• 10.BÖLÜM •

531 39 128
                                    

" Bölüm şarkısı : Şebnem Ferah - sil baştan "
✨✨✨

16-05-2021
____________________________________________

" Ozan söylemiyor madem ben sana söyliyeyim kim olduğumu , neden burda olduğumu , ben o çok sevdiğin Gökdenizin ANNESİYİM " demem ile derin bir nefes almıştı.

" Nee " diye büyük bir nida çıkmıştı ağzından. Oturduğu yerden kalkıp Ozana döndü. Ozanda ayağa kalkmıştı.

" Ozan ne diyor bu kadın , bu doğrumu ? " Bu sorusu ile gözlerimi devirmiştim. Yalan söyleyecek halim yoktuya heralde .

Ozan bana bakarken , Gizemde Ozana bakıyordu. Ben kollarımı iki yana açıp ' ne var ' dercesine baktım yüzüne.

" Ozan sana diyorum cevap versene " Gizem tekrar konuştuğunda Ozan bakışlarını üzerimden çekip ona döndü.

" Evet doğru " deyip kafa sallamıştı.

" Nasıl ya bu kadın sizi terk edip gitmemişmiydi nasıl olduda geri geldi ve sen onu affettin inanmıyorum Ozan sana " sinirlenmişti galiba sinirle ellerini saçlarından geçirdi.

" Pardonda Ozanın hayatı neden seni bu kadar ilgilendiriyor ? Hangi vasıfla bu soruları soruyosun mesela " dedim. Bakışları bana döndü. Artık kartlarımı açık oynamam lazımdı.

Kaşlarını havaya kaldırmıştı. Bana bir adım yaklaşmıştı.
" Pardon sen bana bunları hangi akıl ile soruyosun ? Gökdenizin annesi olman demek bana böyle sorular soracağın anlamına gelmez . Ayrıca onların hayatında eminimki senden daha büyük bir vasıfa sahibim " Ona gözlerimi devirdim. Bende bir adım yaklaştım.

" Bak sen , vasıf dediğin ne mesela ? Gökdeniz' in annesimisin ? ya da Ozanın uğruna herkesi karşısına aldığı kadınmısın ki ? Ne vasfından bahsediyosun " Sinirle ellerini yumruk yapmıştı.

" Ben sana bahsedeyim canım nasıl bir vasfım olduğunu " deyip saçlarını arkaya doğru savurmuştu. " Mesela Gökdeniz'in anne diye sayıkladığı gecelerde yanında hep ben vardım , ya da ne zaman hastalansa hep yanında ben vardım. Onun en özel anlarında hep ben vardım sen yoktun. Senin kaçtığın bu gerçeklerle ben yüzleştim ha pişman mıyım asla , yine olsa yine yaparım çünkü Gökdenizi öylesine seviyorum ki yaptığım hiçbir şey için karşılık beklemedim. Sense şimdi gelmişsin sözde annesiyim diyorsun ama gelde şunu anla ki doğurmakla anne olunmuyor "

" Farkında değilsin galiba ama bu saydıklarınla sadece benim yerimi doldurmaya çalışmışsın ve öteye gittiğinide pek sanmıyorum "

" Sen kimsin ki senin yerini doldurayım ? Minicik bebeğini iki günlükken terk eden , uğruna tüm herkesi karşısına almış bir adamı yüzüstü bırakan birinin mi yerine doldurmaya çalışayım Allaha çok şükür o kadar karaktersiz ve seviyesiz değilim " deyip sahte bir şekilde kahkaha atmıştı . gitgide daha çok sinirleniyordum ben bu kıza ve elimde kalıcak gibi gözüküyordu.

" dedi ; aslında hiç karakteri olmayan kız , Sende haklısın biliyormusun , istesende benim yerimi dolduramazsın , doldurmaya çalışamazsın bile . Ayrıca karakter senin bu saydıklarınla olmuyor . İnanki olsaydı en başta sana verirlerdi .çünkü kabiliyetsiz olmak bir kusur değil ama karaktersiz olmak çok büyük bir kusurdur. " Yumruk yaptığı elleri biraz daha sıklaşmıştı. Bende histerik bir şekilde gülmüştüm.

" Bak sen ya , sen daha dün gelip benim ne karaktersizliğimi gördün acaba ? " Bunu demesiyle büyük bir kahkaha attım.

" Ne karakterli halini gördüğümü demek istedin heralde , hayır çünkü ben karaktersizce yaptıklarını saysam burdan çıkamayız akşama kadar " bana bir adım daha yaklaşmıştı.

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin