1
– Радий, що ти нарешті приєднався до нас.
– Що, втік?
Адам кинув на Гаррі гнівний погляд.
– Стеж за мовою, моя рана зажила достатньо.
– Киньте ці чвари! – відрізав Алестер. – Зосередьтеся. Ось вже кілька днів, як ми не відриваємося від екранів, а результату немає. Треба щось зробити.
– Ти за цим мене викликав?! – різко спитав Адам.
– Так. Сьогодні ми зберемося і разом придумаємо, як виманити мисливця. А крім того, мабуть, тобі цікаво, що сім'я вирішила з приводу твоєї нареченої.
– Це може почекати, зараз головне – мисливець.
– Так, але оскільки всі тут, не бачу необхідності відкладати голосування.
Адам невдоволено стиснув зуби, сам не знаючи, чого боїться більше: їх згоди чи їх неприйняття.
– Всі без винятку?
– Так, тебе це дивує?
– Просто не думав, що їх зараз турбують такі дрібниці.
– Дрібниці? – у кімнаті всі здивовано перезирнулися. – Йдеться про твоє майбутнє – це далеко не дрібниці. Тобі б слід було думати так само.
– Он там щось промайнуло, – вказав на екран Адам, явно ухиляючись від подальшої розмови. – Стів, будь уважніше!
– Це лише варпуни. Сам знаєш, вони зараз теж на полюванні. Йде дощ, і ми відмовили Тео йти в ліс. Він і так кілька днів на ногах. Ми відіслали його трохи відпочити.
– А чому він ходить на варпунів, хіба це його постійна робота?
– Він сам зголосився, – відповів Алестер. – А сьогодні я наполіг на відпочинку, щоб він увечері був на зборах родини.
– Ясно.
– Адам, я тебе викликав, щоб ти тут мене підмінив, оскільки нам зі старійшинами є про що поговорити. Впораєшся?
Відповіддю став мовчазний похмурий кивок. Про себе ж Адам невдоволено подумав, що, схоже, застряг тут на весь день. Добре, хоч Алекс не помічає його нічних вилазок. Він не збирався їй нічого розповідати. Цього не буде. Не для того вона створена. Шкода, що всі так швидко прийшли до згоди, судячи з тону батька – відповідь позитивна. Значить, Анабель дивилася руни і бачила там Алекс. І все ж, вона могла помилитися – її дар провидиці ще не настільки сильний. Та й взагалі, він не дуже в нього вірив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
НОРТКЕРР
RomanceХто творить справжню історію? Хто стоїть на варті балансу добра і зла, життя та смерті, жертвуючи й рятуючи нас від невідомих небезпек? Люди, яких ми добре знаємо, - ті, чиї імена золотими літерами записані в усі джерела історії людства, чи, можливо...