Bölüm 3

2.8K 189 34
                                    


Hatırlatma...
Sofra hazırdı saat dokuz olmuştu Jungkook yoktu. Makarnalar soğumuştu sandalyede oturmuş bekliyordu Lalisa. O çok sevdiği eşini bekliyordu bu masada ama hala gelmemişti.

"Lalisa hanım masayı toplayayım mı?" Dedi Eunra. Eunra ise hemşireydi ama aynı zamanda hizmetçilik yapıyordu, böylece Lalisa'nın ya da Jae Moon'un sağlık durumu çoğu zaman kontrol altındaydı. Eunra ve Seojun ise sevgililerdi fakat bundan Jungkook'un haberi yoktu. Sadece Lalisa'nın haberi vardı.
Masadan başını kaldıran Lalisa Eunra'ya yorgun gözlerle baktı. "Toplama Eunra ben toplarım sen Jae Moon'a bak." Dedi Lalisa çatallı sesiyle.
"Ama Lalisa hanım çok yorgunsunuz." Başını iki yana salladı Lalisa.
"Değilim, alışkınım." Dedi Lalisa.
Şirketine evden yaptığı tasarımları yolluyordu üç aydan beri, hamilelik dönemi onun için böyle evde geçmişti.

"Lalisa hanım-"
"Eunra dediğimi yap canım hadi, ben toplarım." Dedi Lalisa hızla ayağa kalktı ve üzerinde makarna olan tabakları aldığı gibi çöpe attı. Çıkan gürültüyle Eunra yerinde titremişti.

Bugün için özel olarak çıkarttığı şarabı aldığı gibi yere fırlattı. Daha yeni bebek doğurmuştu ve hormonları düzenli çalışmıyordu, duygularını dengeli hissedemiyordu. Yerde paramparça olan şarap camı ve kırmızı şarap Lalisa'nın duygularını açıkça ifade ediyordu.

Gözleri dolmuştu şimdi de, o kadar hazırlamıştı ama hepsi boşunaydı.
Lalisa'nın yanına gelen Eunra onu aldığı gibi koltuğa oturttu.
"İyi misiniz? Tansiyonunuza bakalım mı?" Kolunu kendine çekti Lalisa.
"İstemiyorum, bunlar tansiyonum yüzünden değil! Hissettiklerim yüzünden Eunra!" Lalisa derin bir nefes aldı.

"Bunları Jungkook bilmeyecek duydun mu beni? Asla ama asla bunu yaptığımı bilmeyecek! Yere düştü ve kırıldı anladın mı beni Eunra?" Dedi Lalisa. Hızla başını sallayan zavallı kız ortalığı toparlamaya başladı. Eliyle durdurdu onu Lalisa.
"Bırak öyle kalsın sabah toplarsın, makarnaları da soğuduğu için çöpe attım dersin." Diyip zorla ayağa kalktı Lalisa. Yatak odasına gitmek yerine oğlunun odasına gitti. Koltukta oturup onu izlerken beşiği de sallıyordu.
Oracıkta uyuyakaldı Lalisa.

Jungkook o gece yarısı birde gelebilmişti ancak evine. Toplantıları bitmesine rağmen rapor çıkarması gerekiyordu, bu seviyeye gelebilmesi için gününü gününe katması gerekiyordu. Çok çalışıyordu ailesi için onların mutlulukları için.

Mutfağı gördüğü gibi kaşları çatıldı, kendi kendine tonlarca şey düşünmüştü. Eve hırsız girme olasılığı, Lalisa'nın bayılıp her şeyi yere düşürme olasılığı, silahlı saldırıya uğrama olasılığı. Hızlıca karısıyla kendi odasına gitti. Bakındı ama karısını göremedi. Oğlunun odasına girdiğinde tüm endişesi kaybolmuştu. Karısı oğlunun başında uyuyordu. Oğlu ise beşiğinde mışıl mışıl uyuyordu.

Yaklaşıp karısının omzuna dokundu. Sessisizce kulağına mırıldandı. "Lalisa, güzelim?" Dediğinde Lalisa hızla uyandı önce oğluna baktı ona bir şey oldu mu diye?
Fakat oğlu iyiydi, gözleri eşinin gözlerine değdiğinde derin bir nefese aldı.
"Sen miydin? Korktum."dedi Lalisa. Ayağa kalktı, Jungkook'un yanında geçip odadan çıktı yatak odasına ilerleyip yatağına oturdu.
Onun ardından odaya giren Jungkook kaşları çatık endişeyle karısının yanına oturdu.
"İyi misin güzelim? Mutfak dağınıktı bir şey mi oldu?" Lalisa derin nefes alıp yalanını söylemeye başladı. "Yok ben düşürdüm yanlışlıkla şişe yere düştü, Eunra da makarnalar soğuduğu için çöpe atmış." Dediğinde Jungkook başıyla onayladı. "Bundan sonra şişeleri Eunra taşısın sen değil." Dediğinde gülümseyip Lalisa'nın alnına dudaklarını bastırdı.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin