Mučení

807 32 1
                                    

,,cože jsi udělal ?" Zakřičela jsem na něj ,,ty jsi mi doprdele, hodil něco do pití" byla jsem vzteky bez sebe.

,,Říká se tomu Španělské mušky" usmíval se ,,do pár minut ti to navozuje chuť" přicházel ke mě ,,měla ses mi omluvit Jess"

,,Seš děsnej" odsekla jsem, a vracela se již sama na večírek. Nová zkušenost, dávat větší pozor na své pití.

Dorazila jsem zpět a právě měl jeden z poroty z dnešního rána proslov. Vzala jsem si sklenku se šampusem, co roznášeli číšníci, a připila jsem na jejich firmu. Procházela jsem se v davu, když se mě někdo chytil.

,,Jess, jsi nějaká zkleslá ,co se děje " byl to Thomas.

,,Nevím, nějak nejsem ve své kůži" ty španělské mušky fakt hodně fungují.

,,Pojď půjdeme si popovídat se Zaynem" dal mi ruku na záda a vedl nás k Zaynovi.

,,Jess paaaani ten proslov dnes ráno byl úchvatný, jo a mimochodem sluší ti to" mrkl po mě ,,Thomasi, dlouho jsem tě neviděl, tuhle zakázku si myslím že máte v kapse"  mluvil s Thomasem a i tak se díval na mě.

,,To doufáme" promluvil Thomas.

,, A co ty Jess" možná se někomu to jeho flirtování líbí, ale mě ne ,,máš přítele ?" Jeho otázky byli vždy přímé. Než jsme však štíhlá cokoli říct, objevil se.

,,Zayne, od té doby co Jess odešla jsem o tobě nějak neslyšel, co se děje" Harry vzal Zaynovi slova.

,,Eh-no víš em- chtěl jsem se stavit jenže - eh- měl jsem toho hodně" byl tak nervózní, až jsem se tomu musela pousmát.

,,Omluvte mě prosím" nemůžu, já to nedávám. Zhluboka jsem dýchala a mířila jsem do svého pokoje.

Ze svého kufru jsem vytáhla vibrátor. Ne já tě nebudu prosit Stylesi. Usmála jsem se pro sebe. Sundala jsem si šaty a placla jsem sebou do postele. Zapnula jsem vibrátor a vjela s ním mezi mé nohy na to nejcitlivější místo, mé tělo se napnulo. Kurva. Při tom se mi Harry objevil v mých představách, jak je nademnou nebo když mě dělá prsty. Myslím že jsem vzdychala strašně nahlas, ale nemohla jsem si pomoct, protože už jsem skoro byla. Stačilo už mi jen pár vteřin a mé tělo se uvolnilo a začalo se klepat z toho úžasného pocitu. Když jsem však otevřela oči, zjistila jsem že můj pocit nebyl o moc lepší. Frustrovaně jsem se zvedla z postele a znovu se oblékala. Zamířila jsem znovu na večírek. Tohle je mučení sakra.

,,Jess" chytil mě hned u vchodu na večírek Harry ,,kde jsi byla tak dlouho" prohlížel si mě.

,,Potřebovala jsem se premalovat" usmála jsem se na něj, i když bych se na něj nejraději hned teď vrhla.

,,Ty seš dělala" pousmál se.

,,Zbláznil ses, ne" Jak sakra to poznal.

,,Jsi rudá Jess" výpadal tak pobaveně.

,,To mi alkohol stoupl do tváří" vymlouvala jsem se. Přistoupil ke mě fakt blízko a v tom rohu ve kterém mě držel mi vyhrnul o něco šaty a šahl mi přímo na to nejcitlivější. Musela jsem se ho chytit.

,,Harry"  zavzdychala jsem ,,co to-"

,,Jsi mokrá" zklonil ke mě hlavu a políbil mě.

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat