"Bölüm şarkısı :Batuhan kordel- anıları sakla "
🪐🪐🪐01-05-2021
_______________________________________________
" ama burası " deyip susmuştu.
...5 yıl önce
12/01
Gece canımın bir şeyler çekmesi ile uyanmıştım. Normalde canım daha çok tatlı tarzı şeyler çekerdi ama ilk defa başka bir şey çekmişti.yatakta doğrulup oturdum yanımda yatan Ozanı dürttüm.
" Ozan " dedim. Sakin bir ses tonu ile
" Hıı " dedi kolları ile yastığa sarılmıştı.
" Ozan , aşkım benim canım bir şey çekti hemde çok çekiyor bak "
Yavaş yavaş gözlerini açtı. Bir eli ile gözlerini ovuşturdu.
" Söyle birtanem ne çekti canın yine " oda benim gibi yatakta oturur pozisyona gelmişti.
" Ama bu sefer farklı " dedim. Sevimli olduğunu sandığım bir bakış atarak.
" Ne kadar farklı olabilir ki yabanmersinli cheescake ' dan farklı olarak "
" Of Ozan ya " deyip kollarımı birleştirdim.
" Aşkım gecenin bir yarısı yabanmersinli cheescake istedin , tüm İstanbulu gezdim. Bulup getirdim ve sadece bir çatal yedin söyle şimdi ne istiyor o tatlı canın "
" Ya ama napabilrim çok geç getirmiştin. Bende az yedim o yüzden hem ayrıca kendim için istemiyorum ya bu oğlun istiyor ne yapabilrim " dedim karnımı gösterip
" oy ben onu yerim aslan oğlum benim söylesin bakalım ne çekiyor canı" Ozana omuz silkip arkamı döndüm.
" Ne oldu birtanem ?" Dedi. Umursamayıp onu takmadım. Yataktan kalkıp benim olduğum tarafa gelmişti.
Elleriyle yüzümü avuçlamıştı. " Ne oldu birdenbire "
" Oğlun isteyince ne güzel canım oğlum aslan oğlum ben isteyince " deyip dudağımı büzmüştüm. Şuan kendi oğlumu kıskanmam garip gelebilirdi ama hamileyken engel olamıyordum şu hormonlara .
" Olur mu hiç öyle şey birtanem ya ikinizinde istekleri benim için çok önemli " deyip anlımdan öpmüştü. Yüzüm avuçlarındayken bende kollarımı uzatıp ona sarıldım. Oda ellerini yüzümden çekip bana sarılmıştı.
" Söyle hadi ne istiyorsunuz bakalım " kafam göğsündeyken sormuştu.
" Iı şey istiyoruz aşkım " dedim kendimi geri çekip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
RomanceGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...