• 9. BÖLÜM •

590 44 292
                                    

" Bölüm şarkısı : Dolu kadehi ters tut - Gitme "
🍃🍃🍃

11-05-2021
___________________________________________

"Sevgiliyiz "  demesi ile  olduğum yerde kalmıştım. Ne ara , hangi ara sevgili olmuşlardı. Duyduklarım karşısında Kalbim adeta  binbir parçaya ayrılmıştı.

Gözlerimi kapatıp olduğum yere çökmüştüm. Olamazdı onlar olamazdı. Benlede olamazdı belki ama onunlada olamazdı. Olamazdı. Bende Ayşegülsem bu oyunu bozardım.

...

Gözlerimi açtığımda etrafıma baktım. Etrafım karanlıktı. Çok karanlıktı zifiri karanlık gibiydi.
Olduğum yerin farkına varmak için hafifçe doğruldum. Gökdenizin yatağındaydım. Yanıma baktığımda Gökdenizde yanımdaydı.

Ne yani biraz önce gördüklerim rüyamıydı. Ama o kadar gerçekciydi ki her bir zerremle hissetmiştim. Her şeyi , yanımdaki Gökdenize yaklaşıp saçlarından öpmüştüm işte o zaman biraz önceki gördüklerimin rüya olduğunu fark etmiştim. Derin bir nefes aldım. Rüyası bile bu kadar ürkütücüyken bu olayın gerçeğini düşünemiyordum.

Yataktan ayağa kalkıp , açılan yorganı Gökdenizin üzerine örttüm. Camdan gelen ışıklar ile adımlarımı oraya yönelttim. Ozan sanırsam uyumamıştı. Yavaşca odadan çıkıp aşağı indim. Önce mutfağa girip bir bardak su almıştım. Ardından adımlarımı bahçeye yönelttim.

Masada oturan Ozana baktığımda bardağındaki içki bitmeden yerine yenisini koyuyordu. Ve öyle dalmıştı ki sadece gökyüzünü izliyordu sessizce .

" Uyumamışsın  " dedim. Arkasından beni fark etmesi için.

Sandalyeden zorda olsa dönüp bana baktı. Ve sonra tekrar önüne döndü.
" Uyumayı denemedim ki  " Dedi. Bıkkın bir şekilde  Bende onun gibi bir sandalye çekip yanına oturmuştum. 

" Sen neden uyandın ? " Dedi bana bakıp,

" Rüy- pardon kabus gördüm , kötü bir kabus o yüzden uyandım " bana kafa sallayıp tekrar kafasını gökyüzüne çevirmişti . Daha  sarhoş olamamıştı sadece bir şişe  bitirmişti.
Yeni şişeyi açarken onun elinden aldım. Ve kapağını ben açtım. Elimdeki su dolu bardağıda yere dökmüştüm.

" Uyumayacakmısın ? " Önce elimdeki şişeye ve ardından bana bakmıştı.

Ona olumsuz anlamda kafa salladım. Ve elindeki bardağı alıp doldurdum. " Uyursam tekrar aynı kabusu görürüm diye korkuyorum "

Elimdeki bardağını almıştı. Tek dikişte kafasına dikmişti. " Ne görmüş olabilirsin ki bu kadar korkacak " bardağı tekrar bana uzatıp sormuştu. Bir yandan bardağını doldururken bir yandanda ona baktım. 

" Kötü bir şeydi işte düşünmek bile istemiyorum , düşününce midem bulanıyor çünkü " bardağı tekrar ona uzattığımda bu defa yavaşca içiyordu.

Bende kendi bardağımı alıp yavaşca içtim. Onun gibi gökyüzüne bakmıştım. " Belki de korkularını üzerine gitmelisin " dedi. Bakışları hâlâ gökyüzündeyken .

" Neden kendime bunu yapayım ki , o bana zarar veren bir şey olmasa korkmam heralde " bakışları bana döndüğünde sahte bir şekilde tebessüm etti.

" Senin en büyük hatan  bu işte ,  yüzleşmeyi bilmiyorsun , her defasında kaçmayı çözüm olarak görüyorsun ve hataların ne olursa olsun asla onlarla başa çıkmıyorsun hep onların ardına sığınıyorsun . Bazen savaşmak lazım yanlış olduğunu bilsende savaşman lazım gerçeklerle " bunu diyip tekrar kafasını yukarı kaldırdı.

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin