„Konec příběhu. Vzpomínáte, co jsem říkal o centrifuze? Ještě pořád se mi chce trochu zvracet při pomyšlení na některé události toho zlomového týdne. Ale ano, ta krádež obrazů je moje zdaleka nejoblíbenější, protože díky tomu jsem objevil Zoe a dal svůj život dohromady.
Takže jak už jsem řekl, jde o rodinný příběh, podle toho taky končí. Přestal jsem krást a kouřit, to kvůli Prue a tak trochu i kvůli sobě. Neříkám, že mě to nebavilo a nebyl jsem v tom fakt dobrej, protože byl a je to um, který už jinde nevyužiju, ale místo toho mám rodinu a stabilní život. Taky se mi líp myslí na prarodiče, mám čistší svědomí.
Jelikož jde o již druhé vydání mého příběhu, můžu sem dopsat i následující; s Prudence jsme zase navázali starý pouta a já ji mohl požádat o ruku tak, jak jsem chtěl už roky před tím. Vzali jsme se a já za peníze po prodaném domě v Izegem a za byt v DePanne mohl nechat postavit zbrusu nový dům na kraji města kousek od pláže. Zoe ze znovu spojené rodiny učurávala štěstím ještě měsíc, ale nemůžu se jí divit.
Za nastřádané peníze v kasičce nám s nelibou pomocí Pruiny matky nechala udělat trička s nápisem rodina a pod ním vysvětlivku: perfektní mix chaosu a lásky. Můžu potvrdit, že Prudence brečela a já rozhodně, ale určitě ne.
A jak si teď vydělávám? Píšu knížky. Přestože tenhle jeden převratný týden je můj nejdivočejší příběh, rozhodně mám ještě co vyprávět. Díky, Olivie. A až dojdou životní události, stále mám fantazii.
Když už jsme u toho ďáblova zplozence, také jsem jí poslal výtisk, stejně tak jako taxikáři, který mě vezl z vězení. Nezdálo se, že by jí to vadilo, jelikož jediný její kontakt se mnou bylo blahopřání ke sňatku v podobě nádherného díla Alfonsa Muchy. Něco mi říkalo, že je až nebezpečně přesný, ale jestli jde o perfektní repliku nebo pravý, velmi nenápadně ukradený kousek, to už se asi nikdy nedozvím. Každopádně mě nepřišla vlastnoručně uškrtit.
Než vám dám opravdu sbohem, poděkuji za přečtení, skloním hlavu a ztratím se v davu, musím vyřešit posledních pár technkálií. Nehledejte mě. Nehledejte mě, nehledejte Olivii, Manon ani Zoe. Protože nás nenajdete. Jelikož jsem nechtěl, aby mě Olivia vyvrhla, změnil jsem všechna jména, v určitých věcech vzhled, a dokonce i zemi. Nejsem Belgičan, to nejspíš bude i vysvětlovat nedostatečný popis dvou řečí, kterými se tam mluví. Pak už stačilo jen trochu googlení a hledání podobných míst, jako jsou ta, na kterých se vše doopravdy odehrálo. Vybral jsem si Belgii proto, že jsem tam jednou byl a odnesl si odtamtud pár drahých prstenů a hodinek. Ale mohu být odkudkoli. Jediná věc, podle které byste mě mohli identifikovat, je mé tetování, ale to je dosti nedostatečná stopa.
Abych to teda nějak uzavřel, myslím, že pravdivost příběhu posoudíte sami, stejně jako Nya, ale rozhodně nemůžete popřít, že je to doják. A přestože kvůli pláči mé peněženky jsem už dokonce i přestal mluvit sprostě, rád bych skončil tak, jak jsem začal.
Byla to ale kurva jízda!"
.....
Tak a je to. Konec. Definitivní. Po roce a půl, měsících googlení a prokrastinace, jsme se konečně dobrali úplného závěru.
Moc se omlouvám, že to občas trvalo tak strašně dlouho, ale jak jsem nastoupila na vysokou, najednou nebyl vůbec na nic čas. A nebo chuť.
Zároveň vám všem strašně moc děkuju za podporu, za to, že jste vydrželi, dávali mi najevo svůj názor. Především děkuju Anzjamod za opravy, protože ó bože, to občas bylo k pláči. A A_H_Benett za opravování přehlédnutých chyb a nekonečné, úžasné komentáře.
Nechci tu vyjmenovávat všechny, protože bych na někoho určitě zapomněla a to by mi bylo líto. Tak vám prostě jen všem děkuju!
A co se budoucnosti Seba a Zoe týče, mám v hlavě druhý díl, ale zatím ho nebudu slibovat, protože mě znáte a jeho realizace je ještě v nedohlednu. Zároveň upravuji KSN, kvůli pokusu o tištěnou publikaci. Jednak hledám chyby a jednak doplňuji některé pasáže a prodlužuju celou knihu, protože na knihu jako takovou je dost krátká. Takže kdyby to vyšlo, budu ráda, když mě podpoříte a knihu si koupíte (hehe selfpromo :D ale jestli to vyjde, to je ve hvězdách, takže nepředbíhejme)
Tak, já si dál nebudu vylévat srdíčko, protože by to mohlo špatně dopadnout. Snad se dříve nebo později potkáme u další povídky. A pokud bych vám chyběla a jste fandové MCU, tak mám nějakou tu fanfikci na ao3 – mé jméno tam je I_WAS_ATTACKED
Ještě jednou díky a mějte se fanfárově!!!
ČTEŠ
Kurva se neříká
HumorKurva. Takhle bych začal příběh, jelikož jde o velmi univerzální slovo, které zhruba popisuje celý děj. Jednomu idiotovi se zkurveně změnil život jednou kurva divnou situací a ohromnou náhodou. Ten idiot jsem já. Ale nebojte, je to rodinný příběh...