımda yan tarafıma bakmıştım.
Gökdeniz hâlâ uyurken , yanındaki Ayşegüle baktığımda oda Gökdenizi izliyordu öylece ." Günaydın " dedi uyandığımı fark edip.
" Günaydın " dedim bende ona bakıp.
Yatakta biraz kendimi toparladığımda sırtımı başlığa dayamıştım.
" Rahat uyuyabildin mi ? " Ayşegül'ün sorusu ile kafamı çevirip ona baktım ." Yani , üç kişi yatmaya pek alışık değilim ama "
" Ama ? " Dedi kaşlarını kaldırıp.
" Ama, güzeldi sizin için değerdi " bunu dememle yüzünde ufak bir tebessüm olmuştu.
" Dünyanın en güzel hislerinden biriydi sanırım bu " bir eli Gökdenizin saçını okşarken konuşmuştu.
" Varlığınızı bilip uyumak , uyandığımda yanımda olduğunuzu bilmek öyle farklı duygulardı ki benim için kelimeye dökemeyeceğim boyutta bir şey " diye konuşmasına devam etmişti.
Öyle içten konuşuyordu ki konuşurken bir an olsun , burukta olsa gülümsemesini bir an olsun düşürmüyordu yüzünden . Bense ona karşı ne yapmam gerektiğini bilmeden çaresizce onu dinliyordum. Artık ikimizde o üniversiteli gençler değildik ve değişen tek şey zamanda değildi , duygularda değişmişti elbet ..
Gökdeniz yavaş yavaş yerinde kıpırdandığında ikimizin bakışlarıda ona dönmüştü. Esneyerek uyandığında ilk Ayşegülü görmüştü. " Günaydın Ayşegül abla " demişti gülümsemesiyle , beni daha fark etmemişti. Öksürdüğümde bana dönmüştü.
" Baba " yattığı pozisyondan kalkıp oturur pozisyona geçmişti.
" Oğlum " demem ile gelip bana sarıldı.
" Baba sen ne zaman geldin ? " Yanağıma bir öpücük kondurup sormuştu bu soruyu.
" Akşam geldim oğlum " bende yanağına kocaman bir öpücük kondurmuştum.
" Neden ben geldiğini duymadım "
" Çünkü uyuyordun bizde uyandırmak istemedik." Boynuma sarıldığında beni ne kadar özlediğini anlamıştım.
" Birileri seni çok özlemiş " Ayşegül ' ün konuşmasıyla , Gökdenizin arkasındaki yüzüne baktım.
" Fazlasıyla özlemiş ama hislerimiz karşılıklı " dedim bende kollarımı Gökdenizin beline sarıp
" Babam benim " deyip yüzümdeki her yere öpücük kondurmuştu.
" Oh mis gibi şu öpücükler den sonra günüm asla kötü geçmez biliyomusun " bende onun yanağını öptüğümde konuşmuştum.
" Bu öpücükler sihirli mi acaba ? " Ayşegül bir çocuk edasıyla sormuştu bu soruyu , Gökdenizde kafasını kaldırıp ona bakmıştı.
" Hayır öyleyse bende nasiplenmek isterimde o yüzden sordum. "
" Ayşegül ablam " Gökdeniz benim kucağımdayken elini Ayşegüle doğru uzatmıştı. " Sende gelsene beraber ikinizede sarılayım " Ayşegül ona tebessüm edip yatakta biraz daha bize yanaşıp yanımıza gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
RomanceGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...