• 5.BÖLÜM •

539 38 132
                                    

"Bölüm şarkısı :Tuğkan - Geber "
⏳⏳⏳

24-04-2021
____________________________________________

"gitmesen olmaz mı ? " Demesiyle ona biraz daha sıkı sarıldım. Keşke her şey çok başka olsaydı Gökdeniz emin ol ne seni ne de babanı asla bırakmazdım.

Kan çekiyordu işte ne olursa olsun o benden di benden bir parçaydı. Canımdı.

Biz sarılıyken arkadan Ozan gelmişti.
" Ayşegül gitmedin mi sen ? "
Gökdenizle birbirimizden ayrıldığımızda Ozan da yanımıza gelmişti. O gelince bende ayağa kalkmıştım.

" yok hayır gitmedim " Gökdeniz babasının yanına gidip elini tutmuştu.

" Baba Ayşegül abla biraz daha kalsın lütfen ona odamı ve oyuncaklarımı göstericem lütfen gitmesin " bakışlarım Ozan ve Gökdeniz arasında gidip geliyordu. Gökdeniz babasına yalvarırcasına bakıyordu.

Ozan da önce bana bakıp sonra Gökdenize döndü. " Ama önce bir sor bakalım Ayşegül ablana kalmak istiyormu ya da işi varmı ? "

Gökdeniz hemen benim yanıma gelmişti.
" Ayşegül abla işin varmı lütfen kal bizimle " öyle masum bakıyordu. İnsanın gidesi olsa bile gitmezdi. Hoş gidesimde yoktuya zaten .

Ona olumsuz anlamda kafa salladım. " Hayır Gökdeniz işim yok biraz daha kalabilirim "

Sevinçle ellerini çırpmıştı. " Yaşasın baba duydun mu işi yokmuş " deyip bana sarılmıştı.

" Hadi Ayşegül abla biz yukarı çıkalım bak sana neler göstericem " deyip elimden tutmuştu ve beni yukarı doğru sürüklemişti.

Ozan ise arkamızdan bakmıştı sadece .

Beraber yukarı çıktığımızda biraz önce kokusuyla başbaşa kaldığım odaya şimdi kendisi ile birlikte giriyordum. Rüya gibi bir şeydi bu şuanda .

Odaya girdiğimizde beni yerdeki mindere oturtmuştu.

" Bak şimdi sen otur ben sana her şeyi göstericem tamam mı ? " Ona kafa salladım.

Önce yumuşak bir oyuncak ayı getirmişti .
" Bak bu ayı ne kadar yumuşak değil mi ? Ben bazen buna sarılıp uyuyorum " oyuncak ayıyı elime verdiğinde bende sarılmıştım elimdeki küçük oyuncağa .

" Gerçekten de çok yumuşakmış " dedim. Gülerek.

Ben ayıcığa sarılırken oda oyuncak sepetinden başka bir oyuncak getirmişti.

" Bak bu robotu bana Aslı aldı doğum günümde " deyip elindeki ışıklı robotu bana göstermişti.

" Aslı mı o kim ki ? " Dedim merakla .

" Aslı benim en çok sevdiğim arkadaşım , oda çok güzel biliyormusun ? senin gibi gözleri var " Gökdeniz konuşurken hayranlıkla onu izliyordum. Aslı dan bahsederken gözlerinin içi gülüyordu. benim oğlum büyümüşte aşık olmuştu. Hemde daha bu yaşında .

" Demek benim gibi gözleri var ? " Deyip gülmüştüm.

" Evet ama onun saçları senin ki gibi sarı değil , ve senin kadar güzel kokmuyor. " Daha iki gün önce tanıştığım oğlumdan şuan bana nasıl bağlandığını dinliyordum.

Ona kollarımı açtığımda gelip sarılmıştı. Bende kokusunu içime çekmiştim.daha bir ay öncesinde böyle şeyler yaşayacağımı söyleseler gülüp geçerdim. Ama her şey o kadar netti ki .

" sana bir şey söyleyeyim mi ? Aslı çok şanslı bir kız "

" neden ki ? " Geri çekilip sormuştu.

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin