Глава 15

37 5 0
                                    

1

– Ти не розумієш, про що я кажу! Сумніваюся, що тобі цілком ясно, у що ти вплутуєшся! Вороття не буде, і це не просто слова.

– Ліндворми, дракони – що тут розуміти? Ну, існують і що з того?

Він різко підступив до мене:

– Ти думаєш, все це гра, забава?! Ми не говоримо про це вголос! Це небезпечно, дуже небезпечно! Ніхто не повинен знати, кожен з нас готовий померти, щоб не видати таємницю, а ти кричиш про це, ніби це дрібниця!

– Пробач – це не повториться, – зніяковівши, серйозно відповіла я.

Він невдоволено видихнув.

– Адам не просто так приховував від тебе правду, знаючи цю таємницю, ти пов'язана до смерті. Розумієш? З Норткерру вихід тільки один. Запитай у Тео, де мисливець?

Це був дуже прозорий натяк, що й казати. Звісно, я розмірковувала над цим питанням і певних висновків дійшла.

– Я знаю, ви не вбивці, – дуже тихо промовила я. – Але я бачила... «ЇХ»... і, думаю, вони цілком м'ясоїдні. Припускаю, ти не високої думки про мене, і мої інтелектуальні здібності, але я не дурна. Я усвідомлюю ризик і не збираюся лізти, куди не слід.

Вольгард роздратовано стиснув губи.

Йому, явно не подобалася ідея Тео, зв'язатися зі мною. Але ми остаточно домовилися більше не розлучатися, куди б нас це не привело. Він не боявся, і я теж. Ми вирішили довіритися долі.

Однак наша самовпевненість, здалася Вольгарду просто дитячою вигадкою.

Ми провели разом з Тео три дні, але він забув згадати, що не сам у місті. Тому раптова поява цього невеселого персонажа на порозі мого дому, немало спантеличила. Його реакція на наш тандем, була типовою для нього. Він похмуро глянув на мене, потім на Тео, мовчки пройшов у кімнату і сів на диван. Давши зрозуміти, що романтичний уїк-енд – завершено.

Пізніше Тео мені пояснив, що вони обидва тут не просто відпочивають. А, як він висловився, «проводять дезінфекцію», тобто замітають сліди за мисливцем. Я не стала випитувати подробиці, сама додумала, що до чого. Бо мені сказали, що безпечніше про це все говорити вдома, а тут краще мовчати. Згадавши вголос про ліндвормів при Вольгарді, я ще раз переконалася, наскільки все це серйозно. І більше не збираюся повторювати помилку. Тео довіряв мені, і того, що він говорив, було достатньо. Відчуття нещирості, як з Адамом, тут не виникало. Але, схоже, Вольгард думав, що я збираюся повісити на себе табличку з написом: «Дракони існують і я знаю, де їх шукати», і ходити так по Лондону.

НОРТКЕРРWhere stories live. Discover now