něco končí něco začíná

1.1K 43 3
                                    

,,ne nepodaš"

,,Co si myslíš že jsem pořád pod tebou a že nemám svoji hlavu" prohrábl si vlasy a podíval se na mě ,,čekej ji zítra" otočila jsem se a chtěla odejít.

,,Jess" promluvil, a když jsem se otočila k němu byl u mě spojil naše rty.

Nevinná pusa se změnila na vášnivé líbání. Svou rukou sjel až k mému zadečku, který zmáčkl , moje ruce byli za jeho krkem a oba jsme se k sobě tiskli, když se ozvalo klepání. Oba jsme od sebe vystřelili.

,,Dále" promluvil Harry.

,,Ahoj lásko chyběla jsem ti" zastavilo se mi srdce. Jeho přítelkyně.

,,Helen" promluvil Harry, podívala jsem se na něj, on se díval na ni.

,,Harry, miláčku moje cesta byla těžká" objala ho a dala mu pusu na tvář.

,,Já půjdu" vyletěla jsem z kanclu vzala jsem si věci, co jsem potřebovala dodělat a vyrazila okamžitě domu .

...............................
Dojela jsem domů . Vešla jsem do dveří a sundala si boty. Mé slzy stále stekali, nemohla jsem je zastavit, jak se vůbec sám sobě může podívat do očí. Zapnula jsem mobil.

55 zpráv : Harry
13 zmeškaných hovoru : šéf
15 emailu : harrystyles@firma

Snaž se dál. Vše jsem ze své zamikaci obrazovky dala pryč. Lehla jsem si do postele a zachumlala se do peřiny. Nejhorší je že ho miluju že bez něj nedokážu být. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se potlačit slzy, které se stali na povrch. Mobil.

Zayn

,,Ano" zvedla jsem to.

,,Harry tě schani, jsi vpohodě" ozval se příjemným hlasem.

,,Jo jo všechno vpohodě jen prostě nechci s ním mluvit "

,,Copak se stalo, princezno"  zněl roztomile.

,,Nic Zayne neřeš to, bude to dobrý "

,,Dobře Jess, musím jít "

,,Měj se"

Harry mě schani všude. Tsss. Otočila jsem se na bok a přemýšlela co dál . Vzala jsem si laptop a začala si psát výpověď, kterou si zítra u mě vitisknu a položím Harrymu na stůl. Dopsala jsem a uložila na flešku. Lehla jsem zpět do postele s nejistým pocitem.

...............................

Abych vás uvedla, už jsem vstala a na mé poměry docela brzy, protože stíhám i svou kávu .

,,Mrkej na to Stylesi" breptla jsem si pro sebe když jsem si oblékala svůj nejdražší kostýmek s podpatky. Vyrazila jsem.

Se sebevědomým krokem jsem vešla do firmy, která ještě nebyla ani tak naplněna . Vystoupala jsem do svého patra a rychle začala tisknout potřebný papír. Styles tady ještě nebyl takže jsem měla dostatek prostoru vytisknout a dát mu výpověď na stůl.

Bylo asi 10 hodin, když se  objevil ve dveřích .

,,Dobrý den pane Stylesi" odvážně a s velkou dávkou chladnosti jsem ho pozdravila. Ani se nepodíval a zalezl k sobě. Po chvíli, jsem ale slyšela jak se rychle otevřeli dveře.

,,Co to má sakra znamenat Jess" skoro křičel ,,tvoje kariéra je na dobrém směru a teď se toho chceš vzdát nechápu " zasmála jsem se a postavila jsem se, abych se mu mohla zpříma podívat do očí.

,,Co si sakra Stylesi mysliš že jsi, já jsem taky jen člověk, taky mám jedny nervy a taky mám jen city nebudu tady s tebou, který mi do očí říká jak mě miluje a pak přijde nějaká Helena a říká, jak dlouhou měla cestu, už to nejde vrátit v ruce máš moji výpověď to je moje odpověď na vše chápeš." Křičela jsem. On se celou dobu na mě díval a skoro jako by byl zaskočený tím co jsem řekla. Z ničeho nic položil moji výpověď na stůl a podepsal.

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat