"Bölüm şarkısı : Sufle - içinde aşk var "
♟️♟️♟️17-04-2021
____________________________________________Ayşegül ' den
Hâlâ kollarım arasındaki küçük bedene baktım. Yıllardır belkide bu anın hayalini kurmuştum içimde , elbetteki böyle tanışmak değildi maksadım.
Doya doya kokusunu içime çektim. Her defasında bir damla yaş süzülüyordu yanaklarımdan. Onları bırakmak , gitmek hayatımda yaptığım en yanlış karardı . Şuan her şey daha farklı olabilirdi. Biz mutlu bir aile olabilirdik. Şimdi ise içimde kocaman bir boşluk vardı adıda vicdan azabıydı. Onu annesiz bırakmak, Ozanın da dediği gibi bu küçük bedene fazlasıyla haksızlıktı. Annesizlik kimsenin başına gelmemeliydi kimse yaşamamalıydı bu duyguyu .Kokusu öyle huzur vermişti ki bana, yıllardır. Muhtaç olduğum bir etki yaratmıştı üstümde .
Kollarım arasından çıktığında o görmeden hızlıca gözyaşlarımı sildim.
" Senin kokun çok güzel , Ayşegül abla " bunu demesiyle gözyaşlarımı zoraki bir şekilde geri göndermiştim. Şuan burdan çıkıp saatlerce hatta günlerce ağlayabilirdim . Ona bunu yaptığım için. Bana anne demesi gereken yerde abla dediği için kendimden utandığım için.
Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.
" Teşekkür ederim , sende çok güzel kokuyorsun çok değerli bir çiçek gibi "
Söylediğimle yüzünde ufak bir tebessüm oluşmuştu.Odadan içeri Burak beyin girmesi ile kendimi toparlayıp ayağa kalkmıştım.
" Üzgünüm , kusura bakmayın annem biraz rahatsızlanmış benim çıkmam gerek siz ufak tefek incelemeler yapın bana rapor edersiniz "
" Çok geçmiş olsun Burak bey biz durumu size yarın bildiririz " Ozan konuşunca bende onu kafamla onaylamıştım.
" Geçmiş olsun Burak bey " dedim. Bende
" Sağolun , tekrar kusura bakmayın işi biraz size yıkmış gibi oldum ama "
" Önemli değil anneniz iyi olsunda " demişti. Ozan
Burak bey bize veda edip odadan çıkmıştı. O çıkınca içeri çiftliğin sahibi Ali bey girmişti.
" Buyrun çaylarınız "
Hepimiz odada bulunan koltuklara oturduğumuzda çaylarımızı vermişti.
" Gökdeniz bey sizede meyve suyu getirdim " deyip elindeki meyve suyu bardağını Gökdenize uzatmıştı.
" Teşekkür ederim " Gökdeniz meyve suyunu alıp içmeye başlamıştı.
İçeceklerimiz bittiğinde , hep beraber ayaklanmıştık.
" Önce size çiftliği gezdireyim sonrada siz tekrar bakıp planlanacak yerleri not edersiniz " ikimizde kafa sallayınca , Ali bey önde biz arkada hep beraber çifliği gezmeye başladık.
...
Çiftliği gezdikten sonra en son atların olduğu büyük alana gelmiştik.
" Baba şunlara bak ne kadar güzeller " Gökdeniz hayranlıkla atlara bakıyordu.
" Evet oğlum çok güzeller "
" İstersen bir tanesi senin olabilir, buraya geldiğinde onunla ilgilenirsin , hem ona isim bile verebilirsin " dedi. Ali bey
" Ne gerçektenmi ? " Gökdenizin anında gözleri büyümüştü.
" Tabi gerçekten , hatta şimdi bile binebilirisin istersen "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
RomanceGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...