" Bölüm şarkısı : yüksek sadakat -fener "
🍒♥️05/07/2021
____________________________________________Beraber asansöre bindiğimizde bizimle beraber bir kaç kişi daha binmişti.
" Günaydın Ozan bey " demeyide ihmal etmiyolardı.
Ardından değişik ve manalı bakışlarını ikimizin üzerinde gezdirip önlerine dönüyorlardı.
Çalıştığımız kata geldiğimizde bizimle beraber inen bir kaç kişiyle inmiştik.
Beraber odalarımızın olduğu yere doğru yürümüştük ama odalarımız birbirine yakın değildi." Son bir durum değerlendirmesi yapalım gel " Ozanın komutuyla adımlarımı onun odasına çevirdim.
Odasının önünde adının Banu olduğunu hatırladığım asistanı oturuyor ve telefon görüşmesi yapıyordu. Bizi görünce telefon görüşmesini kapatıp ayağa kalkmıştı.
" Günaydın Ozan bey , günaydın Ayşegül hanım " demişti hemen yüzündeki gülümseme ile
" Günaydın " dedim bende onun gibi neşeli bir gülümseme ile
" Günaydın Banu naber ? " Dedi Ozan da
" İyiyim Ozan bey siz nasılsınız özlettiniz kendinizi bir haftadır "
" Bende iyiyim , şu çiftlik bizi biraz yordu ama üstesinden geldik . Şimdi son değerlendirmeleri yapıcaz sonrada sen herkesi toplantı odasında toplarsın "
" Tabi Ozan bey ben hemen haber veririm " elindeki tablete bir şeyler yazmıştı.
" Ha birde iki kahve gönderirmisin bize " Ozan odaya girerken konuşmuştu.
Beraber odaya girdiğimizde odadaki ikili koltuğa oturmuştuk. Ozan üzerindeki ceketi çıkarırken bende çantamdan defterlerini ve bilgisayarımı çıkarmıştım.
" Kaç yıldır beraber çalışıyosunuz ? " Dedim merakla Ozana dönüp ," Üç "
" Baya sevecen bir kız ve uyumlu birinede benziyor "
" Aynen , Banu iş ahlakınıda çokca uygulayan biridir. Bu zamana kadar hiçbir saygısızlığını görmedim "
Odanın kapısı tıklatılınca ikimizde oraya döndük. Elinde kahveler ile Banu gelmişti. Kahveleri önümüzdeki sehpaya bırakmıştı.
" Sağol Banu " dedim. Gülümseyerek.
" Afiyet olsun " deyip oda gülümsemişti.tam kapıdan çıkacakken Ozana dönmüştü. " Ozan bey toplantı için saat 11.00 'ı uygun gördü herkes " demiş ve Ozanın cevap vermesini beklemişti.
" Tamam Banu sağol , biz bir saate bitiririz " demişti Ozanda ona dönüp.
Banu dışarı çıktığında önümdeki kahveden bir yudum almıştım.
Bilgisayarı açıp raporların olduğu kısma girmiştim." Evet şimdi Ozan bey " dedim Ozana dönüp.
" Öncelik olarak bir bütçe ayarlamamız lazım , ve bu bütçeye göre de eksiklerimizi alıp tamamlamamız gerek "" Peki Ayşegül hanım , işin muhasebe kısmı için gerekli olan tutarı siz hesaplayın bende ona göre eksikleri tamamlattırayım "
Yaklaşık kırk dakikanın sonunda Ozanla tüm raporlarımızı eksiksiz ve tam biçimde hazırlamıştık.
" Benim işim bitti " dedim kafamı kaldırıp karşımdaki masasında laptop'una bakan Ozana
" Benimde az kaldı " dedi kısa bir süre ekrandan kafasını kaldırıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
RomanceGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...