• 12.BÖLÜM •

534 35 87
                                    

" Bölüm şarkısı : Tuğkan - Belki de "
🌻🌻🌻

31/05/2021

____________________________________________

" Gizem , Gizem zehirlenmiş " demesi ile Serkan oturduğu sandalyeden kalkmıştı.

" Ne , nasılmış bişeyi varmıymış ? " Dedi Ozanın yanına giderken .

" Bilmiyorum hastanedelermiş kardeşi aradı " Ozan kısaca açıklamıştı.

" Hadi gidelim de öğrenelim o zaman " Ozan ona kafa sallayıp bize baktı

" Kusura bakmayın sizede ayıp oldu böyle ama mutlaka telafi edelim bir gün " demişti. Damla ve eşine bakıp.

" Önemli değil arkadaşınız iyi olsunda " demişti. Damlanın eşi Emre

Ozan ona kafa sallayıp bana döndü.
" Gökdeniz " dedi.

" Merak etme , aklın kalmasın ben bakarım "
Bana gülümsemişti .

Serkan önde o arkada dış kapıya doğru ilerliyolardı bende oturduğum yerden kalkıp peşinden gittim. Serkan arabasına binerken bende Ozana seslendim. " Ozan " demem ile bana bakmıştı.

" Haber verirsin " bana kafa sallayıp Serkanın arabasına binmişti.

Bende yemek masasına geri gelip yerime oturmuştum. " Gizem ablama bişey olmayacak dimi ? Ayşegül abla " demesi ile Gökdenize döndüm. Ona sarılıp kafasına ufak bir öpücük kondurdum.

" Hayır birtanem bir şey olmayacak merak etme , bak babanlar şimdi gittiler birazdan haber vericekler bize " demem ile burukça tebessüm etmişti.

" Çok değer verdikleri biriydi sanırım " Emrenin konuşması ile ona baktım.

" Yani öyle , ikisininde çok yakın arkadaşı " demiştim.

" Anladım , inşallah bir şey olmaz "

" İnşallah " demiştim.

Hep beraber yemeğimize devam etmiştik. Zaten şuan onun için yapabilecek bir şeyimiz yoktu . Ozanlardan haber gelen kadar bekleyecektik. Artık

...

Yemekten sonra biz kızlarla masayı ve mutfağı toplamıştık. Emrede yarına yetiştirmesi gereken bir kaç işi olduğundan eve gitmişti.

Mutfağı toplama işimiz bittiğinde Sevda ve ben kahve içerken , Damalayada çay vermiştik. Gökdeniz ve Arda da boby ile oynuyorlardı . Gökdenizin Ardaya karşı tavrı hâlâ aynıydı.

Bahçedeki küçük masaya oturduğumuzda hepimiz derin bir nefes almıştık.

" Nasıl gidiyor hamilelik ? " Sevda Damlaya dönüp sormuştu.

" Şuan 4.5 ayı bitiriyoruz ve iyi gidiyor "

" Cinsiyeti belli mi ? "

" Yok şuan kendini göstermiyor daha , her kontrole gittiğimizde soruyorum doktora ama bir türlü kendini göstermiyor bize "

" Utangaç galiba " deyip gülmüştü Sevda .

" Sanırım biraz öyle " Damla elini karnına koyup sevmişti.

Onlar böyle konuşurken aklıma Gökdenizin cinsiyetini öğrendiğimiz gün gelmişti. Burukça tebessüm ettim.

6 yıl önce

05/11

Sıkıntı ve heyecanla elimi karnıma koydum. Öyle stresli geçmişti ki şu bir hafta benim için doğum yaklaşsa anca bu kadar stres olurdum heralde .

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin