Bölüm 22

1.6K 113 24
                                    

İyi okumalar dilerim...

"Lalisa Hanım kahvaltıyı hazırladım." Eunra Lalisa'nın kapısını çalmıştı ama ses yoktu çünkü Lalisa kendi odasında değildi.

Jungkook ve Lalisa çırılçıplak vücutları ile birbirlerine ihtiyaç duyarcasına yapışmış çalışma odasında uyuyorlardı. "Lalisa Hanım orda mısınız?" Lalisa gözlerini araladığında başını sağa çevirdi ve Jungkook'u uyurken gördü. Düşündü ve düşündü, eşini uzun zamandır uyurken görmüyordu. Önceden yanında yatmasına bile muhtaç kalırdı gece uyusun da ben de onu izleyeyim derdi çünkü günün hepsini işte geçiriyordu ve eve gelmesi ya da Jungkook'un yüzünü görmesi nadiren gerçekleşiyordu o da onu her zaman uyurken izlerdi. Şimdi fark ediyordu artık uyurken bile doğru düzgün göremiyordu.

"Lalisa Hanım içeri giriyorum müsait misiniz?" Duyduğu sesle panikle yataktan çıktı ama çıplak olduğunu sonradan fark edip Jungkook'un kısa kollu tişörtlerinden birini kafasından geçirdi altına da dün akşamki iç çamaşırını geçirdi ve bol bir şort giydi. Panikle kapıyı açacakken durdu, olamazdı böyle bırakamazdı Jungkook'u Eunra her an görebilirdi.

Lalisa, yatağa yaklaştı ve Jungkook'u dürttü. "Uyan Jungkook, hadi uyan çabuk."dediğinde Jungkook yavaşça gözlerini açtı ve kırpıştırdı bakışları Lalisa'ya dönünce sıcak bir şekilde gülümsedi. "Günaydın güz-" Lalisa Jungkook'un dudaklarını eliyle kapattı. "Konuşma şimdi olmaz, koridorda Eunra var beni göremezse merak eder şimdi ben odadan çıkacağım sen de hazırlanırsın bir aralık zamanda da kaçarsın evden."diyen Lalisa'yı idrak etmeye çalışıyordu Jungkook.

"Ya Jungkook hadi kalk."sessiz ama bir o kadar da etkili olan uyarı hemen Jungkook'a ulaşmıştı hemen eşyalarını topladı ve giyinmeye başladı. Jungkook baksırını giyerken Lalisa'ya gözleri kaydı, Lalisa dudağını büzmüş tavana bakıyordu. Jungkook bunu görüp güldüğünde hemen kıyafetlerini giydi ve yatağa oturdu. "Ben çıkıyorum sen de benden sonra çıkarsın."dedi Lalisa.
Jungkook başıyla onayladı.

"Lalisa Hanım banyoda mısınız?"yan odadan gelen Eunra'nın sesi ile Lalisa çalışma odasından gözlerini ovalayarak çıktı. "Günaydın Eunra."dediğinde Eunra korkarak Lalisa'ya baktı.

"Efendim sizi göremeyince korktum iyi misiniz?"
"İyiyim, çalışma odasında uyuyakalmışım, Moon uyandı mı?" Dedi Lalisa.
"Uyanmadı hala uyuyor, ben de kahvaltıyı hazırladığımı söyleyecektim ayrıca size gelen bir mektup var." Dediğinde Lalisa kaşlarını çattı.

"Mektup mu?" Dedi Lalisa.
"Bekliyor muydunuz?"
"Hayır beklemiyordum, isim var mı?"
"Hayır efendim yok." Lalisa hemen mektubu Eunra'nın elinden aldı ve yırtarak zarfından çıkardı. Zarftan bir not bir de flashbellek çıkmıştı. Lalisa hala şaşkındı "Sağol Eunra sen Moon'u uyandır ben de şuna bakıp geliyorum."diyip çalışma odasına yeniden girdiğinde kapının arkasındaki Jungkook'u unutmuştu ve bu yüzden kapı Jungkook'a çarpmıştı. Lalisa endişeyle eşinin başını tuttu. "Jungkook özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim."diyen Lalisa'ya şaşkınca baktı Jungkook.

"Kafam yarıldı birazcık ama endişelenme İyiyim."

Lalisa mutsuzca Jungkook'un kafasını okşadı ve yaklaşıp dudaklarını bastırdı. "Özür dilerim çok acıyor mu?" Dedi Lalisa.

"Bir daha öpsen geçecek gibi?"diyen Jungkook'un çıkarcı sözüne takılmadan bir kez daha öptü.

"Sanırım başka bir öpücüğe daha ihtiyacım var."Jungkook'un alaycı tavrından bir haber olan Lalisa bir kez daha öptü.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin