• 18. BÖLÜM •

247 18 13
                                    

" bölüm şarkısı : Tuğkan - git "
🌊💙

25-05-2022

___________________________________________

Arkadaşlar hepinize selam uzunmu uzun bir aradan sonra yeniden karşınızdayım.

Bir kaç bir şey söyleyip sizi bölümle kavuşturmak istiyorum hemen .

Öncelikle artık bu bir " SHİP" kurgusu değildir. Başta öyleydi ve bende yaşanan bazı durumlardan ötürü devam etmeme kararı almıştım. Ama sonra gelen yoğun istekler üzerine tam bir sene sonra devam ediyorum. Ben yazarken onları "OZ-AY "
olarak düşünmedim umarım sizde okurken öyle düşünmezsiniz onları artık sıradan bir wattpad çifti olarak hayal edip öyle ilerlersek bence çok daha güzel olur.
 
Umarım bir sıkıntı çıkmadan güzelce ilerleyebiliriz en çok Gökdenizfc için devam edilmiştir. 😂 Umarım beğenirisniz ben büyük bir heyecan ile yazdım umarım sizede geçer . 😊

Başta Ece olmak üzere bir yıldır yazan ve sabırla bekleyen herkese bu bölümü ithaf ediyorum. Hepinizi çok seviyorum 🌸🤍

Hepinize keyifli okumlar diliyorum .☺️💖

____________________________________________

Ayşegül'den

2 hafta sonra  

" hadi Ayşegül abla geç kalacağız , Aslının doğum gününe sonra bana küsecek " aşağıdan bana seslenen Gökdeniz ile,  son kez aynadan kendime bakıp parfümü sıkındım çiçekli beyaz,  askılı elbisemle tam yaza uygun olmuştum.
Ufak kol çantamı ve güneş gözlüğümüde alıp
Odamdan çıktım.

Gökdenizin bana karşı arkası dönüktü ben merdivenden inerken , " Ayşegül ab-" tam arkasını dönüp bana sesleneceği sırada beni görmesi ile duraksadı. Gözlerini benden ayırmadan aşağı inmemi bekledi .

" Geldim bebeğim önce seni hazırladığımdan geç kalmış olabilirmiyim birazcık acaba " elimle ufak işaret yapmıştım. Yanına geldiğimde

"  Ayşegül abla çok güzel olmuşsun " gözleri üzerimdeyken konuşmuştu.

" Sağol canım benim sende çok şıksın " gökdeniz ile bir nevi uyumluyduk aslında ondada beyaz yarım kollu bir  gömlek,  siyah şort  vardı ve yakasınada geçen gün babası ile buraya gelirken bana aldıkları güllerden koymuştuk bir tane çok şık duruyordu. O gülüde Aslıya vermek üzere istemişti benden .

" Bence ikimizde hazır olduğumuza göre çıkabiliriz ha Gökdenizciğim yoksa Aslı sana küsmekle kalmayıp birde doğum gününe almaz bizi " deyip güldüğümde Gökdenizi büyük bir korku salmıştı " hadi Ayşegül abla bencede çıkmalıyız hemde çok acil " deyip elimden tutarak beni dış kapıya doğru sürüklemeye başlamıştı.

Tam kapıdan çıkacakken kapının yanındaki şapka ve  güneş gözlüğünüde almıştım Gökdeniz için , hava güneşliydi ve doğum günü muhtemelen bahçede olacağından başına güneş geçmesini istemezdim.

Beraber arabaya bindiğimizde onu arkada ki koltuğa oturtup kendimde sürücü koltuğuna geçmiştim.

Ozanın attığı konumu açıp Aslının evine doğru arabamı sürmeye başlamıştım.

" Keşke babamda gelseydi değil mi Ayşegül abla " Gökdenizin sorusu ile bakışlarımı kısa bir an yoldan çekip aynadan ona bakmıştım.

" Evet canım babanda olsa güzel olurdu ama şehir dışında maalesef ki o yüzden katılamayacak , hem sen benimle gittiğin için mutlu değilmisin yoksa ? " Diye sormuştum ona bakmadan.

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin