Vstávat nesnáším a nesnášet to budu. Típla jsem budík a šla se nějak zkulturnit.
Vyrazila jsem pěšky do práce stavila jsem se pro kávu do starbucksu.
,,Dobrý den 2x Latte"
,,Hned to bude" usmála se na mě milá paní a začala dělat objednávku. ,,A co tam napíšeme"
,,Na jedno kráska a na druhé třeba úžasný šefík"
,,Přeji příjemný den" padala mi Latte s úsměvem.
,,Děkuji vám také.
................................
,,Dobrý den nesu Latte" položila jsem ho tak aby nápis nešel vidět a když jsem odcházela nechala jsem polootevřené dveře. Byl do něčeho hodně zábrany a skoro vůbec nezaregistroval že jsem tam byla.
Chvíli jsem dělala papíry když jsem zahlédla jak bere kelímek s Latte a dívá se na nápis na něm. Pousmál se a pohled zvedl na mě. Okamžitě jsem sklopila pohled a dělala že o ničem nevím.
,,Jess pojď sem" zaslechla jsem a udělala co žádal.
,,Přejete si" viděla jsem jak si mě prohlížel.
,,Em...za dva dny odlétám do Francie" začal.
,,Dobře máma rezervovat pokoj"
,,Ne ne jen vy by jste jela taky takže si zbalte"
,,Pane Stylesi" přišla jsem k jeho stolu a opřela se o ruce. Asi mi šel dost vidět výstřih ,,nezeptal jste se jestli něco mám a hned mi rozkazujete nemusela bych vás poslechnout" pousmál se a vstal já měla stále stejnou pozici jen jsem přesouvala pohled. Přešel za mě. Chtěla jsem se otočit ale nedovolil mi to. Svým tělem mě uvěznil. Jeho ruka byla na mém stehně a druhá mě držela na břiše.
,,Jess já jsem tady šéf " šeptal mi do ucha ,,můžu ti to rozkázat a ty mě poslechneš Jess" zmáčkl mé stehno ,,rozumíme si Jess" rukou začal rukou vyjíždět výš a já byla úplně mimo.
,,A-ano pane"
,,Takhle se mi to líbí" ještě jednou zašeptal a pak odstoupil a znova šel za stůl pracovat. Dělal jako by se nic nestalo. Jen jsem vydechla a šla z kanceláře a chtěla jsem zavřít ,,nezavirej Jess" jen jsem protočila oči a šla si sednout. Bože za co.
.......................................
,,Už by jsi měla jít domů jdu taky" přešel do mé kancelář už oblečený.
,,Musím ještě zařídit věci za chvíli půjdu dobrou pane Stylesi" ani jsem se na něj nedivala stále jsem měla pohled do papíru.
,,Dobrou Jess"
Vůbec se nemůžu soustředit. Mám dvě důležité smlouvy které musím zítra odpoledne mít hotové a jsem teprve v polovině.
Vstala jsem ze židle se trochu protáhnout. Šla jsem do Harryho kanceláře. Má nádherný výhled na město. Jen jsem chvíli koukala ven a pak jsem si lehla na sedačku. Chvíli jsem jen tak ležela a nechala se unést říši snů.
...........................................
,,Jess" zatřepal se mnou někdo ,,Jess" otevřela jsem oči. Přede mnou byl Harry.
,,Eh...Harry...em teda pane Stylesi pardon..já-" Usmíval se.
,,Jess vpořadku jen bych vás vzal domů jsou 3 ráno" hladil mě po tváři.
,,Dobře" přikývla jsem ,,děkuji"
.................................
,,Jsme tady" usmál se a otočil se na mě.
,,Děkuji vám nechcete jít dál alespoň chvíli přespat je pozdě a vy to odsud máte daleko"
,,To přeci nejde Jess"
,,Jde pane Stylesi"
,,Někdy jindy" stále jsem měli oční kontakt.
,,Dobře" skousla jsem si ret. On se napnul ,,tak tedy dobrou noc pane" otevřela jsem dveře a vystoupila.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....