Právě jsem se líčila na ten večírek který je na počest smlouvy. Šaty mám už na sobě a jsou úžasné. (nahoře)Musím si zavolat taxi nebo nevím protože s Harrym jsem nechtěla jet v jedné limuzíně.
Právě jsem vystoupila z výtahu a dala klíče na recepci když chlap v černém obleku upřel na mě zrak.
,,Oh vy jste sekretářka pana Stylese" měl havraní vlasy a šlo vidět že se udržuje.
,,Ehm..ano jsem a vy jste" přivřela jsem oči. Nevěděla jsem odkud bych ho měla znát.
,,Jsem Zayn Malik známý od Harryho ale proč jste s ním nejela"
,,No měla jsem toho hodně a rozhodla jsem se že pojedu taxíkem" lež.
,,Já vás vezmu" usmál se.
,,Ne pane Maliku mohlo by to vadit vaší přítelkyni"
,,Nemám přítelkyni"
,,Oh.. promiňte"
,,Nic se neděje jen pojeďte v takových šatech jet taxíkem no tak"
,,Dobře ale přinutil jste mě" pousmála jsem se.
..................................................
,,Dobře jsme tady" usmál se na mě pan Malik ,,nechcete si tykat"
,,Oh..dobře" byla jsem zaskošena ,,jsem Jess" podala jsem mu ruku.
,,Zayn" přijal ji a potřesl s ní.
,,Půjdeme" navrhla jsem protože hudba ze sálu šla dost slyšet.
,,Jistě" vystoupil a já šla za ním však když jsem vystupovala podal mi ruku.
,,Děkuju Zayne" usmála jsem se.
,,Nemáte zač slečno" chytil mě kolem pasu nebyla jsem proti.
,,A kdy letíš zpátky"
,,No za týden mám tu nějaké vyřizování" pokyvla jsem ,,a co práce jak se daří s Harrym" vstoupili jsme do nádherného sálu. Musela jsem se usmát
,,No moc to nejde ale zvládám to"
,,Harry je komplikovaný"
,,To ano" sešly jsme velké schody. Když jsem ho viděla. Vraždil mě pohledem a mířil k nám.
,,Zdravím Zayne" podal si s ním ruku ,,Jess půjdeš mi prosím pomoct" a je to tady žádná pomoc výslech.
,,Ano těšilo mě Zayne" usmála jsem se na něj.
,,Mě taky"
Harry mě chytil za rameno a vedl někam do druhého poschodí. Nikdo tam nebyl kromě mě a jeho.
,,Co si s ním dělala" přitiskl mě ke zdi.
,, Povídala jsem si s ním Harry a odvezl mě sem"
,,Proč si nejala se mnou" přiblížil se a já jsem mu nedokázala odpovědět ,,na něco se ptám" chytil mě za bok a zmáčkl ho.
,,Byla jsem naštvaná" bolestně jsem utrousila.
,,Tak ty si byla naštvaná" v jeho slovech šel slyšet posměch ,,a stále si" podíval se na mé rty a čím dál tím víc se přibližoval.
,,Ne" vydechla jsem a on spojil naše rty.
Chytil mě za pás a víc si mě přitiskl k tělu já jeho zahrála za vlasy a jezdila rukou po jeho těle které zakrývala košile.
,,Chci tě Jess"
,,Ne tady a ne teď Stylesi" kousla jsem se do rtu.
,,Neprovokuj mě zlato" zašeptal mi do ucha ,,jinak by jsi mohla slastí křičet moje jméno" trhaně jsem se nadechla a on se vítězně usmíval.
Sešla jsem dolů za ostatními a trochu si užívala hudby a komunikovala s ostatními.
Stále jsem hleděla na Harryho a on na mě. Bavil se tam s nějakou blondýnkou na které šlo vidět že ho chce do postele. Žárlila jsem. Ksakru ona je hezčí než já a Harry nebude chtít čekat jen tak na mě. Odvrátila jsem pohled na muže co mi vysvětloval jak strašně důležitou práci má.
Omluvila jsem se a šla si pro pití. Při cestě pro skleničku vína jsem narazila do osoby.
,,Pardon" otočila jsem se. Ta osoba však nebyla cizí byl to Zayn.
,,To je vpohodě co Harry měl otázky" když jsem si vybavila co se stalo červenala jsem se.
,,Ano ale bylo to vpohodě co ty užíváš si to tu"
,,Vcelku ano ale chybí mi tu adrenalin" podíval se na mé rty.
,,No jo no holky tady jsou zadané"
,,I ty"
,,Ne tak docela"
,,A co kdyby si se mnou šla třeba na večeři nebo na skleničku vína někdy"
,,To bychom mohli" usmála jsem se ,,musím si zajít pro skleničku nezlob se"
,,Dobře měj se a domluvíme se" pokyvla jsem hlavou a vydala se pro pití.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....