"Bölüm şarkısı : mor ve ötesi - bir derdim var "
💊💊💊
05-05-2021
________________________________________
" özür dilerim sevgilim , mecburdum " demişti kolumdan tutup.
Bende kolumu tuttuğu eline baktım ve yanına oturdum. Uykuda konuşması normal değildi rüya görüyordu galiba .
" Ayşegül iyi misin ? " Dedim. Ona seslenip.
Gözlerini yavaş yavaş açmıştı." İyiyim neden ki ? " Dedi yüzüme bakıp.
" Rüya görüyordun sanırım " dedim.
Ellerini gözlerine götürüp ovuşturmuştu " yok rüya değildi Ozan sana an-"
Konuşmasını bitiremeden odaya Gökdeniz girmişti. Kapıdan kafasını sokmuştu. " Baba ben çok acıktım "
Ayşegül'ün yanından kalkıp Gökdenizin yanına geldim. " Tamam babacığım hadi inelim aşağı yardımcı ablalar yemek yapmıştır. "
Elinden tutup odadan çıkıyordum ki durdu.
" Ayşegül abla sen gelmiyormusun ? Acıkmadın mı hadi gel yemek yiycez "Ayşegül yavaşca yatakta doğrulup Gökdenize bakmıştı. " Siz inin ben bir elimi yüzümü yıkayıp geliyorum "
Gökdeniz ona kafa salladığında birlikte odadan çıkıp aşağı inmiştik.
Mutfağa girdiğimizde yardımcı ablalara döndüm. " Fatma abla bugün masayı dışarıya hazırlayın ve üç kişilik servis açın , yemekten sonra çıkabilirsiniz "
" Tamam Ozan oğlum hemen hazırlıyoruz şimdi " ona kafa sallayıp Gökdenizle beraber bahçeye çıktım.
" Baba şu gökyüzüne bak ne kadar çok yıldız var " bende onun gibi kafamı yukarı kaldırdım.
" Evet oğlum ne kadar çok var "
Elinden tutup bahçedeki büyük salıncağın yanına getirmiştim." Bak istersen bir tanesi senin olabilir " dedim. Fısıldayarak.
" Ya gerçekten mi baba " dedi bana dönüp.
" Evet hatta bak şu senin olabilir " dedim elimle bir yıldızı gösterip.
" Baba o çok güzel ve çok parlak " o hayranlıkla yıldıza bakarken bende ona bakıyordum.
" Evet oğlum çok güzel " dedim .
" Neymiş o güzel olan ? " Arkadan Ayşegülğn sesi gelmişti. Oda bizim yanımıza gelip salıncağın diğer ucuna oturmuştu.
" Ayşegül abla baksana şu yıldız benim oldu " ufacık elleriyle Ayşegüle yıldızını gösteriyordu
" Vay ne kadar güzelmiş o yıldız öyle " Ayşegülde onun gibi hayranlıkla gösterdiği yere bakıyoru.
" Ne kadarda parlıyor demi Ayşegül abla ? "
Bakışlarını bir anlığına gökyüzünden çekip Ayşegüle döndü." Evet canım çok parlak tıpkı güneş gibi " ikisi beraber gökyüzüne bakarken bende onlar gibi nakmıştım.
" Sende bir yıldız seçsene Ayşegül abla " demişti. Gökdeniz
" Hmm , bir düşüneyim " Ayşegül elini çenesine koyup düşünürmüş gibi yaptı.
" Bak şu olabilir " dedi eliyle bir yeri gösterip.
" Benim yıldızımın yanındaki mi ? " Gökdeniz heyecanla ona dönmüştü.
" Evet o olsun baksana ne kadar güzel "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY
Lãng mạnGökdeniz Yiğit , diğer yaşıtları gibi annesi ve babasıyla büyümeyen. Ama babası tarafından tüm istekleri karşılanmış bir çocuktu. Ama bir isteği hariç , anne sevgisi ... . . . "Bir anda geliceksin ve her şey normale dönücek öylemi ? Gökdeniz sana an...