Sedím v letadle a nějakým zvláštním způsobem na jiném místě, protože někdo přebukoval letenky na jiné místo. Já sedím na druhý straně letadla a Harry tam je s nějakou účetní z firm. Chci po něm řvát, brečet ale místo toho tady sedím poslouchám písničky a vidím jak se tam smějí.
Kdy tenhle den skončí?
Jedná pozitivní věc je ta že sedím u okna, takže svojí zlost a smutek utapim v mracích. Jasný Jess, jak sis mohla jen myslet že by tě někdo jako on mohl chtít? První příležitost a jde za jinou. Jsem moc přecitlivělá.
Opřela jsem si hlavu o okénko na kterém jsem si dala ještě polštář a zavřela oči. Písničky, které jsem poslouchala nebyli zrovna pozitivní, takže se mi v očích schromažďovali slzy, oči jsem však neotevřela, jako bych před sebou měla plátno se vzpomínkami. Předemnou se objevoval Harry když se usmíval, nebo když byl naštvaný ale jedna vzpomínka mě donutila otevřít oči, byla to ta kdy mě přitlačil na stůl a vyhrožoval mi že mě ošuka.
V očích jsem měla slzy, takže když jsem je otevřela stékaly mi po tvářích. Podívala jsem se jeho směrem, když on se ve stejnou chvíli díval na mě, jak tam sedím ve tváři zoufalství a slzy tekoucí po tváři. Odvrátila jsem pohled a radši jsem vstala a šla na záchod.
Opřela jsem se o umyvadlo a koukala na sebe. No tak Jess musíš být silná, je to chlap co jsi čekala, hlavu vzhůru holka. Nadechla jsem se a zase vydechla, budu dělat jako by se nic nestalo. Usmála jsem se na sebe. Odemkla jsem a mířila na své místo.
Posadila jsem se a po zbytek letu jsem buť byla na tabletu nebo jsem koukala z okna.
.........................................
Stálá jsem na letišti a právě hledala číslo na taxi.
,,Jess, pojeď se mnou" oběvila se něčí ruka na mých zádech a já vzhledla k osobě, kterou jsem dost dobře znala.
,,Děkuji pane Stylesi, ale nechci vás rušit a ani otravovat zavolám si taxi" ve tváři jsem neměla žádnou emoci.
,,Co se děje" přimhouřil oči. Měla jsem chuť na něj začít křičet.
,,Nic, pane" když chtěl něco říct někdo na něj zavolal a on se musel rozejít k dané osobě.
Já okamžitě vypadla z letiště a zastavila si taxi na letišti i když jsou sakra drazí, tak v tu dobu mi to bylo jedno, protože jsem chtěla rychle vypadnout.
Dorazila jsem před svůj dům a zaplatila. Šla jsem pomalu k domu, odemkla ho a vstoupila. Všude byla tma a já se tou tmou nesla až k pokoji, kde jsem sebou praskla do postele. A v mých očích se oběvili nové slzy.
,,Nenávidím ho" zašeptala jsem a přitáhla jsem si polštář k tělu ,,Alexo zapni světla" promluvila jsem a světla se rozsvítila.
Poté jsem se přesunula do koupelny, když jsem smývala ze svého těla mýdlo před očima se mi oběvili doteky Harryho. Rychle jsem ze sebe vše smyla a vypadla do postele. Ulehla jsem a snažila jsem se usnout zítra musím být silná.
..............................
Můj budík oznamoval, abych se probudila. Posnidala jsem a začala se připravovat......
Když jsem vycházela ze dveří a zamykala dům, byla jsem spokojená. Mé vlasy byly lehce zvlněné měla jsem červené mini šaty a červené jehly, make-up jsem udělala jemný kromě červené rtěnky. A jedeš.
....................................
Vstoupila jsem do firmy a na tváři jsem měla úsměv. Až teď jsem si začala uvědomovat, jak je skvělé být pozitivní dost lidí kolem mě se na mě také usmálo a pozdravili mě, což normálně neudělali.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanficJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....