Глава 7

31 5 0
                                    

1

– Ти граєшся зі мною, наче я ручне звіреня!

– Відпусти, ти робиш мені боляче!

– Як і ти, мені! Ось тільки синці від моїх пальців зникнуть через день-другий, а рани від твоєї жорстокої гри з мого серця – ніколи.

– Ця гра до смаку нам обом! – викрутившись з рук коханця, відповіла Анабель. Спалахи гніву вона в нього й раніше спостерігала, але сьогодні він був занадто збуджений. Вперше Вольгард заподіяв їй хоч і не сильну, але справжню фізичну біль.

– Мені все це не подобається і ніколи не подобалося. Я хочу почути від тебе, чого ти хочеш?

– Хіба ми не вирішили це вчора?

– Вчора ти в тисячний раз розірвала наші стосунки, щоб помучивши мене, знову почати спокушати. Чого ти добиваєшся, Анабель?! – знову схопивши її в свої сильні руки і притиснувши до стінки своєї спальні, запитав він, палаючи люттю і пристрастю одночасно.

– Ти став грубим. Хочеш мене залякати? Вдарити? Що?! – сміливо і без тіні страху втупилася на нього Анабель. Її світлі очі швидше насміхалися над ним, ніж серйозно визнавали небезпеку.

– Хочу зробити тобі боляче, як ти мені робиш.

– І як це можливо?

– Скажи, що любиш мене.

– Ні, – Анабель спробувала звільнитися, але він знову прибив її до стіни. – Скажи.

– Ні! – нарешті запала вона люттю.

У цей момент його очі так спалахнули, що на мить Анабель злякалася, чи не надто далеко зайшла. Вона відчула, як його гнів ллється через край. Однак виявивши нелюдську силу волі, він упорався з собою і раптом поцілував. Саме за це вона його любила – за мученицьке терпіння, за гаряче серце, де гнів завжди поступається любові. Шкода, тільки вголос Анабель цього ніколи не говорила.

Кілька секунд вони зливалися в палкому поцілунку, і вже скоро ніхто нікого не утримував силою. Раптово Вольгард перервався, бажаючи переконатися в тому, що її очі так само пристрасні, як губи. У відповідь Анабель дала болісного ляпаса, немов осуджуючи за зухвалість, і в ту ж мить поцілувала. З цього моменту вони немов помінялися ролями: тепер вона його спокушала, він же був то холодний, то цілував її наполегливо і пристрасно.

НОРТКЕРРWhere stories live. Discover now