Dneska jedu se Stylesem do Francie. Bojím se létání a hlavně jsem nikdy nebyla s šéfem na nějaký zahraničí akci. Vzala jsem si kufr a vyšla ven už na mě čekal taxík.
,,Dobrý den" usmál se taxikářn a vzal mi zavazadla.
,, Dobrý den " usmála jsem se a nastoupila.
................................
Seděla jsem v odbavovacím prostoru. Když jsem zahlédla mýho šéfa. Postavila jsem se.
,,Dobrý den pane Stylesi" pousmál se.
,,Ahoj Jess"
,,Tady máte ostatní papíry potřebné k té smlouvě" přešel blíž a nahnul se k mému uchu ,,zlato až dojedeme do Francie teď o tom nechci slyšet" odstoupil.
,,Jak si přejete"
,,Náš gate je otevřený jdeme krásko"
,,Pane Stylesi mé jméno je Jess říkejte mi tak prosím" přišel o krok blíž.
,,Zapomněla si že já jsem zde šéf zlato" Protočila jsem oči a šla.
.........................
Právě sedím v letadle a pevně se držím sedadla. Zhluboka dýchám a povzbuzuju se. To letadlo s náma nespadne neboj klídek. Ucítila jsem na své noze ruku.
,,Neboj se krásko všechno bude vpohodě" šeptal mi do ucha.
,,Pane-"
,,Nejsme teď v práci jsem Harry říkej mi tak"
,,Eh...Harry já to zvládnu"
,,Vidím jak se bojíš" posunul ruku výš ,,uvolni se" šeptal mi do ucha. Nadechla jsem se a vydechla ,,všechno bude dobrý jen musíš být v klidu" usmál se a někam odešel.
Proč tohle dělá ?? Jsem pak rozpačitá a nemůžu se soustředit na práci. Ještě jsem se nadechla a pořádně jsem se usadila do sedadla. Dýchej Jess klid. Zavřela jsem oči a soustředila se na to co musím po příletu do Francie udělat .
,,Jess" šeptal mi mužský hlas do ucha. Ucítila jsem ruku na mé noze ,,no tak probuď se" byl blíž než předtím měla jsem mráz po zádech. Otevřela jsem oči.
,,Eh pane Stylesi promiňte já-" rychle jsem se vzpřimila a dívala jsem se mu do očí ,,usnula jsem"
,,Vpohodě si sladká když spíš" na to jsem mu neodpověděla ,,už budeme přistávat"
,, Dobře" přikývla jsem.
.............................................
Právě jsem se dohadovala s recepční o pokojích. Bože proč mám takové problémy.
,,Paní já vám říkám nemám tu žádnou rezervaci na toto jméno jen na pana Stylese které jste říkala"
,,Ano ale pak jsem rezervovala další na mé jméno"
,,Je mi líto nemám to zde"
,,A nějaký volný pokoj" byla jsem zoufalá.
,,Je mi líto až zítra máme volné pokoje"
,,Dobře děkuji" odstoupila jsem s klíčem od pana Stylese. On šel přímo na proti mě ,,tady máte klíče pane" dala jsem mu je do ruky a vzala jsem si kufr s tím že půjdu někam jinam.
,,Nějaký problém proč jdete pryč"
,,Můj pokoj se nerezervoval a volný pokoj nemají musím jít jinam"
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....