Firemní párty

2.3K 76 2
                                    

Probudila jsem se. Udělala jsme si kávu mezi tím jsme se oblékla a udělala hygienu. A poté se vydala do práce.

......................................

,,Ahoj Kat" pozdravila jsem svou nejbližší kamarádku.

,,Ahoj Jess tak co jaký je nový šéf neměla jsem ještě tu čest"  upřímně Kat je hodně aktivní člověk co se týče postele samozřejmě.

,,Noooo však víš že já moc neumím popisovat muže"

,,Jess měla bys sis najít konečně chlapa"

,,Já vím ale...ale není to tak jednoduchý"

,,Nebudeme se o tom bavit tady....hele víš že je firemní večírek pro přivítání šéfa"

,,Jo jo vím dneska večer že"

,,Jo jo"

,,Hele budu muset ahoj " usmála jsem se.

,,Pá pá"

............................

Seděla jsem v kanceláři a plánovala potřebné věci.

,,Dobrý den pane Stylesi" pozdravila jsme ho když vešel a mířil k sobě. Jen pokyvnu hlavou a zmizel u sebe.

Zaklepala jsem.

,,Pane máte na zítřek schůzku s panem Hagem potřebuje projednat reklamy"

,,Dobře děkuji" pokyvne rukou abych odešla a já tak učiním. Je to složitější člověk než jsem si myslela.

..................................

,,Pane Stylesi dneska je ten firemní večírek jen vám to připomínám"

,,Ano vím o něm děkuji Jess už můžete jít domů"

,,Emm..děkuji pane Stylesi"

Zavřu dveře a rychle odcházím.

..........................................

Dobře za hodinu mám být hotová no vezmu si tyhle šaty (nahoře) vlasy si na vlnim a ještě make-up , boty aaaaaaa je to všechno. Ještě mi zbylo trochu času. Zatím projíždím mobilem než se ozve zvonek. Oh Lili je tady. Seběhnu schody a obejmu jí.

,,Hele jako Jess seš v tom sakra sexy"

,, Aleeee děkuju " usmála jsem se ,,tobě to ale sluší víc" zalichotila jsem jí.

Místo konání večírku je...je úchvatnýd. Už jsem viděla paní Stylesovou takže šéf by tu taky měl být za chvíli má proslov. Zatím jsem s Lili povídali a sem tam se k nám někdo přidal. Zacinkala sklenka.

,,Poprosil bych pozornost" ozvalo se. Všichni jsme se otočili a ano stál tam Styles ,,takže chtěl bych vám poděkovat za to že jste přišli vážím si toho doufám že budeme spolu vycházet a že nebudu zas tak hrozný šéf" už je hroznej a to tam není ani týden ,,děkuji za pozornost a užijte si to tady" když chce umí bejt milej.

Popíjela jsem víno když jsem ucítila ruku na bocích která mě pomalu odtáhla od Lili a davu. Styles. Jeho ruka se přemístila na má bedra a stéle mě někam vedl. Zastavil se až o něco dál od lidí.

,,Víš co jsem ti říkal o šatech Jess" pousmála jsem se tyhle šaty jsou vážně krásné ale krátké.

,,Ehm...že mě tvrdě ošukate jestli si vezmu kradši " podívala jsem se mu do očí. Pousmál se.

,,Ano a tyhle jsou o dost kradši takže" on nad tím vážně přemýšlel hajzl.

,,Pane Stylesi tady ale nejsme v kanceláři" ťukla jsem do jeho hrudníku a obešla ho.

Musela jsem sama sebe pochválit tohle bylo briliantní.

,,Copak chtěl pan Styles" usmála se Lili. Ona ví o čem jsme si povídali.

,,Ale věci do práce" pokyvla jsme rukou. Lili si mě přeměřila pohledem ví že lžu ale kolem je moc lidí takže se neptá. To bude výslech.

Večer probíhal vpohodě sem tam jsem přistihla pana Stylese jak se na mě kouká. Ale přišlo mi to vtipné

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat