Bölüm 12

1.7K 131 16
                                    

Toplantı başlamıştı, ikisi de hazırlanmış hiçbir şey olmamış gibi arabaya binmişler ve şirkete varmışlardı. Lalisa sandalyeye oturduğunda yanına da Jungkook oturdu. Nancy kısacık eteği ile ilgiyi üzerine toplarken Jungkook'un diğer yanına oturdu. Pazarlama işinden sorumlu olan Nancy belgelerini masaya koymuştu. Lalisa telefonuyla ilgilenirken Jungkook da Nancy'nin sorularına cevap veriyordu.

Toplantı odasına giren bir grup insanla Bambam de girmişti içeriye. Lalisa bakışlarını ona çevirdiğinde başıyla selam verdi, Jungkook'la el sıkışan Bambam gülümseyerek Jungkook'un tam karşısına oturdu. İş hakkında konuşmaya başlarlarken önce Nancy kendini tanıttı, çevirmenler işlev görürken Lalisa da bacak bacak üstüne atmış konuşulanları dinliyordu.

Jungkook fazladan dosyaları Lalisa'nın önüne koyduğunda ismi dikkatini çekmişti Lalisa'nın, dosyanın üzerinde Bambam'in gerçek ismi yazıyordu. Bu ismi hatırlıyor gibiydi. Kaşları çatık ne yapacağını düşünüyordu.

Bu isim tanıdık geliyordu ama nerden hatırlıyordu onu bilmiyordu.
Bambam tayca konuşmaya devam ederken Lalisa araya girdi, Tayca konuşarak.

"Gerçek ismin Bambam değil galiba?" Dedi Lalisa.
Bambam şaşırmış gibiydi üstünü düzeltip sesini de öksürerek düzeltti.
"Pardon anlamadım?" Dediğinde Lalisa gülümsedi.
Jungkook onları kaşları çatık seyrediyordu.
"Demek istediğim ben de Tayland'da büyüdüm, gerçek ismini bir yerden hatırlıyorum ama nerden bilmiyorum." Dedi Lalisa.

"Adınız neydi?" Dedi Bambam.
"Ben Lalisa Manoban." Soyadını söylerken kendi soyadını tercih etmesi Jungkook'un yutkunmasına sebep olmuştu.

"Manoban? Ünlü dizayn şirketinin sahibi sizsiniz." Dedi Bambam. Lalisa gülümseyerek başını salladı.
"Çiçek bahçesi, anaokulun arkasındaki mezarlığın adıydı, orasını beraber kazmıştık. Sen sürekli deve kuşu gibi kafanı sokardın toprağa. Ceset bulmak için uğraşırdın." Dedi Bambam, Lalisa gözlerini kocaman açtı.

Bambam kahkaha attı. Jungkook Lalisa'nın elini tuttu. "Neler oluyor?"dediğinde Lalisa elini geri çekip Bambam'la konuşmaya devam etti.
"İnanamıyorum, biz anasınıfından beri tanışıyormuşuz aslında."dedi Lalisa. "Ben de şaşkınım ama çok mutlu oldum lütfen bir ara yemek yiyelim."dediğinde Lalisa hızlıca onayladı.
Bambam normal davranmıyordu sanki uzun zamandır bu anı bekliyormuş gibi çok sevinmişti.

"Lalisa!"dedi Jungkook. Lalisa ona dönüp ne var dercesine başını salladı.
"Bu bir toplantı! Ayrıca siz ne konuşuyorsunuz?"dedi Jungkook.
"Kendisi anasınıf arkadaşımmış. Bir yemek yemeği teklif etti kabul ettim." dedi Lalisa, Jungkook yumruğunu sıkıyordu. "Toplantıya ara veriyoruz."diyip ayağa kalktı Jungkook, sinirlenmişti.
Herkesin içinde karısı bilmediği dilde başka bir adamla konuşuyordu ve bu adam onun yakını çıkıyordu üstelik ona yemek teklif ediyordu.

Nasıl cüret eder dedi? Kendi kendine.
Nancy olduğu yerde gülüyordu.
Lalisa Bambam'le sohbet ederken Jungkook şirketin en üst katına çıkıp derin nefes aldı, karısı gözleri önünde ellerinden kayıp gidiyordu.
Pes edemezdi, uğraşmalıydı. Lalisa'yı elde etmek için ne uğraşlarda bulunmuştu, aynısı tekrar yapabilirdi.

Jungkook karar verdi asla ama asla Lalisa'dan vazgeçmeyecekti. Toplantı odasına geri döndüğünde herkesin bakışları ona dönmüştü sandalyeye oturup gülümsedi, çevirmene dönüp söylemesi gerekenleri söyledi.

"Eşimle arkadaş olduğunuzu öğrendim sizin adınıza çok sevindim, sizi evimde ağırlamak isterim."dediğinde çevirmen onu çevirip Bambam'a söyledi. Bambam gülümseyip baş salladı ve Tayca birkaç kelime söyledi çevirmen çevirip Jungkook'a döndü.
Bambam "Teklifiniz için teşekkür ederim. Tanıştığımıza memnun oldum, umarım daha iyi işler başarırız."dedikten sonra Jungkook ayağa kalktı ve el sıkıştılar.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin