Dominantní

2.1K 58 0
                                    


Už od pohledu to byla dráha restaurace. Usmála jsem se na něj a vystoupila z auta.

,,Vypadá to tady nádherně" rozhlédla jsem se po restaurací když už jsme byli usazeni.

,,Ne tak nádherně jako ty" usmála jsem se.

,,Děkuju" je tak pozorný.

,,Jak jde práce"

,,Je dost těžké pracovat s někým jako je Harry"

,,Tomu věřím...já jsem s ním dlouhou dobu měl problém ale pak jsme se domluvili ale  tak krásná žena jako ty to musí mít s ním těžké"

..................

Zayn mě odvezl k hotelu a já vstoupila do pokoje. Svlékla jsem se a osprchovala se příjemný pocit to byl jít si lehnout po tak dlouhém dni.

Sen

Stála jsem před postelí a Harry právě zamkl dveře. Přesunul pohled na mě začal mě vášnivě líbat. Ustoupila jsem a padla jsem na postel a Harry obkročmo na mě mi dával ruce nahoru a pevně je držel.

,,Tak kurva sexy jsi" šeptal mezi polibky. Postupoval níž a níž. Vyhrnul mé tričko které jsem měla a prsty zahačil o lem kalhot.

,,Harry" stenala jsem.

Konec snu

Leknutím jsem se probudila. Byla jsem udychana a kapičky potu stékaly po mém čele.

,,Co jsem dělal že jsi ze spaní sténala mé jméno" přišlo další leknutí. Harry seděl v křesle na proti postele. Měl rozvazanou kravatu a sako dané na stůl. Popíjel alkohol a když jsem neodpovídala zvedl se a přešel k mé posteli ,,vypadala si tak sexy když si sténala zlato" šeptal.

,,Jak víš že to bylo o tobě" dívala jsem se mu přímo do očí a on se vyhoupl na postel nade mě. Nestihla jsem nic říct a ležela jsem s rukama nad mojí hlavou.

,,Myslíš si že jsem atraktivní moc dobře vím že si se mnou ráda hraješ a věř že ty tvoje hry jednou dovedou k posteli a pak je to taky to jak se tvé oči dívají když jsem s někým jiným" šeptal mi do ucha.

,,Stále jsem naštvaná" ignorovala jsem že jsem v poloze kdy on má navrh.

,,Myslím že kdybych udělal věci co bych s tebou tak moc chtěl dělat naštvaná by si nebyla" svůj stisk zesílil. Projel mnou nával zimi a tím se mi udělala husí kůže.

,,Slez ze mě"

,,Proč bych měl krásko" usmíval se na mě a tím odhalil jak strašně pro něj mám slabost.

,,Chci spát" šeptala jsem.

,,Já chci spát s tebou" přiblížil se blíž k mému uchu a začal líbat místa pod ním. Vzdechla jsem a cítila jak se pousmál a pokračoval níž.

,,Jak ses tady dostal" zastavila jsem se nad tou myšlenkou. Jeho tvář se oběvila před tou mojí.

,,Mám známý v tomhle hotelu a zajistili mi klíče" usmíval se.

Přisál se na mé rty a já spolupracovala. Mé teď už volné ruce se obmotali kolem jeho krku. Snažila jsem se nás přetočit a když to Harry konečně dovolil, byla jsem nad ním a užívala jsem si to. Rukama jsem přejížděla po košili a také odhalených místech. Když jsem se na něj podívala, stále se na mě díval a já se sklonila pro polibek a začala jsem pohybovat klínem. Nevím jak jsem mu mohla tak rychle odpustit. Vzdychal mezi polibky, když jsem se tak pohybovala.

,,Zítra je poslední den co tu jsme" zašeptala jsem najednou a tím jsem asi zkazila tu chvíli. Odtáhl se a podíval se na mě.

,,Proč to říkáš"

,,Nevím, jen mě to napadlo, prostě to co se tady stalo-"

,,Jess, bojíš se že se budu chovat jinak" jako kdyby mi četl myšlenky. Pokyvla jsem na souhlas ,,nikdy nepřestanu chtít tvou pozornost a tvý tělo"

,,Mohl by si, když ti dám to co chceš" slezla jsem z něj a přistoupila jsem k oknu.

,,Jess, no taaak" plácl polštářem o svůj obličej ,,jak ti mám kurva vysvětlit že jsi atraktivní a že bych rozbil hubu každýmu, kdo se tě dotkne" otočila jsem se na něj.

,,Proč mám takový pocit že tě na jednu stranu chci, ale na tu druhou vím že to je špatně"

,,Vyber si tu, která ti přijde nejlepší" dívala jsem se mu přímo do očí a on mě taky.

Teď už bezmyšlenkovitě jsem k němu přišla a políbila ho. Vtáhl mě do postele a přetočil mě pod něj. Svlékl mé tílko na spaní a začal se věnovat mým prsou, laskal je a já měla zavřené oči a užívala jsem si ten pocit. Jeho polibky mi začal rozdávat na břicho a čím dál víc níž a níž, když jsem cítila že už je u lemu mých kraťas, tak jsem se na něj podívala. Díval se mi přímo do očí. V jeho pohledu byl chtíč a mě se to líbilo, taky jsem ho chtěla. Čekal na to až mu dám svolení mi to sundat a já pokyvla na souhlas. Na nic nečekal a sundal mi to. Nejprve mi začal rozdávat polibky z vnitřní strany stehna a já sténala a prohybala jsem se v zádech. Harry dal jednu ruku na mé břicho, aby jsem se nehýbala a jeho obličej už nebyl u mého klína, ale šibalsky se na mě smál. Nejprve jsem moc nechápala proč, ale potom do mě zasunul dva prsty a já otevřela pusu do O. Na nic nečekal a začal rychle pohybovat tam a spět. Sledoval, jak pod ním kňučim, jak stenam jeho jméno. Tvrdě mě políbil, když jsem překonala svůj vrchol. Když mě jen začal líbat na krku a já si ho přitáhla do polibku.

,,Děkuju" zašeptala jsem.

,,Kdybych mohl dělat s tebou ty věci které chci..." Šeptal a mačkal mi můj bok.

,,Chci, aby si je dělal"

,,Jsem sobecký, to už víš" prsty přejel přes mou čelist ,,nechci, aby jsi trpěla" políbil mě a pak jsem usínala v jeho náručí.

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat