Jako každý den vstupuju do prostor firmy a vydáváme se do nejvyššího patra, kde mám já i Harry kancelař.
Za jízdu výtahem se stihnu podívat na zprávy, které jsem včera nevyřešila a přibila tam jedna nová, přeposlal mi ji Harry. Otevřu ji a začnu rychle číst. Zítra odlétá na pobočku, kde se vyskitli problémy. Letí sám protože na té pobočce je dostatek asistentů. Bože.
Vystoupila jsem z výtahu a mířila si to přímo za ním. Zaklepala jsem a okamžitě vešla. Věděla jsem že tam je, protože dole bylo jeho auto.
,,Věděl jsi o tom dopředu" vletěla jsem k němu, byl právě zády ke dveřím a díval se z okna.
,,Ano věděl, myslel jsem že ty taky, ale očividně ne" za tu dobu se neotočil, a ani se na mě nepodíval.
,,Co je Harry" štěkala jsem po něm a přešla k němu. Podíval se na mě a okamžitě mě jednou rukou chytil pod krkem a já narazila zády o sklo.
,,Takhle si štěkej po někom jiným ne po mě Jess, mám takovou chuť ti dát facku jsem vytočenej, protože se bojím že když odjedu přijde lepší" pustil mě a otočil se zády.
,,Harry" povzdechla jsem si a vzala jeho ruku, kterou jsem si položila na hrudník a on se jen nechápavě díval ,,cítíš to? Ten tlukot mýho srdce" dívala jsem se mu přímo do očí ,,patří jen tobě Harry" usmál se a spojil naše rty.
,,Záleží mi na tobě Jess" vzal mojí tvář do rukou ,,nechci o tebe přijít"
,,Nepřijdeš" z této velice romantické chvíle nás vyrušil telefon, který Harry musel vzít.
......................................
Je večer, Harry už odešel, aby se mohl zabalit na zítra. Já ještě dodělávám papíry, které mi usnadní práci když tady Harry nebude. Lhala bych kdybych řekla že mi je jedno že odjíždí, není, bojím se že se dozvím že tam s někým něco měl a že bude dělat jako by se nic nestalo. Věřím mu, ale strach je všudypřítomný.
Když jsem vstoupila do Harryho kanceláře, zkontrolovat jestli jsem vše udělala, zaujal mě jeho výhled. Černý město se světly nádherný výhled. Byla jsem u něj potmě, takže jsem viděla všechno ostře. Sedla jsem si na jeho židli a dívala se ven, opřela jsem si hlavu a zavřela oči v tu chvíli mi bylo tak dobře a moje hlavě se ztratila v říši snů.
Probralo mě jen to když má hlava padala, já jsem se leknutím probudila a zjistila jsem že je ráno a mé tělo se schovávalo v dece od hlídače noční směny. Pousmála jsem se a deku poskládala a dala na Harryho gauč. Můj mobil zůstal v mé kanceláři, takže jsem nemohla slyšet budík a ani zprávy. Zapla jsem ho a první co na mě vyskočilo bylo zmeškané hovory od Harryho celkově jich bylo 13 a fakt hodně zpráv ta poslední co se mi zobrazila na zamykací obrazovce byla ta ,,dobře se ti spí na mé židli zlato" asi zavolal na firmu jestli jsem v práci a asi zde někdo byl.
Protože toho mám hodně udělaného můžu si zajít alespoň na snídani do protější kavárny.
Dala jsem si croissant s kávou a v poklidu jedla. Harry mu jsem samozřejmě odepsala že jsem usnula a že momentálně jdu na snídani. Taky jsem se ho zeptala, kdy asi přijede zatím bez odpovědi. Budou Vánoce sakra a já bych asi chtěla být s ním.
Vracím se do firmy. Procházím vchodem a všimnu si chlapa u recepce . Černý oblek drahé boty. Prošla jsem kolem a vyjela do mé kanceláře. Pokládám si věci na stůl a automaticky se dívám do jeho kanclu, až potom mi cvakne že tady není.
...................................Soustředím se na práci tak moc až mi z toho hlava jde někam. Zajela jsem si prsty do vlasů a opřela se o křeslo. Začal mi zvonit mobil Harry.
,,Zlato, jak se máš"
,,Harry" usmála jsem se když jsem slyšela jeho hlas ,, moc dobře ne už nějakou dobu sedím nad papirama a vůbec mi to tu bez tebe nejde"
,,Ah zlato moje, měl jsem hodně jednání a odpověď na tvou otázku jestli se vrátím na vánoce....ne, je toho tady moc a je tady chaos"
,,Aha...jo jo chápu Harry, za jak dlouho se vrátíš"
,,Zlatíčko sama to nechceš vědět no tak necháme to na jindy" dívala jsem se na svůj stůl byl tam papír z NY vzala jsem ho ,,seš tam zlato?" Bylo tam psáno že se základ naší firmy přesouvá do NY.
,,Nevratiš se" zašeptala jsem se slzami v očích a dívala se na kancelář kde kdysi seděl.
,, Čteš to že" povzdechl si ,,nevrátím se Jess "
,,Proč si mi dělal naděje? Mám výpověď? Co mám dělat, když je každému papíru potřebuju tvůj podpis"
,,Jess no tak nemáš padáka nastoupí vedoucí pobočky on to tam bude vést k němu půjdeš s papirama"
,,Mezi námi už nic nebude, obelhal jsi mě pane Stylesi sbohem"
,,Jess..." Než stačil něco říct tipla jsem mu to.
Vzala jsem si věci a mířila domu.
...........................
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanficJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....