Vešla jsem do místnosti s obsluhou na pití. Jedno jsem si vzala a začala jsem pít. Rozhlédla jsem se a Harry se právě smál s tou zatracenou blondýnkou. Vadilo mi to tak moc mi to vadilo.
,,Jess si to ty" ohlédla jsem se za sebe.
,,Pane bože Came" obejmula jsem ho. Kdysi dávno jsme se bavili chodili jsme totiž na stejnou střední.
,,Sluší ti to hodně si zhubla že a ty vlasy paani byla by si královna školy" držel mě za ramena a prohlížel si mě.
,,No to určitě radši budu ta tlustá hnusná Jess se slámou na hlavě"
,,Byla si pěkná i předtím ale teď si více sexy"
,,Aleee tady si mě někdo prohlížel"
,,Taková pěkná holka" usmála jsem se a usrkla šampaňské.
,,Směl bych prosit tak krásnou dívku o tanec" nabídl mi rámě.
,,Jistě" přijala jsem a rozešli jsme se k parketu. Podívala jsem se směrem k Harrymu. Byl naštvaný přímo rudnul zlostí. Usmála jsem se ještě víc a začala tančit. Byla to pomalá píseň.
,,Co ty tu vlastně děláš"
,,Pracuju pro Stylese"
,,Opravdu říká se že jeho matka byla lepší"
,,Jako sekretářka to uznávám" pousmála jsem se.
,,Zkoušel na tebe něco"
,,My se spíše provokujeme"
,,To máš v oblibě už od střední "
,,To ano ale co ty tu děláš Dallasi"
,,No obchodní akce Stylese nesmím si nechat ujít hlavně znám se s jeho matkou tak jsem přišel posoudit kvality a teď vidím že firma Stylových pozná kvality"
,,Ale Came snad by si mě nechtěl"
,,Možná " usmál se ,,ale dívej kdo tam je" ukázal za mě a já se tam podívala. Harry. Bože a zase ta blondýna.
,,Radši nekomentuju" otočila jsem se k nim zády a vzala si do ruky mobil.
,,Snad na něj nežarliš Jess"
,,Ne" řekla jsem to tak jistě ale byla jsem si jistá??
,,Dobře tedy" usmál se a políbil mi ruku když píseň skončila ,,děkuji za tanec" usmál se a já jsem se začala červenat.
,,Camarone" ozvalo se odněkud.
,,Budu muset jít krásko" mrknul na mě ,,měj se"
,,Ty taky"
Cam odešel a já zůstala sama. Znova jsem se podívala do mobilu když jsem si všimla zprávy od Harryho.
Harry: kdo to je !!?
Chci mu tak moc rozbít hubu.
Proč s ním tančíš !!?
Ještě si to s tebou vyřídím.Me: proč by si měl ?? Máš tu blondýnku starej se o ní ne o mě!!
Harry: ale já chci tebe Jess.
Me: proč bych já měla chtít tebe Harry??
Harry: protože to co se stalo před chvílí tak říkalo to samý.
Me: to co se stalo tak se stalo ale měla jsem alkohol v krvi.
Harry: a teď ho nemáš ??
Me: 🤷🤷
Harry: Jess já to nevydržím.
Me: a víš co??
Harry: co??
Me: mě to je jedno
Harry: paaani Jess o tom bych pochyboval.
Dál jsem nereagovala a vzala si sklenku s šampaňským a pořádně jsem se napila. Bože čím dál víc se mi dostává do hlavy a to není vůbec dobré.
Měla už bych jít na hotel. Vzala jsem si kabát a vyšla z budovy. Ano nic jsem Harrymu neřekla ale nemám na něj náladu. Snad jsem se vydala k hotelu protože limuzínou ani taxíkem jsem jet nechtěla. Prostě jsem se jen tak procházela a přemýšlela o tom co se zatím stalo.
,,Jess" zaslechla jsem hlas za mnou.
,,Zayne co tady děláš??"
,,Em...šel jsem si koupit cigarety" pokyvl s krabičkou cigaret.
,,Jo aha no já už půjdu" byla jsem nervózní.
,,Hele a nechceš jít třeba někam do restaurace na večeři??"
,,No je pravda že mám hlad" usmála jsem se ,,dobře někam zajdeme"
,,To jsem chtěl slyšet" chytil mě kolem pasu a vyšel se mnou někam k restauraci ,,kdy se vracíte zpátky"
,,Za tři dny" povzdechla jsem si ,,je tady krásně"
,,To ano"usmál se ,,a jsme tady"
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanficJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....