Harry mě hodil jen před nemocnic. Byl tak chladný. Ale v tu dobu jsem na to nemyslela. Vběhla jsem do nemocnice, abych našla jeho pokoj. Když jsem vstoupila spal.
,,Black?" Zeptal se muž za mnou na chodbě.
,,Ano"
,,Jsem doktor vašeho otce, momentálně je po operaci probrat by se měl zítra"
,, Dobře a po tom ho za jak dlouho pustlite "
,,Pokud nebudou žádné komplikace tak dva týdny"
,,Děkuji" zhluboka jsem se nadechla a vyrazila ven. Bylo tam jeho auto. Opíral se o auto a koukal jak se k němu blížím.
,,Děkuju vám za odvoz pane"
,,Hodím tě domů" díval se na mě přísně. Dívala jsem se do jeho očí a začali se mi hromadit slzy. Podívala jsem se na jinou stranu. On však svou rukou vzal mou bradu a otočil ji na sebe ,,neplakej" zašeptal a přitáhl si mě do obětí ,,vše bude dobrý" šeptal ,, nasedni si a pojedeš ke mě nemůžeš být takhle sama"
,,To-to"
,, Neříkej že to nejde, prostě jedeš" odstoupila jsem a nastoupila do jeho auta.
,,Jak jste se měl v NY"
,,Docela dobře, šlo to těžce, ale vše jede tak jak má"
,,Aha aha"
Asi za půl hodiny jsme se oběvili u jeho domu. Vystoupily jsme a vydali se ke dveřím.
,,Dáš si něco nemáš hlad" zeptal se, když odemykal dveře.
,,Ne ne díky"
,,Dobře" vpustil mě do jeho domu ,,pojď ukážu ti pokoj pro hosty" vyšli jsem schody a hned na proti se nacházel pokoj pro hosty, který teď budu obývat já.
,,Děkuju"
,,Kdyby jsi něco potřebovala tak jsem vedle" ukázal na dveře na pravo. Pokyvla jsem. Zaplula jsem do pokoje. Převlékal jsem se do trika, které jsem našla a tak nějak kašlala na sprchu, protože mám v plánu si ji dát ráno. Ležela jsem v posteli a koukala do stropu. Vrátil se a hned mi pomáhá. Mysli na mě? Chtěl by mě zpátky ? Mé oči se pomalu zavírali, když se dveře pokoje otevřeli. Měla jsem tedy jen zavřené oči a poslouchala co se bude dít.
,,Mmmm" mumlá jsem. Harry se posadil na velkou postel. Zády ke mě.
,,Jess, nikdy jsem to takhle nechtěl. Nechtěl jsem tě nechat jít. Jenže ty sis vybrala. Svůj žal jsem topil v alkoholu v děvkach, abych na tebe zapomněl, jenže každá má buňka v těle křičí tvé jméno tak nahlas. Teď když tě mám před sebou nedokážu se tak vrátit. Nedokážu si představit že jsi byla jeho" poté jen seděl a po chvíli se zvedl a tiše odešel. Po mých tvářích stékaly slzy. Bylo mi všeho tak líto.
...........................
Vylezla jsem z postele a mířila do kuchyně.
,,Dobrý den pane Stylesi"
,, Dobrý" pokyvl.
,,Půjdu domů se převléct a pak půjdu do firmy" vzala jsem si kabelku a šla ke dveřím .
,, Dobře" řekl a dal si četl noviny.
Zavřela jsem za sebou dveře a až teď zjistila že venku je velký slejvak. Už jsem za ním nechtěla chodit , takže jsem vyrazila do deště. Trošku jsem doufala že mě Harry zastaví a řekne něco v tom stylu že mě vezme sebou odveze počká a tak, jenže on jen stál a četl noviny . Chtělo se mi brečet , že já ho neposlechla a šla s Zaynem do toho klubu. Myslí si totiž že jsem s ním něco měla, jenže nic neproběhlo i kdyby, tak on mi nakecal že se vrátí a pak , pak si přesídlil celou firmu . Mé tělo mrzlo, byla jsem celá promrzlá a už jsem docházela ke svému bytu.
Odemkla jsem a vydala se do ložnice, kde jsem se převlékla do čistého . Novou sukni a černobilou kostkovanou halenku. Mezi tím jsem si zavolala taxi už stálo před domem. Rychle jsem nastoupila.
,,Kam to bude, dámo"
,,Firma Styles" pokyvl a rozjel se.
,,Vy tam pracujete" zeptal se po chvíli.
,,Ano, jsem sekretářka majitele firmy "
,,Velmi vysoká pozice "
,, To ano " usmála jsem se.
,,Tak jsme tady" řekl po chvíli .
,,Děkuji, hezký den" dala jsem mu peníze s dyškem.
,,Děkuji slečno jste milá" usmál se a odjel. Nebyl až tak starý. Tak 20-25 a byl velmi milý .
Vešla jsem hlavním vchodem. Kývla jsem na recepční a mířila k výtahu. Dala jsem nejvyšší patro. Po krátké době se dveře otevřeli a já vyšla z výtahu a mířila ke kanclu. Dala jsem si kabelku a kabát na židli.
,,Dobrý den pane Stylesi" ťukla jsem na něj. Neodpověděl. Ahaaa takže on mi včera řekne jak mě nemůže dostat z hlavy a pak tohle.
Sedla jsem si za svůj stůl a pustila se do práce.
................................................
Byla jsem už asi polovině papírování, když přišla Key.
,,Ahoj Jess" podívala se na mě nechutně ,,je Harry u sebe ? "
,,Je" přikývla jsem. Olizla si rty a vešla k němu . Zamkla. Ona. Zamkla. Poté i zatáhla rolety. Zhluboka jsem se nadechla. Vzala jsem si věci zhasla v kanclu a šla za Nillem. Byl v 30 patře takže jsem k němu sjela a rozhodla se dělat papíry u něj. Na svém stole jsem nechala papírek s tím že jestli mě bude potřebovat ať zavolá.
Niall se na nic neptal hleděl si svého a já taky. Asi za půl hodiny se mi rozezněl mobil. ŠÉF. Už si užil a nečekal že odejdu.
,,Ano" vzala jsem telefon.
,,Kde kurva jsi ty jsi šla jako domu jen tak co s tebou do piče je že mi necháš tak drzý vzkaz"
,,Nejsem doma jsem u Nialla v kanclu a dělám na nutných papírech pro firmu Zayna máte s nimi podepsat smlouvu a já ladim nesrovnalosti" v klidu jsem mu to vysvětlila.
,,Přijď okamžitě nahoru" s těmito slovy to ukončil.
Zvedla jsem se a mířila zase k sobě.
Vstoupila jsem do své kanceláře a usedla za stůl.
,,Jess, pojď sem" ozval se Harry. Zvedla jsem se a šla za ním ,,zavři" procedil skrs zuby.
,,Co potřebujete" podala jsem otázku.
,,Co potřebuju" zasmál se ironicky ,, ještě jednou něco takovýho uděláš a letíš je to jasné"
,,Co jsem udělala "
,,Šla jsi mimo své pracoviště a nic neřekla"
,,Měl jste toho dost na práci myslím s jednou osobou"
,,Já můžu dělat co chci "
,,Jo jasný"
,,Jakou drzost máš že takhle se mnou mluvíš "
,,Jakou drzost máš ty když mi říkáš jak jsi mě chtěl nahradit, ale nejde to a najednou si užíváš se zaměstnanci" vyštěkla jsem.
,,Ty jsi..."
,,Ne nespala, šel to je jedno jsi můj šéf i když ne na dlouho"
,,Jak to myslíš "
,, Podám výpověď"
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....