Týden po té
Ano dnes je den D. Den odjezdu, docela se i těším, i když tam bude firma Harryho který nebude dvakrát přijemný a bude mi do obličeje cpát jakou novou sekretařku má. Svou tašku jsem si nachystala do předsíně, abych pak zbytečně moc neběhala po bytě. Vstala jsem dřív, abych stihla namalovat dobalit poslední potřebné věci uklidnit se a tak, takže je 5 a odjezd je 7:30. No každopádně nevadí. Přešla jsem do koupelny a začali si dělat decentní make-up, nechci být totiž přemalovaná je to totiž takový odpočinkový pro mě. Na sebe si beru halenu se sakem a společenskými kalhoty. V hlavě jsem měla jedno, a to to že se musím pomstít a to tak , abych ho přinutila žárlit, no a i když na to moc nevypadám tak to umím sakra dobře a sám se o tom chlapec přesvědčí.
Venku jsem zaslechla troubení. vykoukla jsem z okna a uviděla Wiliema. obula jsem si lodičky a vzala jsem si tašku vyšla jsem před dům a zamykala, on byl opřený o auto značky BMW, nový model předpokládám.
,,Dobré ráno Jess, sluší vám to" prohlížel si mě a usmíval se.
,,Dobré ráno, děkuji vám taky" vzal mojí tyašku a vydal se ke kufru, kde tašku odložil a oba jsme nasedli do auta a vydali se na docela dlouhou cestu.
docela jsme si po cestě povídali o mé funkci v Harryho firmě a co jsem dělala v dětstvi a jak jsem se k této práci dostala.
Je to velmi slušný chlap a občas se chová jako kamarád než šéf .
.........................................................................
Po delší cestě jsme konečně dorazili na místo. Ohromné opravdu ,zpívali ptáci a nádherně to vonělo po přírodě.
,,Děkuji za odvoz pane" usmála jsem se, podíval se na mě a podal mi kufr.
,,Není za co slečno Jess" vzala jsem si kufr a šla jsem si převzít klíče od pokoje.
,,Dobrý den, Jess Black mohla bych poprosit o klíče od pokoje" recepční pokývla a začala hledat v počítači.
,,Ahoj Jess" opřel se o pult od recepce.
,,Dobrý den pane Stylesi" pokývla jsem k němu hlavou ani jsem se na něj nepodívala.
,,Jakou jsi měla cestu taxikem" pousmala jsem se a podívala jsem se mu přímo do očí.
,,Proč si myslíte že jsem jela texikem. Jela jsem s šéfem měl stejnou cestu"
,,ah tak šéf" zasmál se ,,hodně štěstí" a odešel.
,,Tady slečno pokoj číslo 55 s výhledem na jezero"
,,děkuji" našla jsem svůj pokoj a konečně jsem mohla být sama.
Plácla jsem sebou do postele a fakt že ji měli pohodlnou. na mobil mi přišla zpráva od Wiliema.
,,Jess teď máš 2 hodiny čas, pak bude taková seznamovací párty" ještě že jsem si vzala věci na pěkno a nebyla až moc zodpovědná. Po té cestě jsem nějaká nesvá , vzala jsem si ručník a šla jsem vyskoušet luxusní sprchu. svlékla jsem se a vešla pod teplou vodu a nechala své tělo aby nabilo trochu klidu a energie. Asi po 15 minutách jsem vyšla ze sprchy a z ničeho nic někdo začal zběsile klepat na dveře, podívala jsem se na hodiny, ale na tu párty jsem měla ještě hodně času. zabalila jsem se do ručníku a šla jsem otevřít.
,,Pros-, Harry co je" protočila jsem oči" zarazil se když mě viděl v ručníku.
,,promiň špatný pokoj" prohlížel si mě.
,,Měj se" zabouchla jsem dveře. Odfoukla jsem si, chci aby žárlil tak jako nikdy. Otevřela jsem svůj kufr a vytáhla ty nejvíc sexy šaty které jsem si zabalila. Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a začala jsem si dělat make-up takový černostříbrny . A konečně došlo i na šaty čistě červené dlouhé s dvěmi dlouhými díramy, které odhalovali mé nohy až skoro po pás vše co šlo vidět byl můj vystřih a to že od pasu dolu nic nemám, protože tyhle šaty zahalovali to nejduležitější, ale kdybych pod tím něco měla vypadalo by to velmi divně, takhle to vypadá decentně ale i velmi svůdně. Vyšla jsem z pokoje a míříla do haly, kde se událost konala. Po cestě jsem potkala novou od Harryho jen jsem se na ní pousmála a prošla kolem ní dál, nudny outfit abych řekla pravdu.
Vešla jsem do místnosti a zahlédla Thomase, ale nejprve jsem si chtěla zajít pro drink docela mam žízeň.
,,Tady madam uvítací drink" přistoupil číšnik.
,,děkuji" usmala jsem se a vydala se za svým šéfem ,,Zdravím"
,,Dobrý večer" prohlížel si mě ,,Velmi krásné šaty slečno" podíval se mi do očí.
,,Děkuji vám to taky sluší" usmála jsem se, ale on přistoupil a chytil mě nad zadkem, abych mu nemohla utéct ,, ne tak jako vám slečno" zašeptal mi do ucha a odtáhl se s ušklebkem.
Proběhlo uvítaní a hostitel nám popřál příjemnou zábavu, nevím jak kdo ale ja se budu náramě bavit. Záhledla jsem Harryho který byl se svou sekretářkou a pánem kterého jsem samozdřejmě znala. Využila jsem situace vydala se za nimi, se sklenkou šampaňského a sebevědomým krokem jsem trochu děsila Harryho sekretářku, ale to mi dělalo dobře.
,,Pane Hakane, jak se máte vypadáte dobře" začala jsem. Harry okamžitě prohlížel mé oblečení.
,,Ale slečno mám se velmi dobře děkuji vypadáte ohromě"
,,Děkuji"
,,Tady s panem Harrym jsme se bavili že jste přešla do jiné firmy, jak se vám daří" oni o mě mluvili, vtipné.
,,Daří se mi dobře jsem spokojená děkuji, ale teď mě omluvte" pousmala jsem se a přesunula pohled na Harryho když jsem odcházela mrkla jsem. Šla jsem směrem na záchod abych si zavolala jenže jsem ani nemohla vytáhnout mobil, protože jsem byla přitlačena ke steně, mezi nohama jsem měla nohu abych nemohla kopat a mé ruce se ocitli chicené nademnou.
,,Harry co to vyvadíš" místo toho mi přitlačil své rty k mým a začal mě líbat a ja spolupracovala.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....