🥑ଘR๑zdział ²⁸ଓ🥑

8 3 0
                                    

Stanęłyśmy z Lily tak,aby mały był osłoniony.Widziałam w jej rękach małe iskierki.Co wróżyło duże ,,opady oraz burzęʼʼ.Przygotowałam różdżkę i stanęłam w pozyzycji bojowej. (🌱xD jak to brzmi.autorka🌱)
-Myślicie że wygracie,dzięki ''sile przyjaźni''? Błagam,takie rzeczy działają tylko w ,,My litlle ponyʼʼ-zaśmiał się brunet(Aron).Kiedy rzuciłam zaklęcie on od razu się odsunął-Słabo,słabo-zadrwił-Laila miała rację.Nie nadajesz się do Slytherinu
-Mówi ten który jest w Ravenlaw-parsknęłam-Ciekawe czemu?Jakoś nie odznaczasz się specjalną inteligencją!-odskoczyłam kiedy we mnie wycelował,Lily uderzyła w niego średniej wielkości błyskawicą.
Leżał nieprzytomny na podłodze.Lily wzięła Niko za rękę,żeby się nie bał.Teleportowałam resztę do nas.Wiedziałam że wróg przeszedł przez portal.Stanęliśmy na podeście i wskoczyliśmy do Portalu.

Otoczył nas wakacyjny wiatr.Słońce świeciło mocno.Wszyscy byli bardzo zadowoleni.Dzieci szły do szkoły.Większość miała po 10-14 lat.Pamiętam...Ja też kiedyś się tak cieszyłam na powrót do szkoły.Ale teraz musimy znaleźć Lily z przeszłości i odciągnąć ją gdzieś,żeby była bezpieczna.
* * *
Uskoczyłam w bok i uderzyłam głową o mur.

-Pamiętaj że zawszę będę o tobie pamiętać!
-Nie!Nie zostawiaj mnie!Nie teraz!?-krzyknęłam chisterycznie
-Nie mam wyboru...Wybacz...Jeszcze się zobaczymy!Za kilka lat...-powiedziała dziewczyna-Weź to...Zawsze nuś przy sobie.Zwłaszcza w niebezpieczeństwie!-podała mi zielony wisiorek z wężem,założyłam go od razu-Muszę iść...Do zobaczenia Willow!

Wisiorek!

Wyjęłam go z kieszeni i założyłam.Nagle poczułam ogromną siłę.Krew i adrenalina zaczęły we mnie buzować.Serce zaczęło szybciej bić....Byłam bardziej nastawiona do walki jak nigdy wcześniej...

Co ten wisiorek zrobił że się tak czuję!?

||🎭||Pokochać wroga||🎭||ToM 2||Siostra Draco||✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz