Rok, rok utekl od té doby co Harry odešel. Naposledy jsem byla se Zaynem. Takže se Zaynem jsme si vyříkali že jsme a také budeme kamarádi a nic víc. I když se se mnou snaží nějak flirtovat tak na mě to nepůsobí.
Docela dost jen se zblížila se sestrou Harryho, Gemou. Jsme dost dobré kamarádky. Pan Morgan je opravdu výborný šéf a oba dva jsme sehraná dvojce v práci. V osobním životě se nic nezměnilo, stále sama bát nikoho jen se vzpomínkou.......
......................................
Stojím v kanceláři pana Morgana a sleduju padající sníh z nebe. Není tady protože má konferenci s Harrym, dodělávají nějaké podrobnosti na ples, který bude dnes, prý předvánoční.
,,Jess, to je dobře že tu jsi prosím tě, dej mi ty papíry" vzal mi je z rukou a dal je na stůl ,,holka seš mladá jdi se vyšvihnout a přijď na ples jako královna, je ti to jasné ? Dobře běž běž běž " ukazoval rukama ať jdu.
,,Ehm...dobře pane děkuju" byla jsem dost zmatená. Vzala jsem si že židle svůj kabát a tašku a šla domů. Venku mě ofoukla silná zima. I tak jsem stále šla směrem k domu. Ve schránce jsem měla lístek. Uvidíme se . Asi Zayn tam bude byl totiž hodně nápomocný v naší firmě. Vešla jsem do domu dala jsem si klíče do misky a vydala se k ložnici, kde jsem ráno nechala krabici s černými šaty. Vytáhla jsem je a položila na postel.
Nejprve jsem si šla umýt hlavu a celá se osprchovat. Vyfenovala jsem si vlasy a udělala vlny. Nechám je rozpuštěné. Poté jsem se věnovala líčení. Po hodně dlouhé době strávené v koupelně jsem konečně vklouzla do šatů. Byly opravdu nádherné a já na ně byla tak hrdá. Vzala jsem si psaníčko, papírek který byl ve schránce a ještě šperky. Obula jsem si podpatky a nasadila kabát vyšla jsem z domu a zamkla. Otočila jsem se. Stál tam. Luxusní Mercedes z něj vystoupil řidič.
,,Dobrý den vy jste slečna Jess" postavil se předemne.
,,Eh... Dobrý den ano jsem"
,,Pan Morgan mě poslal, abych vás odvezl na ples" otevřel mi dveře.
,,Děkuji" nasedla jsem. Proč mi pan Morgan objednal auto. Za nedlouho zastavilo u místa konání. Auto zastavilo přímo u červeného koberce ,,ehm myslím že by jsme měli zastavit vzadu"
,,Pan Morgen řekl u červeného koberce. Vydržte otevřu vám" vystoupil a otevřel mé dveře okamžitě se rozezněl klapot novinářů a jejich fotoaparátu. Nabídl mi ruku, abych vylezla, já ji přijala a vyhoupla se na nohy.
,,Děkuji" poděkovala jsem a vydala se ladným krokem dovnitř, byla jsem hodně nervózní, ale nedala jsem nic znát.
,,Jako královna Jess" díval se na mě pan Morgen.
,,Děkuji pane, jen nechápu, proč to auto"
,,Dárek Jess jsi skvělá sekretářka a já ti za vše moc děkuji"
,,Nemáte zač pane je to má práce"
,,Děláš víc než svou práci Jess, a neříkej mi pane dnes mi říkej jen Morgen" pousmál se a napil se ze sklenice.
,,Ale ale Jess náramně ti to sluší" přiřítila se Gemma ,,půjdeme do sálu prosím chtěla bych si sednout" naléhala. Venku se začal tvořit hluk, jenže jsem přes Gemmu nic neslyšela a ani neviděla.
,,Ano ano" byla jako dítě tahala mě do sálu a já byla jako hadr. Objevili jsme se u většího stolu do úzkého obdélníku, sedí zde jen nejvyšší vedení ,,Gemmo víš že mé místo je jinde"
,,Není je tady jmenovka, navíc děláš jednu z nejvyšších pozic co jde jen tak Jess" povzdechla si a usedla, naproti byl Morgen a paní Stylesova.
,,Ahoj Jess" pozdravila mě.
,,Dobrý den paní Stylesova" usedla a okamžitě se začala bavit s Morganem. ,,Ale musím říct tvé šaty jsou nádherné" pochválila jsem její výběr šatů.
,,Děkuji moc" v čele stolu neseděl nikdo, ale byla tam židle. Co se tady chystá. Paní Styles se zvedla a zaťukala na sklenku.
,,Dámy a pánové, věrní zaměstnanci chci přivítat šéfa společnosti a pořád vám krásné Vánoce" usmála se a podívala se na dveře za ní. Hrklo ve mě, on...on tady je. Otevřeli se dveře a vešel. Mířil k čelu stolu a zastavil se. Svůj pohled měl jen dopředu nepodíval se na mě.
,,Dobrý den, doufám že jste na mě nezapomněli v NY to bylo opravdu hektické poslední rok. Jsem rád že jsem zase doma a doufám že vše bude dobré a naše firma pojede tak, jak má " vzal si sklenku před ním a naznačil na cinknutí ,,tak na firmu" všichni jsme si vzali sklenky a cinkli si. Já si cinkla s Gemmou, Morganem, paní Styles a i s Harrym. On se na mě ani nepodíval, za to já na něm měla pohled pořád. Začala hrát hudba a někteří šli na parket.
,,Jess pojď tančit" tahala mě Gema. Harry se bavil se svou matkou.
,,Ne ne Gem" odporovala jsem ji. Pokývl a šla tedy sama.
,,Harry Styles jaké překvapení" oběvil se u našeho stolu Zayn.
,,Ahoj Zayne" nebyl zrovna rád, ale přivítal se s ním.
,,Jess dlouho jsme se neviděli, měla jsi toho hodně dáš mi tanec"
,,Zayne ne , víš že moc netančím"
,, Dobře tedy Jess přicházíš o skvělý tanec" usmál se a odešel jinam.
,,Morgane ty tedy odcházíš" podívala jsem se na něj.
,,Ano Jess je to tak" pokývl hlavou ,,mě místo je v důchodu, firmu si vezme Harry"
,,Doufám že si firmu vedl nejlépe"
,,Vedl ji úžasně" skočila jsem do toho, a Harry a já jsme se na sebe podívali. V jeho očích jsem nepřečetla nic.
,,To je dobře" pokývl.
,,Děkuji za chválu Jess" usmál se na mě Morgan.
,,Oprávněná" zničeho nic mi začal vyzvánět mobil, vytáhla jsem ho ze psanička a ani si neuvědomila že papírek jsem rychle zasunula pod psaníčko ,,omluvte mě prosím" odsunula jsem židli a šla do vstupní haly, kde bylo víc ticho. Vzala jsem hovor.
,, Prosím"
,,Dobrý den slečna Jess ?"
,,Ano"
,,Jsem doktorka Juliet, ošetřují vašeho otce, mohla by jste se dostavit do nemocnice"
,,Cože, co se mu stalo" vyhrkly mi slzy.
,,Měl těžkou autonehodu" mé nohy se podlomily a já tvrdě dopadla na svá kolena.
,,Budu tam" zavěsila jsem. Nesmí umřít, on ne. Můj pláč nešel zastavit.
,,Jess..." Nemohla jsem se na tu osobu ohlédnout ,,Jess co je" cítila jsem dlaň na svých zádech. Harry.
,,Můj o-otec mě-ěl nehodu" vzlykala jsem ,,musím do nemocnice" snažila jsem se vyškrábat na nohy. Harry mi pomohl.
,,Odvezu tě" držel mě.
,,Pil si" podívala jsem se na něj.
,,Nepil, bylo to nealko"
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....