• 4.BÖLÜM •

556 45 63
                                    


" Bölüm şarkısı: Batuhan kordel - teşekkür "
🍀🍀🍀

____________________________________________

Cevap beklercesine yüzüme bakıyordu. Sahte bir şekilde gülümsedim.

" Sen hangi sıfatla bana bu soruyu sorabiliyorsun ? " dedim gözlerinin tam içine bakarak.

" Oğlunun annesi olarak " gözlerimi devirdim.

" Oğlumun annesi olarak " deyip alaycı bir şekilde sırıttım." Oğlumu terk eden ve bizi bırakıp giden annesi olarakmı ? Oğlumun annesi olman ve seninle bir geçmişimizin olması benim hayatıma burnunu sokup hesap soracağın anlamına gelmez " sesimi kalın ve tek tonda tutmuştum.

" Sadece bir geçmişmi diyorsun onca yaşadığımız şeye "

" Evet öyle diyorum . Yaşandı ve bitti. Sen bitirdin,  şimdi geçip karşıma bana hesap soramazsın her şey bu kadar basit olmamalı önce bırak git sonra geri gel ve hiçbir şey olmamış gibi davran birde üstüne hesap sor "

" Her defasında aynı yerden vurucaksın değilmi ? Bir yer buldun ve sürekli ordan vurucaksın durmadan bu yarayı kanatıcaksın " deyip bakışlarını benden kaçırdı .

" Bunu sen yapıyorsun Ayşegül ben hiçbir şey yapmıyorum ,  belli sen her şeyi kafanda kurmuşsun " bakışları saniyesinde tekrar gözlerimi bulmuştu.

" Neyi kurmuşum kafamda bir söylesene " deyip  Bir adım  yaklaşmıştı.

" şu yaptıklarına bir bak bunca sene yoktun ,adın bile yoktu ne aradın ne sordun hadi beni geçtim . O minicik bebeği bilemi bir kere  merak edip aramaz insan , her şeyi öyle kurmuşsun ki kafanda geri geldin tamam , hayatımıza bir şekilde girdin.  Oda tamam ama her şey bıraktığın gibi değil anla bunu , sen benim ne eşimsin ne de sevgilim." Durup derin bir nefes aldım  

"Bana hesap soramazsın ! istediğimle takılır istediğimle sevgili olurum bu seni ilgilendirmez bazı şeyler bu kadar kolay olmamalı  her şeyi bir kenara bırakıp üstelik seninle aramızda hiçbir şey yokken bunu sorgulayamazsın .  şuan bu şirkette bunu sorgulayacak son kişi bile değilsin " 
Histerik bir şekilde gülmüştü.

" Demek sevglisiniz "

" Öyle bir şey demedim " sesim sert çıkmıştı.

" İnkarda etmiyorsun ama "

" Gerçekten uğraşamıycam seninle alacağın cevabı aldığını düşünüyorum   " asansörün düğmesine  basıp tekrar çalışmasını sağladım.  Asansör yukarı çıkarken aynadan saçımı ve kıyafetimi düzelttim.

Olduğumuz kata gelince asansörden indik.
Ben odama giderken  oda kendi tarafına gidiyordu. Odama geçip masamın başına geçtim. Bunca yıldan sonra gelip bana hesap soramazdı benim ona neden bırakıp gittiğini sormadığım gibi .

Benden beş dakika sonra içeri asistanım Banu girmişti.

" Günaydın Ozan bey kahveniz  birazdan gelicek o gelene kadar bende  bugünü özet geçeyim "

" Günaydın Banu tamam başla " elindeki tableti açıp okumaya başladı.

" Öncelikle ilk olarak saat 11.00 da Gizem hanımlar ve şirketi ile bir toplantımız olucak 13.30 da at çiftiği ile ilgili raporlarınızı değerlendirilmek için ufak bir toplantı var "

Kapının tıklatılmasıyla Banunun konuşması yarım kalmıştı. " Ozan bey kahvenizi  getirmiştim "

Türk kahvesini bırakıp çıkmıştı. Bende Banuya döndüm " tamam Banu yeter bu kadar çıkabilirisn bana mail olarak atarsın "

SERENDIPITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin