21.rész

4K 235 1
                                    

Lecsaptam a bőröndöm fedelét, felkaptam a táskám, és kirontottam az ajtón. Mr. Reinhardt az ajtóban állt, a kezébe nyomtam a kulcsokat, majd segítet levinni a lépcsőn a csomagomat. Aidan pont akkor lépett be a házba mikor én leértem a lépcsőn. Hosszan bámult rám. Én pedig azonnal elkaptam a tekintetem. A házmester intett, és bement a saját lakásába.

-Mit csinálsz?-kérdezte egyszerűen, és a csomagromra nézett.

-Elmegyek-válaszoltam.

-Miért?

-Mert el kell mennem.

Aidan megköszörülte a torkát.

-Nem kell.

-Ezt hadd döntsem már el én, jó?-hördültem fel.

Aidan összehúzta a szemöldökét, összefont karjait leejtete maga mellé, majd beletúrt a hajába.

-Persze, te mindig olyan fantasztikus döntéseket hozol-mondta gúnyosan.

-Aidan, fog már be-lépett ki a lakásuk ajtaján Anna, és csúnyán nézett rám, majd a bátyjára.-Elmész?

-Igen Anna elmegy, nem látod?-dohogott Aidan, mire mindketten csúnyán meredtünk rá.

-De Aidan, látom, hogy elmegy! De miért megy el? Miattad?

-Miaz hogy miattam? Mindenkinek én vagyok a bűnös? Mi lenne ha őt kérdeznéd meg? Ugyanis még engem sem világosított fel!-ordította le Aidan Anna fejét.

-Fogjátok fel, hogy el kell mennem! Enynire egyszerű, nincs semmi mögöttes tartalom-forgattam a szemem.

-Ana, nekem te nem hazudsz-hunyorított rám Anna.

-Nem hazudok-vontam meg a vállam, és szemrebbenés nélkül álltam Anna pillantását.

-De hazudsz!

-Az esküvőt is lemondtad..-motyogta Aidan.

-Mivan?-hördült fel Anna.

-Igen, és? Lemondtam az esküvőt.

-De szemét vagy-vágta a fejemhez Anna, és visszafordult a lakásba, és jó hangosan bevágta maga mögött az ajtót.

-Pom-pás-húztam el a szám.-Most már a húgod is utál.

-Azthiszed én utállak?

-Minden bizonnyal.

-Csalódást kell okoznom, Ana.

-Elviselem.

-Nem utállak, csak..de most utállak. Mert idiótán viselkedsz. De nem bánom, majd észhez térsz.

-Úgy beszélsz mintha ismernél.

-Azthiszed nem ismerlek?

-Nem hiszem, tudom-feleltem, és megfogtam a böröndöm fogantyúját.

-Hova mész?-szólt utánam Aidan.

-New Yorkba, anyámhoz. Rég láttam, meg kell látogatnom..

-És utána?

-Utána?-kérdeztem vissza, ő pedig bólintott.-Miből gondolod, hogy lesz utána?

Megvonta a vállát.

-Utána? Valószínűleg Klaiforniába. Azt nem tudom mennyi ideig leszek ott, de..tudod a nagymamaám ott él. És már régen láttam őt is.

-Visszajössz valaha?

Elnevettem magam, ahogy Aidanra néztem muszáj volt. 

-Ne játsszuk el mintha egy szerelmes regény főszereplői lennénk.

Mielőtt elmentél.. (befejezett)Where stories live. Discover now