Jak jako nový šéf !??

3.4K 73 4
                                    


Probudila jsem se do nádherného rána. Měká postel kafe s jedním problémem jdu do práce a vůbec se mi tam nechce.

Dělám sekretářku ve firmě Styles Mortal vede to paní Stylesová je milá a úžasná žena mám ji ráda na to že je má šéfka.

Obleču si červené šaty

A můžu vyrazit do práce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A můžu vyrazit do práce.

...................

Jdu směrem k mé kanceláři sednu si a začínám dělat na papírech.

,,Ooooo tady si Jess chci ti představit nového šéfa mého syna Harryho Stylese" ukázala vedle sebe. Ten muž byl uchvacující nedá se to popsat.

,,Těší mě Harry Styles" podal mi ruku kterou jsem přijala

,,Jess Bleck" byla jsem nervózní nový šéf pane bože

,,Tak já vás tady nechám" oznámila nám paní Styles a odešla. Ona jako vážně odešla.

,,Takže teď by jste se měla věnovat práci" upozornil mě pan Styles

,,Ano jistě" vzala jsem papíry a začala kontrolovat

.......................

Zaklepala jsem na dveře pana Stylese.

,,Dále" ozvalo se za nimi

,,Přinesla jsem smlouvy na podepsání" přešla jsem k jeho stolu a položila ho na něj

,,Vezmeš si kradší šaty a neudržím se" šeptal

,,Co prosím" otočila jsem se na něj pokládající papíry. Postavil se a přešel ke mě

,,Vezmeš si kradší šaty a položím tě přes tady tenhle stůl a tvrdě tě ošukam rozuměla si mi" koukal se mi přímo do očí. Kývla jsem hlavou na souhlas ,,neslyšel jsem" řekne tvrdě

,,A-ano pane Stylesi" lapala jsem po dechu.

Pustil mě ze svého hypnotizování a já konečně šla k sobě. CO TO SAKRA BYLO. Opakovala se mi stále ta samá otázka. Já a pan Styles asi nebudeme dvakrát kamarádi.

........................

Dneska mám padla konečně. Zaklepala jsem na dveře od kanceláře Stylese.

,,Pane dneska už mám volno takže odcházím" zvedl ke mě ty jeho zeleně zbarvené oči .

,,Ano jistě nashledanou"

,,Nashledanou pane Stylesi" zavřela jsem dveře a kráčela ven z budovy. Asi ještě půjdu pro nějaké jídlo třeba činu jo to je dobrej nápad.

Vejdu do podniku rychle obsluhy a objednám si. Nějak tak jsem si sedla k jednomu ze stolu a zapomněla na čas.

Je právě 18:35 a já jdu v tom obrovském slejvaku domu mám to ještě 5 bloku sakraaaa. Prohrabnu si své mokré vlasy a čím dál víc se začínám klepat.

Uslyším auto které zastavilo vedle otočím se a ze vnitřní na mě kouká pan Stylese .

,,Jess naskoč" otevře dveře a já bez váhání naskočim do auta

,,Děkuju pane Stylesi" podívám se na něj a on se jen pousmě ale nic neřekl.
,,Jeďte ještě dva bloky a pak do prava tam bydlím" přikývl na souhlas.

,,Tady??"

,,Ano" zastavil ,,děkuji mockrát za to že jste mě hodil domů"

,,Nemáte za co" pousmál se.

Zavřela jsem dveře od jeho auta a rychle jsem cupitala domů.

Odložila jsem si klíče mokrou bundu a šla do sprchy.

............ ...................

Lehla jsem si do postele do nádherně měké postele. Přemýšlela jsem nad panem Stylesem. Je to velmi atraktivní muž ale podle toho co udělal v kanceláři bude dominantní. Na jednu stranu je s ním dobrá řeč na druhou stranu se ho bojím.

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat