1
Ніч ставала все холоднішою і холоднішою, а тоненька блузка зовсім не допомагала зігрітися. Я обхопила свої плечі руками в жалюгідній та даремній спробі вгамувати наростаюче тремтіння, але нічого не виходило. Зуби стукали, відбиваючи ритм, тіло ломило, хилило в сон.
Я вже хвилин сорок сиділа під якимось деревом, розуміючи, що більше немає сенсу кудись йти.
«Молодець, дівчинко! Ну ти і влипла Алекс! Сходила в кав'ярню, покорчила з себе розумницю, попила чайку, подумала над життям. І ось підсумок – сидиш тут у глухому лісі в оточенні драконів», – лаяв мене мій внутрішній голос.
Драконів, правда, я ще не бачила, але впевнена: вони десь тут. І, швидше за все, зжеруть мене, якщо я засну. Ця думка швидко змусила здригнутися. Спати не можна.
Як там у тій казці йшлося, яку мені дав люб'язний Грем? Дракони мають гіпнотичний погляд і отруйну шкіру. Отже, гладити їх не варто. Поміряємося гіпнотичними поглядами, та й закінчимо на тому. Якщо, звісно мені доведеться побачити це диво.
Але дай Бог, щоб не довелось. Хоча божевільна частина мене хотіла відкрити завісу над цією таємницею, тільки без ризику для здоров'я, звичайно.
Цікаво, весь Норткерр вже на вухах? Напевно, весь. Адам буде злий, як чорт. Може краще, щоб мене дракон з'їв?
Ну хто міг припустити, що у цієї триклятої машини закінчиться бензин, телефон розрядиться, а горе-викрадач затягне мене вглиб лісу. Звичайно, щодо бензину можна і посперечатися: якщо б закінчився, датчик палива сповістив би про це. Це сучасний автомобіль, він буде діймати тебе цим нестерпним писком голосового індикатора, поки ти все не включиш і не зробиш як слід. Може цей негідник щось з ним зробив там, на стоянці?
Швидше за все, він стежив за мною від самої кав'ярні.
Коли машина вирубилася, на пару з телефоном, я, через свою нерозторопність, вирішила піти пішки. Сподівалася дійти до гостьового будинку. Він, здавалося, був зовсім близько. Але близько на машині – далеко пішки.
В темряві ця місцевість викликала дику тривогу, а потім, до неабиякого захвату, я помітила темну фігуру позаду. Прискоривши крок, думала відірвуся, але переслідувач теж прискорився. Стала бігти, він теж побіг і дуже швидко наздогнав мене схопив, затиснув рот рукою і кудись потягнув. Мій опір для нього був майже невідчутний.
ВИ ЧИТАЄТЕ
НОРТКЕРР
RomanceХто творить справжню історію? Хто стоїть на варті балансу добра і зла, життя та смерті, жертвуючи й рятуючи нас від невідомих небезпек? Люди, яких ми добре знаємо, - ті, чиї імена золотими літерами записані в усі джерела історії людства, чи, можливо...