Obudziłam się,przytulona przez kogoś.Rozpoznałam tą osobę za nim ją zobaczyłam.To był Draco,od którego poczułam miętowe perfumy i mocny zapach alkocholu.Choć może zapach alkocholu był połączony z moim.Nie wiem.Ślizgon przytulił mnie mocno i wplutł rękę w moje włosy.Po chwili znów zasnęłam.
* * *
Znów się obudziłam...Ale Draco już nie było.
Wstałam obolała i zmęczona.Podeszłam do biurka i nalałam szklankę wody.Po wypiciu nieco mi się poprawiło.Zabrałam jakieś dresy w miarę na mnie dobre.Ubrałam je i wyszłam.
Po dotarciu do dormitorium.Zobaczyłam śpiącego tam Bleasa i Pansy.
Wyszłam spod prysznica i założyłam dresy i koszulkę,którą zabrałam z pokoju...
Wyszłam z dormitorium.Choć najchętniej oblała bym ich zimną wodą.Podobno woda pomaga pozbyć się kaca...Muszę tak zrobić w kwietniu na pryma aprylis.
* * *
*TYDZIEŃ PÓŹNIEJ*
Oficjalnie,jestem teraz dziewczyną Draco.A jeśli chodzi o Harper,to przeniosła się do Beaxbatou.
* * *
Pakuję się właśnie na weekend do Hogsmid.Wybieramy się tam z Draco. Spakowałam wszytko co potrzebne i wyszłam z walizką na błonia.Draco przyszedł niedługo później.
-Na pokątną-krzyknął i zniknął z naszymi walizkami
-Na przekątną-krzyknęłam,a po chwili pojawiłam się w mrocznej i ciemnej dzielnicy
Niebo było ponure,a budynki czarne i zniszczone po części.Poszłam przed siebie trzymając różdżkę zaciśniętą w ręce.
*Około 15min później*
Zobaczyłam kobietę,zadziwiająco podobną do Bellatrix!?Miała czarne ciasno polokowane i tłuste włosy.I czarną suknie zrobioną z wielu kawałku materiału...Wystraszyłam się i pobiegłam dalej.
-Dziewczyna niedługo tu będzie,jest zbyt naiwna i lojalna-zaśmiała się
-Wiem,do tego czasu trzeba utrzymać smarkacza przy życiu-odpowiedział głos
-Willow tu jesteś!-krzyknął męski głos
-No tak,tutaj-uśmuechnęłam się-Musimy pogadać
* * *
Weszliśmy przez fioletowe duże drzwi do wysokiego pokrzywionego zielonego budynku..W środku stała duża różowa lada za którą stał rudy mężczyzna,miał fioletowe oczy,czerwoną koszule,czarne spodnie na szelkach i zieloną muszkę w grochy.
-Witam w hotelu Virusik!!-wykrzykną,a my aż podskoczyliśmy-Wasz pokój znajduje się na 23 piętrze,czarne drzwi po prawej stronie,numer 278
-Dobrze dziękujemy-uśmiechnęłam się i weszliśmy po kolorowych schodach.
* * *
*W POKOJU HOTELOWYM*
-To o czym chciałaś pogadać?-zapytał
-Przez przypadek przeteleportowałam się na Przekątną,i widziałam...Bellatrix- wyszeptałam
-Kochanie,ale to nie możliwe.Ona jest w Askabanie a ucieczka z tam tąd jest niemożliwa-uśmiechnął się
-Ale ona była do niej tak łudząco podobna. I powiedz mi czy w lochach jest jakieś małe dziecko?-syknęłam
-Em..Tak,widziałem tam jakiegoś chłopca.Z tego co pamiętam ma nazywa się Niko di Angelo...Ale on nie był czarodziejem czy nawet mugolem...Wyczuwałem inną magię-odparł
-Jak to inną magię?-zapytałam zaskoczona
-Nie wiem.Nie znam jej rodzaju...Jak zacznie się rok,możemy poszukać informacji o innej magi w bibliotece...Lub zapytać Pansy!Przecież jest wróżbiarką!
-Dobry pomysł....-odparłam
* * *
Koniec sierpnia...Zostały ostatnie dwa dni wolnego.A potem dosłownie powtórka z rozrywki.Znalazłam jakąś książke o innych rodzajach magii.Znalazłam ją w dziale ksiąg zakazanych..(☁️To jest książka to co teraz będzie☁️)
"Jak wiemy,istnieję około 20 gatunków
magii,a to kilka z nich:
-Czarodzieje
-Osoby pół krwi
-Mugle
-Wróżki
-Zmienno kształtni
-Chohliki
-Trolle
-Duchy
-Wampiry
Oraz najbardziej tajemniczy rodzaj magii czyli
-Herosi
Pewnie zastanawiacie się kim oni byli?Postaram wam się to przybliżyć...Herosi nie zamieszkują Angli.Są oni na kontynencie amerykańskim.Tylko w 20% zamieszkują Europe.Ale wracając Herosi to dzieci bogów...Np. Rzymskich lub Greckich,istnieje oczywiście bardzo dużo bogów...Mają oni swoje historie które niewiadomo czy się zdarzyły naprawdę.Dlatego takie historie nazywane są mitami...
Raz na kilka tysięcy lat,dochodzi do związku czarownicy z Bogiem lub Herosem.Jeśli urodzi się dwujka dzieci jeden z nich w 100% jest czarodziejem a drugi w pełni Herosem..Jeśli urodzi się tylko jeden potomek,umrze po kilku latach"-Co?Czyli to dziecko może być Herosem?
CZYTASZ
||🎭||Pokochać wroga||🎭||ToM 2||Siostra Draco||✓
Ficção Adolescente🎭Zapraszam na drugi tom Love The Enemy🎭 🎭 Bohaterowie 🎭 ¬Willow Potter ¬Draco Malfoy ¬Lily Anison, Malfoy ¬Pansy Parkinkson ¬? ¬Eric Grood,? ¬Laila Grood,? ¬Bleas Zabini ¬Felix Santa go ¬Niko Di Angelo ¬Aron Martinez ¬Voldemort