Líbali jsme se vášnivě, chytil mě za zadek a vyzvedl si mě na sebe. Odtáhla jsem se a podívala se mu do očí .
,,Co to děláš" zašeptala jsem.
,,Užívej si to" zašeptal na zpět a začal mě znovu líbat.
Oba dva jsme po sobě toužili, takže jsme zmizeli do mého pokoje. Zabouchly se dveře a on mě chytil pod krkem a přitlačil ke stěně.
,,Seš moje děvka Jess, jen moje " zašeptal mi u ucha a začal mě líbat svou druhou rukou začal jezdit po mém stehně výš a výš. Zastavila jsem jeho ruku těsně než by se dotkl mého klínu, kousek jsem ho od sebe odstrčila, vyjeveně na mě koukal.
,,Nejsem jako ostatní děvky" usmála jsem se a začala ho znovu líbat.
Otočil mě, aby mi mohl rozepnout mě šaty které sjeli na zem a já se ocitla celá nahá. Jeho oči prozkoumali každý kousek mého těla.
,,Tak sexy" zašeptal. Přitáhl si mě k sobě a já ucítila jak tvrdý je. Přiměl mě k tomu abych se předklonila a on měl kompletní výhled na mé tělo. Po chvíli se začal dotýkat mých boků a z ničeho nic mě plácl přes zadek, zavzdychala jsem. ,,Tak krásný zvuk" plácl mě ještě jednou, ale to jsem se držela abych nevzdechla ,,Nic?" Pronesl ,,a tohle" vnikl do mě dvěmi prsty a na to už jsem reagovala velmi hlasitým vzdechnutim. Pohyboval prsty dopředu a dozadu a já se toho nemohla nabažit, když místo jeho prstů do mě vnikl svým pérem.
,,Harry" skoro jsem zakřičela jeho jméno. On taky těžce vydechl, chytajici mé vlasy které zatáhl.
,,Tak úzká" zavzdychal a začal tvrdě přiražet. Nemohla jsem v sobě udržet vzdechy, chytila jsem se prostěradla a hlavu zabořila do matrace.
Harry mě přetočil, takže jsem se dívala přímo na něj. Chytil mě pod krkem a znovu do mě vnikl, protočila jsem oči na mé tváři přistála facka. Podívala jsem se na něj, oba jsme vzdychali a ja ucítila jak se můj vrchol blíží Harry začal přiražet silněji a já díky tomu mohla vyvrchoit a Harry hned po mě, udělal se mi na bříško s usměvem jsem se zvedla a šla jsem si umýt to co jsem měla na břiše, když jsem přišla zpět Harry ležel v postli dívající se na mě. Nadzvedl peřinu a naznačil ať si k němu lehnu, neodmítla jsem lehla jsem si k němu a přitulila se k jeho hrudi on mi dal pusu do vlasů, pomalu jsem začala usínat v jeho náručí.
.....................................................................................
Ráno jsem se probudila a nikdo vedle mě neležel, byl tam jen vzkaz.
musel jsem jít připravit na schůzku děkuju za noc byla úžasná
pousmála jsem se a zvedla jsem se z postele udělala jsem si rychlou hygijenu a oblékla jsem si kostýmek a rychlý make-up a šla jsem. Vyšla jsem z pokoje a docela rychlým krokem jsem se přemístila do místnosti, tam už na mě mával Wiliam ať si sednu k němu.
,,Dobré ráno pane"
,,Dobré ráno Jess, jak ses vyspala" usmíval se.
,,Výborně pane" usmála jsem se ,
Pohled jsem přemístila před sebe, kde se nacházel Harry měl zabodnutý pohled na mě, a když jsem se na něj podívala tak se pousmál a mrknul, na což jsem si dala vlasy za ucho a taky jsem se usmála. Schůzka začala a firmy se dohadovali na tom, kdo by co jak udělal, já jsem vše tiše sledovala, když se ozval Harry.
,,Pánové a dámy naše firma má největší zkušenosti v případě jakým se teď hádáme, jsme velmi velká firma se spousty spokojenými zákazníky máme to nejlepší zázemí pro tuto zakázku" na což jsem musela reagovat.
,,Děkujeme za to jak jste vyzvedl vaší firmu pane Stylesi, opravdu působivé, ale jak je známo vaše firma má hodně zkušeností a má hodně zákazníku ale né vždy byli spokojení, poslední dobou jste měli velké problémy s pobočkou v NY nemám pravdu? A taky skandál za nespokojenost svých pracovníku a zakazníku například nedodržení termínu a podobně že pane Stylesi. Proto myslím že naše firma i když je menší než tady pána, na své rozměry má zasebou spoustu velkých zakázek se stoprocentní spokojeností" promluvila jsem. právě jsem zasáhla Harryho Stylese. V místnosti bylo ticho.
,,Velmi působivé slečno Black" promluvil jeden z poroty. Thomas se ke mě nahnul.
,,To bylo neuvěřitelné Jess užasné" nemohla jsem se neusmívat, povedlo se mi sundat Harrymu korunu, kdo by neměl radost.
ČTEŠ
My Boss is Bastard (H.S)
FanfictionJdu jako normálně do práce ale s jednou malou změnou. Místo MÉ šéfky jsem se dozvěděla že firmu přebírá její syn. Dost mě to zaskočilo a to jsem netušila kdo to vlastně je.....