Na 100%

1.1K 45 13
                                    

Jen takový drobný dotaz. Znáte Thomase Hayese? Hrál v seriálu, který doporučuju SKAM . kdyby někdo nevěděl je to ten kluk na fotce ☺️

Probudila jsem se do nového dne. Rozespalá jsem si šla dát něco k jídlu, protože jsem měla moc velký hlad. Dala jsem si omeletu.

Poté co jsem to dojedla jsem šla do koupelny dát si ranní sprchu a takový normální ranní rutynky . Obmotana jen v ručníku jsem přešla do ložnice, kde jsem se převlékla do domácího a koukla do emailu jestli mi nepřišlo něco bližšího ohledně práce .  A bylo to tam.

Thomas:  s radostí vám oznamujeme že jste v naší firmě přijata, budeme se na vás těšit zítra  v 9 hodin

O můj bože já to fakt mám . Po dlouhý době jsem měla takový příjemný pocit že jsem něco zvládla .

Když v tom mi začal zvonit mobil a na obrazovce se objevilo jméno, které jsem doufala že se neobjeví. HARRY

,,Prosím" zvedla jsem telefon.

,,Jess ty jsi fakt vzala místo u Thomase ?" Zněl trochu jako kdyby chtěl slyšet že to není pravda.

,,Vzala"  tiše jsem kuňkla do telefonu .

,,Ah...tak to gratuluju"  zněl zklamaně .

,,Díky"  nic už neřekl jen to tipnul .

Seděla jsem na gauči a mé slzy padali po mých tvářích. Bože to je hrozný pocit .

Celý zbytek dne jsem se poflakovala, jedla čokoládu a dívala se na televizi .

..............................................

Už jsem před firmou a právě jdu do vnitř. Vyjela jsem výtahem do nejvyššiho patra a vešla do kanceláře. Svou krabici s věcmi jsem dala na stůl a zaklepala na šéfovi dveře.

,, Dobré ráno" usmála jsem se.

,, Dobré ráno Jess, jak jste se dneska vyspala nebyla jste nervózní " usmíval se .

,, Dobře jsem se vyspala ne nebyla " jo jak jsem nebyla nervózní tak teď začínám být ,,já jen - já jen že jsem tady "

,,Jsi nervózní " usmál se ,,nemusíš my tě tady nesmíme" usmála jsem se ,, no v kanceláři máš do podrobná vše vysvětleno a pokud nebudeš něčemu rozumět, tak se klidně připtej mě to nevadí "

,, Děkuji" natáhl ruku .

,,Vítám tě mezi námi " podala jsem mu ji taky a on s ní zatřesl.

Šla jsem k sobě starat se o to, abych vše pochopila a mohla co nejdříve dělat vše na plno.

.............................................

Týden poté

Ano ano je to týden po tom co jsem nastoupila a musím říct fakt se mi tu líbí . Thomas je příjemný člověk a všichni jsou takový vpohodě ne namyšlení, ale takový vpohodě no.

A co Harry říkáte si? Co bych s tím měla udělat nic , protože sama nechci . Chci aby viděl co ztratil a dokázat že se mnou to bylo to nejlepší. Ano trápí mě to.... Ale holt o tom je život jednou jsme nahoře a jednou dole.

,,Jess, pojď sem" zavolal na mě Thomas .

,,Ano co se děje"

,,No víš jak je to výběrové řízení na to jaká firma udělá reklamní kampaň na tu voňavku"

My Boss is Bastard (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat