Jít dál

1.4K 43 0
                                    

Koukám do papíru když se ozve výtah. Vstanu od stolu a jdu se podívat kdo přijel.

,,Dobrý den...vy jste..? " Byla jsem docela zmatená, protože to byl ten muž ze včera u recepce.

,,Dobrý den vy jste slečna Jess, já jsem tedy nový vedoucí, těší mě Morgan" podal mi ruku a já mu podala tu svou a zatřásla ,,doufám že si budeme rozumět" usmál se na mě.

,,Ah, pardon jsem zaskočená" pousmála jsem se.

,,Ah pardon, nemohl jsem sehnat kontakt na vás, takže jsem vám nemohl dát vědět"

,,Tady je tedy vaše kancelář pane Morgane" ukázala jsem na dveře. On přikývl a vešel.

,,Nějaké papíry nebo něco, tak mi to přineste slečno" usmál se.

,,Papíry ze včera jsou na stole urgentní máte vedle" přikývl a dveře zavřel.

Sedla jsem si na svou židli a dívala jsem se na dveře, kde předtím byl on , předtím .... Pan Morgan je starší pán velmi charismatický a určitě vyznaly, myslím že s ním problém mít nebudu.

..........................................

Zaťukala jsem na dveře od pana Morgana .

,,Dále" vešla jsem.

,,Pane, mám tady papíry s celoměsičnimi recenzemi a zde jsou příjmy a výdaje, jak jste chtěl" položila jsem vše na stůl.

,,Oh ano jste velmi rychlá"

,,Má pracovní doba končí, vezmu si věci a půjdu"

,,Ano ano, tak tedy zítra" pokyvl hlavou.

,, Ano, nashledanou" přešla jsem ke dveřím a za sebou zavřela. Uffff, není tak úchylný.

Vyšla jsem z firmy a šla dlouhou štrekou ke mě. Dneska jsem ani nebyla na obědě. Jak se asi má Harry? Napadlo mě. Mysli na mě ? Podívala jsem se tedy na mobil jestli mi nepsal. Mém údivu psal.

Harry: Jess...
            Jess, měl jsem to říct promiň
            Ani nevíš jak se mi stýská
           Chci tě u sebe
           Mám o tebe strach
           Nechci o tebe přijít
          

Nemůžu mu odepsat, nevím ani co bych mu měla napsat. Ještě nějakou chvíli jsem se dívala do mobilu až jsem narazila do osoby. Když jsem svůj pohled zvedla byla jsem až šokovaná.

,, Zayne" dívala jsem se na něj ,,ehm co-co tady děláš "

,,Jess, šel jsem k vám do firmy seznámit se s novým vedoucím" usmál se.

,,Aha, jo promiň já už půjdu"

,,A kam jdeš, jestli se smím zeptat"

,,Domů Zayne" pousmála jsem se.

,,Hele Jess potřebuješ oddych nechceš dneska zajít ke mě do klubu ? "

,,Ty máš klub ?" Byl jsem docela udivená nemluvil o tom.

,,Ano mám, mám toho víc" mrknul na mě.

,,Ja-"  chtěla jsem říct že ne že zítra brzy vstávám, ale má pravdu potřebuju odreagování ,,dobře půjdu, dáš mi adresu"

,,Vyzvednu si tě kotě" mrknul na mě ,,budu muset, takže dneska v sedum tě vyzvednu"

,,Dobře měj se" usmála jsem se a chtěla mu podat ruku, jenže  on si mě přitahnul do obětí.

,,Měj se Jess" zašeptal mi u ucha a pak se odtáhl a šel směrem k firmě.

Já tam pár vteřin stála a pak se taky otočila a šla dál ve své cestě. Už jsem přicházela ke svému domu když mi začal vyzvánět mobil. Harry.

,,Ano" zvedla jsem mu to.

,,To jsem jako odletěl a jedeš do Zayna ? "

,,Cože?"

,,Pověz mi Matúš se, nebo o co ti jde" zněl opravdu naštvaně.

,,Jen jsem ho potkala na ulici pane Stylesi a pro vaši informaci ať už to máte od kohokoli, tak do mých soukromých věci vám nic není"

,,Jess neser mě jinak přiletím tím nejbližším letadlem a uvidíš, jak jsem nasrany"

,,Harry Stylesi v téhle firmě dělám dýl než vy dělám to poctivě a to co bylo už není"

,,Jdi doprdele s tím vykáním Jess, opovaž se jít do toho klubu jinak se už nemáme o čem bavit »pane Stylesi musíme jít«" zněl v pozadí dívčí hlas.

,,Ať už si na mě nasadil koho chceš jdi se bodnout můj pohár trpělivosti přetekl my dva se nemáme o čem bavit teď jdi někdo na tebe čeká" po tom co jsem to vše odřikala tipnula jsem to.

Konečně jsem vlezla do bytu a šla si dát studenou sprchu. Poté v tričku a kraťasech jsem se vydala do šatníku. Co si vezmu ? Hmmm. Tyhle šaty-ne ne to je blbost. Co tahle košile- jdeš na párty nebo do kostela ? Mám to, tenhle top odkrývající mi břicho, pak tahle silonky s dírami (víme jakou myslím, takový ty co se s nima dá chytat ryby) a na to roztrhané džíny. Pousmála jsem se je to boží. Teď už jen make-up a k tomu drdol a jsem největší čičina v podniku.

.......................................

Sedum hodin a můj zvonek se rozezněl.

,,Zayne" otevřela jsem dveře ,,můžeme?" Usmála jsem se, na top jsem si dala ještě koženou bundu. Zayn jen stál a jen se koukal.

,,Eh, jo jo jdeme" zavřela jsem dveře a zamkla. Moje podpatky začali klapat při cestě k autu. Zayn byl předemnou a otevřel mi dveře ,, prosím" sedla jsem si.

,,Děkuju" usmála jsem se a on zavřel a přešel ke dveřím řidiče a nastoupil.

,,Těšíš se ? " Podíval se na mě, nastartoval auto a vyjel.

,,Docela ano už jsem dlouho nebyla na párty" nikdy jsem na takové věci nebyla, ale potřebovala jsem se odreagovat.

Po cestě dobré konverzace jsem se dostali ke klubu. Jeho stěny byly z cihel a nad vchodem  svítil nápis glow in dark cool název.

,,Jdeme" otevřel mi dveře a podal ruku, přijala jsem ji a ladně jsem vyšla z auta, jako modelka.

,,Pane Zayne" otevřel dveře sekuriťak ,,slečno" pokývl hlavou ke mě.

,,Děkuji" poděkovala jsem a vleklá jsem se za Zaynem.

Hlasitá hudba se linula do mých uší. Tenhle klub měl dva patra jen na tom druhém nikdo nebyl dole byli všichni a šlo vidět že si hudbu dost užívají.

,,Chceš nějaké pití" Zayn přeřvaval hlasitou hudbu.

,,Ne ne" kyvala jsem nesouhlasně.

,,Seš na párty holka, dáš si Jacka" Zayn nerespektoval mě rozhodnutí a tahal mě k baru ,,hej Brede nalyj mi dvakrát Jacka" barman přikývl a dva Jacky jsme měli před sebou ,,na ex, krásko" mrknul na mě a jak říkal jsem udělala. Později jsem zjistila že to byla chyba. Otřepal jsem se a pohlédla na něj ,,jdeme tancovat holka" zašeptal u mého ucha a zase mě tahal na parket, připadala jsem si, jako hadr.

Zaynovi ruce přistáli na mých bocích a začal s nimi hýbat doprava a doleva. Nejprve jsem se nechtěla nechat unést, ale poté jsem ucítila něco jako uvolnění. Zvedla jsem ruce a začala boky hýbat sama Zayn si mě přitáhl, a já narazila na jeho klín, kde už se tvořil jeho kamarád.

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat