• 2.BÖLÜM •

637 37 24
                                    

" Bölüm şarkısı : Mavi Gri - Altüst olmuşum "
🖇️❤️

15-04-2021
____________________________________________

Sabah Gökdenizin yatağımda zıplaması ve şarkı söylemesi ile gözlerimi açtım.

"Baba hadi uyan " deyip daha çok zıplamaya başladı. Bende yavaş yavaş gözlerimi açtım.

" Oğlum ne bu enerjin senin böyle sabah sabah " zıplamayı bırakıp yanıma oturmuştu.

" Baba rüyamda annemi gördüm biliyomusun gelmişti yanıma gelmişti. " O kadar heyecanlıydı ki heyecanını bölmek istemedim. Annesinin geldiği gerçeği doğruydu. Oda hissetmişti demekki annesinin varlığını ama annesinin karşısına çıkabilecek cesareti varmıydı orası şüpheliydi.

" Ama yüzünü göremedim. Sadece sarı ve çok güzel saçları vardı . Bana beklememi ve geleceğini söyledi " yatakta oturur konuma gelip kafamı geri atmıştım.

" Baba gelirmi sence ?baksana rüyamada geldi belki gerçekten gelir . " öyle hevesliydi ki , ama bende onun aksine gergindim. Birbirlerini görmeleri nasıl olur ya da tanışmaları belki Gökdeniz çok sevinir ama ya ben tüm düzenim altüst olur .
Üstelik her şey yeni yeni yerine oturmuşken . Tekrar hayatıma onu almak ne kadar doğru olur tartışılırdı. imzaları atarak zaten ne kadar yanlış bir karar verdiğimi anlamış oldum.

" Gökdeniz oğlum bak bazen insanların eksiklikleri olur ve onlarla yaşamayı öğrenirler . Şuan çok küçüksün belki anlayamazsın bunu ama bazen bazı şeyler hayatımızda eksik olmalı ki hayatımızın anlamı olmalı , her şeyimiz tam olsaydı o zaman yaşamanın bir anlamı olmazki. Eksikliklerimiz bizi hayata bağlar ve bu sayede daha güçlü oluruz "

Yüzü hemen düşmüştü. " Oğlum bak ben varım baban senin hep yanında , annenin gelmesi imkansız değil belki ama gelmemesi ve bizden uzak olması ikimiz içinde daha iyi "

" Baba sen annemi sevmiyormusun o yüzden mi gelmesini istemiyorsun "

Derin bir of çekmiştim. Şimdi ben iyi bir şey söylesem bile kendi istediği gibi anlaycaktı.

" İnsanların duyguları derecelidir. Anlatmıştım ya sana , bir fidan düşün su verirsen nolur filizlenir ama su vermezsen solup gider. Annen ile bende bu durum biraz farklıydı. Birimiz su verse diğeri mutlaka ihmal ederdi o yüzden ikimizde solduk "

" Yani sevmiyormusunuz birbirinizi " daha fazla bu konuyu kurcalayacağından konuyu kapatmaya karar verdim. Yanımda duran telefonumdan saate baktım.

" Aa Oğlum hadi git elini yüzünü yıka ve kahvaltıya inelim geç kalıcaz bak " o daha küçücüktü arkadaşlarıyla gülüp oynaması gereken yerde hayatın acı yüzüyle savaşıyordu. Üstelik ben ona bunu hiç hissettirmemişken.

Elini yüzünü yıkayıp kendi odasına gittiğinde bende üzerimi değiştirmiştim.

Birlikte kahvaltıya inmiştik. Kahvaltımızı ederken bahçeden içeri Serkan girmişti.

" Günaydıın dünyanın en tatlı baba oğulu "

" Serkan abii Günaydın " Serkan gelip Gökdenizin yanına oturup yanaşından öpmüştü.

" Hoşgeldin kardeşim "

" Hoşbuldum "

"Açmısın ? " Diye sordum cevabını bildiğim halde

" Sence " diye sordu bende yardımcı ablalara seslenip . Serkana tabak getirmelerini istedim.

" Hadi kahvaltını yap sana kocaman bir sürprizim var , hatta bir değil iki " Gökdenize bakıp konuşmuştu.

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin