Bölüm 20

1.4K 124 45
                                    




"Londra'ya mı gideceksin tekrar?"dedi Lalisa.
Jungkook bıkkınlıkla nefes verdi. "Söylemiştim ama ben. Sen de onaylamıştın şimdi ne oldu?"dedi Jungkook.
"Gitmeni istemiyorum Jungkook, burdan idare etsen olmaz mı?"dedi Lalisa.

"Olmaz hayatım, olmaz çünkü rakip firmalar şu anda benim rezerve ettiğim tasarımı alma peşindeler, alacakları kesin gibi her türlü illegal yolu deniyorlar."dedi kızgın bir şekilde Jungkook.

Lalisa başıyla onayladı "Pekala ama gidince hemen görüntülü arayacaksın tamam mı?"dedi Lalisa. Jungkook gülümsedi ve başıyla onayladı yaklaşıp kaküllerinin üzerine öpücük kondurdu sevgili karısının.

Lalisa gülümseyip kıkırdadı.

"Lalisa ben bir şey soracağım."dedi Jungkook Lalisa başıyla onayladı.

"Bizim sahte boşanmamızın gecesi kaydettiğin kalem kameradaki görüntüleri ne yapacaksın?"dedi Jungkook. Lalisa kaç günden beri bunun aklından çıktığını unutmuştu bile.

"Nancy aileme yaptığının cezasını çekecek Jungkook, onu büyük bir bozguna uğratacağım."dedi Lalisa.
Karısının ellerinden tuttu "O gün Seojun'a verdiğim kağıtla her şey başladı değil mi?"dedi Jungkook, Lalisa başıyla onayladı.

"Seojun ve Eunra bizim sahte boşanma davamızı öğrendiklerinde yüzlerinin alacağı ifadeyi merak ediyorum sadece onun da değil Nancy ve Mark'ın da."dedi Lalisa.
Jungkook kahkaha attı. "Seojun'un yerinde olsam o kağıda bakardım ama bana o kadar sadık ki boşanmamızın sahte olduğuna dair olan belgeyi bizzat kendi hakime verdi."diyip gülmeye devam etti Jungkook.

"Hepsi bunların bir parçasıydı Jungkook, Nancy çok büyük bir tuzağın içinde. Onu sadece bizden değil hayattan da mahrum bırakacağım."dedi Lalisa.

***

Jungkook havalimanında karısına tekrar sarıldı ve oğlunun yanaklarına uzun öpücükler bıraktı ve çok kısa sürede kendini Londra'da bulmuştu.

Oteline güzelce yerleşti ve toplantısı için zamanı beklemeye koyuldu bu süre zarfında oteli gezdi ve iş adamlarıyla konuşmaya devam etti.
İlk günü sıradan ama bir o kadar insan ilişkileri bakımından önemli olan Jungkook toplantısına girdi ve tasarımı satın almıştı illegal yollara başvuranlar ise sadece sinirlerinden tırnaklarını yemekle uğraştılar.

Toplantı biter bitmez Jungkook'u Seojun aramıştı.

***

"Merhaba Lalisa." Bu ses Mark'a aitti. Jungkook'un gidişini fırsat bilmiş evine misafir olarak gelmişti, onların planlarına göre Nancy birinci gecede yola çıkacak planlarını ikinci günde halledecekti, Mark ise birinci günde Lalisa ile sohbet edecek ardından ikinci günde de onu güzel romantik bir akşam yemeğine çıkaracaktı.

Onlar kusursuz plan kurmuşlar her ikisini de ayrı ayrı zedeleyecek planlar oluşturmuşlardı. Nancy Jungkook ile vakit geçirdiği sırada Lalisa ise Mark ile olacaktı.

İki kötü Nancy ve Mark planlarını kurmuşlardı ve ikisi de kazanma yolundalardı.
Londra'da düzenlenecek toplantı bile aslında kazanacakları kesin olan hatta ve hatta Kore'den de gerçekleşebileceği mümkün olan bir toplantı olmasına rağmen Nancy Jungkook'u yanlış bilgilendirmişti.

"Merhaba Mark, geleceğinden haberim yoktu?"dedi Lalisa.
"Sürpriz yapmak istemiştim."dedi Mark gülümseyerek.
"Sürprizlerden çok hoşlanmam."diyerek bir yalan söyledi Lalisa.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin