" Bölüm Şarkısı : kendimden hallice - unutulmayan biri hep vardır. "
🌞🌞🌞29-04-2021
____________________________________________" ne sen ne dediğinin farkındamısın ? Ya o daha minicik ben onu nasıl bırakabilirim "
" Valla ben bilmem Ayşegül ben diyeceğini dedim. Gerisi sana kalmış istersen şimdi diğer şartlara geçelim " ben bir şey diyemeden konuşmaya devam etti.
" İkinci şartımda şu ki birinciyi yaptığında zaten bunuda yapmış oluyorsun ; Ozandan ayrılıcaksın " demesiyle büyük bir kahkaha attım.
" Sen kendini ne zannediyorsun ki bir polise gitmemin veya Ozana her şeyi anlatmamın bana çözümü getireceğini bilmiyormusun ? "
Alayla sırıtmıştı." Sen galiba işin ciddiyetinde değilsin Ayşegül , onları terk ediceksin yoksa baban ölür . Ha diyelim ki bu işe polisi veya Ozanı karıştırdın. En kötü beni tutuklarlar ama arkamda ne kadar adamım olduğunu biliyosundur "
" Sen ne kadar haysiyetsiz bir adamsın nasıl beni buna mecbur edebilirsin senin hiç vicdanın yokmu ? "
" Ben diyeceğimi dedim. Ve sana tamı tamına iki gün veriyorum ya babanı seçiceksin ya da o çok sevdiğin minik aileni seçim senin doğumdan sonra onları terk ediceksin " arkasını dönüp yürümeye başladı. Bende hemen arkasından gidip durdurdum.
" Nasıl emin olucam onlara da bir şey yapmayacağından " dedim. Kastım bebek ve Ozandı.
" Merak etme onlara bir şey olmayacak , benim kararlılık seviyemi bilirsin yapmam dersem yapmam ama yaparım dediysem ve şartlarıma uymazsanda yaparım " yüzünü bana dönüp konuşmuştu.
" Senden nefret ediyorum , iğrenç bir herifsin " bana göz devirip yürümeye devam etti. Bende biraz önce oturduğum yere tekrar oturdum. Nasıl olabilrdi böyle bir şey onlardan nasıl vazgeçebilridim ki ya babamdan , hangisini seçsem bir taraf yüzünden yine üzülen ben olacaktım. Karnımdaki minik beden peki ona bunu nasıl yapıcaktım. Benim yokluğumda nasıl büyüyecekti. Hep beni arayacaktı. O boşluğu kim dolduracaktı. Peki ya Ozan o ne yapacaktı. Bensiz tek başına bir çocuğu büyütmek onun için zor olmayacak mıydı. Bunca zaman başımız sıkıştığında hep birbirimizin yanındaydık peki şimdi onun başı sıkıştığında yardıma ihtiyacı olduğunda ne olucaktı. Hep benim varlığımı arayacaktı bir yanı hep boş kalacaktı.
Ama başka çaremde yoktu , özür dilerim sevgilim özür dilerim yapacaklarımdan özür dilerim. Bir gün karşına tekrar çıkarsam bana say söv ama beni unutma ......
Günümüz
Her şey o kadar karmaşık gelmişti ki bir anda tıpkı şuan olduğu gibi bir bankta oturup o zamanda bu karmaşıklığın içinde kendimi bulmaya çalışıyordum. Ama nafileydi. Ben hayatın hep ters yüzünü görmüştüm.
Yüzüme vuran soğuk rüzgarla kendimi toparladım. Cebimdeki telefonumu çıkarıp saate baktım. Yarın iş vardı ve eve gidip dinlenmem gerekiyordu . Uyumadan gidersem tüm günüm berbat geçerdi. Sahilin sonuna kadar yürüyüp bir taksi bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
Roman d'amourGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...