Snažila jsem se nevzdychat, takže že mě vycházelo spíš kňučení. Držela jsem se jeho saka a měla zavřené oči.
,,Omluv se" zašeptal mi u ucha. Bylo to jak kdyby mě někdo polil kyblikem studené vody. Odstrčila jsem ho a začala.
,,Jde ti zas jen o tvý ego Stylesy. Nestidim se za to že jsem se ti postavila, nemáš mě ve svý moci už dávno ne" byla jsem jak rozjetej vlak.
,,Jess" ozvalo se za mnou, stál tam Wiliem.
,,Ano" usmála jsem se na něj.
,,Co se tady děje" zněl naštvaně a oba nás sledoval pohledem tak nedůvěřivým ,,slyšel jsem křik"
,,S panem Stylesem jsme se nepohodli"
,,Máte drzou sekretářku" ozval se Harry ,,měl by jste si-"
,,O tom bych dvakrát nemluvil pane Stylesi" zastal se mě, Wiliem se mě zastal. Byla jsem šokovaná ,,je mi líto že jediná dokázala říct pravdivý názor na vás, a klienta tak nechá spravedlivě rozhodnout" dal si ruce do kapes a ostře ho sledoval.
,,Wiliem že ? Vy si vážně myslíte že vyhrajete? Opravdu? Nebuďte směšný." Udělal to co umí nejlíp schazovat lidi.
,,Pane Stylesi, já s vámi jednám slušně, a já i Jess jdeme" natáhl ruku a já se jí chytila a odešli jsme ruku v ruce k pokojum.
,,Wilieme to jsi nemusel já-" koukal se na mě tak flirtovně.
,,Ne neděkuj, zastal bych se tě kdykoli a Harry je idiot to sama víš" pousmál se. Jeho pozornost se mi začíná líbit ,,hele ať už je mezi vámi cokoli, dělej to tak aby to nikdo neviděl, dobře ?"
,, Dobře" přikývla jsem.
,,Fajn" usmál se ,,půjdu hezky se vyspi Jess"
,,Ty taky" usmála jsem se a vklouzla do svého pokoje.
Musím říct že to byl úlet, a to sakra velký . Měla jsem Harryho pokrok, jak se pořád snaží vyhrát a soutěží tam kde soutěž není. Lehla jsem si do postele a zhluboka se nadechla. Půjdu sprchu a spát jsem vyčerpaná. Vstala jsem s odhodláním se sprchovat. Zavřela jsem za sebou dveře a sundala ze sebe věci a vstoupila do sprchy která byla fakt Velká. Zapla jsem vodu, která a mě tekla z vrchu jako kapky deště a já se konečně mohla uvolnit byla jsem zády ke vchodu do sprchy, takže když jsem na sobě ucítila ruce přitahující si mě k tělu lekla jsem se. Otočila jsem se na danou osobu. Harry.
,,Co tady k šakti děláš" začala jsem jančet, jenže on neřekl nic, místo toho mě začal líbat a já tak sakra spolupracovala ,,Harry co to-"
,,Už nemluv kurva" zašeptal otočil mě zády k němu a vniknul do mě bez jakéhokoli upozornění.
Chytil mě vlasy a silné je držel a tvrdě přirážel. V periferním vidění, jsem viděla jak si mě prohlíží jak přiraži a nemůže se nabazit mého těla, a já se zase nemůžu nabazit jeho péra. Hlasitě jsem vzdychala a cítila že už budu.
,,Harry" skoro jsem křičela. Když jsem cítila své vyvrcholení v zápětí i to jeho, primo do mě.
,,Kurva Jess" objímal mě zezadu a zhluboka dýchal ,,jsi tak sexy"
,,Co tě to napadlo" otočila jsem se na něj.
,,Byla jsi naštvaná a péro na to pomáhá" usmál se a dal mi velkou pusu.
,,Harry, ale já -"
,,Na na na" kroutil prstem před mým obličejem ,,vezmu si svý věci a v tichosti zase odejdu a ty si nadavej jak chceš, byl to sakra dobrý tak mě nech si to užívat a já jdu" stala jsem tam zaseknuta a nevěděla co říct.
,,Zastranej ojebavač" zaseptala jsem si pro sebe .
Oblékla jsem se a konečně vplula do postele. Nevím jestli jsem naštvaná nebo ne sakra, a to mě na tom sere nejvíc.
,,Jsem tak hloupá " řekla jsem si sama pro sebe na hlas. Můžu mít hodnyho starostlivého chlapa, který nebude kokot jako on, tak proč právě on. Povzdechla jsem si a přetočila se na bok a snažila se usnout.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....