Bölüm 13

1.8K 130 54
                                    

Aldığı kararla gözünü karartmıştı Lalisa, Jungkook'un yanına gidecekti, ne yapacağını kesinlikle bilmiyordu, belki ona iyi bir ders verecek tokat atacaktı belki de ona doyasıya sarılacaktı.

Kesinlikle ne yapacağını bilemeyen Lalisa giydiği kabanın düğmelerini ilikledi, Seojun bilir diye düşündü kendi kendine hangi otelde olduğunu Seojun bilir.
Onu aradığında Seojun şirketten daha yeni çıktığını söyledi, Lalisa her neyse diyip söze başladı.
"Jungkook hangi otelde?"dedi Lalisa.
"Lalisa hanım bunu neden sor-"
"Hadi çabuk söyle Seojun?" Dedi Lalisa sertçe. Seojun nefes alıp otelin ismini söyledi Lalisa arabaya bindiği gibi yol almıştı.

Eşinden ayrı kaldığı için açmak üzere olduğu boşanma davasını istemeyen aynı eşi sana zaman veriyorum diyerek başka bir otelde kalacaktı ve bunu marifetmiş gibi söyleyecekti ha?
Lalisa iyice sinirlenmişti, geldiği otele baştan aşağı baktı, gayet lüks bir oteldi merkezde olması işine gelmişti yol yaklaşık yarım saat sürmüştü.

Otele girdiğinde resepsiyon ile karşılaştı. "Merhaba, Jeon Jungkook hangi odada?" Dedi Lalisa.
"İsterseniz haber vereyim adınız neydi?"dedi resepsiyondaki kız.
"Yok ismimi söylemeyin, ah şey ben eşime sürpriz yapmak istiyorum da."
"Anlıyorum fakat bu kurallarımıza aykırı."dedi kız.
Lalisa içinden lanet etti.

"Bakın ben Jungkook'un eşiyim ona sürpriz yapmalıyım, aramız birazcık tartışmalı ondan özür dilemeye geldim. Lütfen bir defaya mahsus izin verin size söz veriyorum hiçbir sıkıntı çıkmayacak." Dedi Lalisa.

"Hanımefendi üzgünüm ama yapamam, dediğim gibi kurallarımıza aykırı ama sizin geldiğinizi söyleyebilirim."
Lalisa içinden 'başlayacağım kurallarınıza!' Diyerek sitem etti.

"Pekala adım Nancy geldiğimi söyleyin lütfen."dedi Lalisa. Derin nefes almıştı.
Kız gülümseyerek başını salladı, Lalisa derin nefes aldı şükür dedi içinden adımı bilmiyor. Galiba Jungkook'u tanımıyor bile.

Telefonla konuştuktan sonra Lalisa'ya döndü. "Buyrun efendim 212 numaralı oda asansörle çıkarsanız ikinci katta sağa dönün hemen karşınızda olacaktır."dedi kız Lalisa gülümseyip arkasını döndü.

Gerizekalı Jungkook Nancy'yi odasına davet etmişti öyle mi?
Basbayağı odasına Nancy'yi kabul etmişti.
Şimdi kafanı koparacağım senin Jungkook diye düşündü Lalisa.

Asansöre bindiğinde derin nefes aldı. İndiğinde sağa döndü odayı bulduğunda kapıyı tıklattı.
Kapının açılmasıyla karşısında gördüğü Jungkook şaşırmışa benzemiyordu.
Kaşları çatık Lalisa içeriye girdiğinde kabanını çıkarıp koltuğa attı.
"Ne o? Beni mi özledin?" Dedi Jungkook. Lalisa ona dönüp sert bakışlar attı.

"Nancy'yi bekliyordun demek?"dedi Lalisa. Göz devirip koltuğa attı kendini.
"Hayır beklemiyordum senin geleceğini biliyordum." Dedi Jungkook karşısındaki yatağa oturarak.
"Resepsiyona Nancy dedim pardon nasıl benim olduğumu anladın?"dedi Lalisa. Jungkook gülümsedi. "Resepsiyondaki kız eşim olduğunu söyledi, Nancy böyle bir şey yapmaz."dedi Jungkook.

"Ne yani Nancy senin eşin olduğumu söyleyemez ama ben Nancy olduğumu söyleyebilirim öyle mi?" Lalisa, Jungkook ona gülüyordu.

"Bak Lalisa gerçekten çok yorgunum, artık ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum, seni kıskanıyorum, kıskanmamam gerektiğini söylüyorsun, dediğin gibi hayatından çıkmaya çalışıyorum yanıma geliyorsun. Dediğin gibi Nancy'den uzak olmaya çalışıyorum yine sana faydam olmuyor ben anlamıyorum daha ne yapacağım senin için?"dedi Jungkook gerçekten yorgun görünüyordu ve bitkin.
Lalisa'nın da ondan farkı yoktu.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin