• 11. BÖLÜM •

705 41 90
                                    

" Bölüm şarkısı : Gripin - aşk nerden nereye "
💫💫💫

19-05-2021
____________________________________________

" Hiih ! Tüh ya " diye bir nida çıkmıştı ağzından.

Gözümü yoldan kısa bir süre ayırıp ona baktım. " Ne oldu ? "

" Ya bugün Sevda gelicekti ben onu tamamen unuttum. Sürpriz yapıp havaalanına gidecektim onu almaya , arabamda şirkette kaldı. " Elini sıkıntıyla saçlarından geçirdi. Sonra tekrar bana döndü.

" Ya Ozan sen bugünlük çiftlikte işlerini tek halletsen olur mu ? Eksikleri not al ve bana yolla hafta sonu yaparım lütfen "

" Tamam. Olur " dedim. Bakışlarımı yoldan çekmeden

" Bide beni şöyle bir yerde bırak ben bir taksi bulup gideyim sanada zahmet olmasın "

" Ben bırakırım seni ne olacak hem Sevdayıda görmüş olurum . Bugünlük durabilir proje bir şey olmaz bence "

" Ya gerçektenmi ? " Dedi inanmayan gözlerle

" Evet ama pazartesi erkenden gitmemiz lazım "

" Tamam tamam " deyip mutlu bir şekilde arkasına yaslanmıştı.

...

Yaklaşık kırkbeş dakikalık bir yolculuğun ardından havaalanına gelmiştik. Arabayı otoparka parkedip birlikte havaalanının içine girmiştik.

Burdaki herkes gibi bizde bekliyorduk. Sevdayı gördüğümüzde Ayşegül el sallamıştı.
Sevda elindeki iki bavulu ve bir sırt çantasj ile yanımıza geldiğinde elindeki valizi bırakıp Ayşegüle sarılmıştı.

" Sürpriz " dedi Ayşegül.

" Bu ne güzel sürpriz , Yaa nasıl özlemişim " dedi Ayşegüle sarılıyken

" Bende " dedi Ayşegül de.

Birbirlerinden ayrıldıklarında ikiside bana bakmıştı.

" Ozan " deyip banada sarılmıştı Sevda .
" Nasılsın " dedi geri çekilirken

" İyiyim Sevda sen ? "

" İyiyim bende artık hep burdayım daha çok görüşücez "

" İnşallah , e hadi gidelim o zaman " elindeki bavulları aldığımda , ben önde ikisi arkamda otoparka gelmiştik.

Arabaya bindiğimizde Sevdaya döndüm.
" Nereye gidiyoruz şimdi gel istersen bize gidelim " dedim. Arkada oturan Sevdaya dönüp.

" Hayır olmaz bana gidelim hadi " dedi Ayşegül. Ben ona bakarken Sevda konuşmaya başladı.

" Ya yok arkadaşlar size şimdi hiç zahmet olmasın. bir gün mutlaka gelicem ama şimdi kendi evime gideyim dinleneyim biraz hem siz bana gelin hadi hep beraber oturur eski günleri yad ederiz "

" Olmaz öyle hadi bana gidiyoruz , hep beraber orda otururuz " demişti Ayşegül.

" Ya Ay-" Sevda itiraz edecekken Ayşegül onu durdurdu.

" İtiraz yok hadi bakalım " Ayşegüle kafa salladığımda onun evine doğru sürdüm arabayı tekrardan.

Yolda ilerlerken Sevda bana dönmüştü.
" Nasılsın Ozi, nasıl gidiyor hayat ? "

" İyi valla ne olsun , bildiğin gibi diycem ama baya değişti durumlar bende , sende ne var ne yok ? " Diye sormuştum.

" Bende napayım başta buralardaydın işte sonra ailemin yanına taşındım. Yurtdışına ama ordada sıkıldım. Bende geri döndüm işte "

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin