Evet yeni bölümle karşınızdayım canlarım...
Lalisa'nın gözü masanın altına kaydı poşeti aldığı gibi içindeki gömleği çıkartıp ortasından yırtmaya başladı.
"Gömleğine dokundu değil mi? Şu kokuya bak! Hangi deterjan bu?!" Diyip parçalara ayırdı Lalisa sonra da sinirle yere attı.
Jungkook ona yaklaşıp "Sakin ol tamam gittiler işte." Dedi."Tüm geceyi mahvettiler!"dedi Lalisa.
"Bu kadın sürekli senin yanında değil mi?" Dedi Lalisa. Jungkook başını öne eğip salladı. "Neden izin veriyorsun? Aptal mısın sen? Görmüyor musun? Bak Jungkook işine karışmak istemem ama bu kadın hiç sağlıklı değil! Hal ve hareketleri, konuştukları. Üçünden ikisi yalan! İstemiyorum."
Dedi Lalisa. Jungkook bakışlarını onun yüzüne çıkardı.
"Neyi istemiyorsun?" Dedi Jungkook."Onun senin yanında dolaşmasını istemiyorum!" Dedi Lalisa, eşinin gözlerinin içine bakıyordu. Jungkook gülümsedi ve "Kıskanıyorsun." Dedi.
Lalisa başını öne eğdi. "Biz hala evliyiz, sana yakışmıyor böyle davranışlar. Ondan uzak dur. O kadın tehlikeli." Dedi Lalisa.Jungkook ellerini karısının yanaklarına koydu. "Bak Lalisa, benim için bu hayattaki tek kadın sendin sen olacaksın, başkası asla olamaz! Biricik karımın isteğini geri çeviremem tabiki ama hala Nancy'nin ailesiyle bir bağımız var. Onlara haksızlık olur fakat sen üzülme diye elimden gelen her şeyi yapacağım. Mesela pazarlama toplantılarını haftada üç değil bir yapacağım acil olmadıkça. Böylece o kadınla da az görüşeceğiz, istersen yarın şirkete gel. Beni bıraktıktan sonra eve geçersin." Dedi Jungkook.
"Peki yarın geleceğim." Dedi Lalisa. Jungkook ona sarılacakken Lalisa geri çekildi. Jungkook derin nefes alıp başıyla onayladı.
Jungkook odasına çıktıktan sonra Lalisa , terasa çıkıp nefes aldı.
Eşinin ona böyle değer verici konuşması onu heyecanlandırmıştı.Eunra geç saatlerde masayı topladı, Lalisa da sonra odasına çıktı.
...
Sabah olduğunda Lalisa erkenden uyanmıştı çünkü heyecanlanmıştı. Belki de uzun zaman sonra eşini şirkete bırakacaktı.
İçinde beyaz bluz olan ve üstünde siyah ceket olan bir kombin yaptı altına kalem eteğini giydi. Yüzüne siyah tonlarında bir makyaj yaptı dudaklarına kırmızı bir ruj sürdü. Uzun siyah saçlarını arkasına doğru saldı. Son dokunuş olarak parfümünü sıktı.Jungkook her zamanki takımlarından birini giymişti, kıravatını da taktıktan sonra düğmelerini bileklerine geçirdi. Saçlarını biraz havalandırmıştı. Odasından çıktığı anda Lalisa'yı gördü. Gözleri büyülenmiş gibi ona bakakaldı. Eliyle burnunu okşadı, gülümsüyordu Jungkook. Lalisa topuklu ayakkabılarını düzeltmeye çalışıyordu o sırada Jungkook'u görüp ona döndü.
Jungkook yanına gidip onu baştan aşağı süzdü. "Çok şık olmuşsunuz Lalisa hanım." Dedi sessizce. Lalisa gülümsedi. "Teşekkür ederim Jungkook Bey."
Dedikten sonra saçını savurup topuklu ayakkabılarıyla salına salına merdivenlerden indi."Eunra!" Diye seslendi Lalisa.
"Buyrun Lalisa hanım."
"Moon'un sütünü dolapta biberona koydum, ondan içir. Bugün meyve ezmesi yesin. Dün kabız olmuştu." Dedi Lalisa. "Peki Lalisa hanım."dedi Eunra.İkisi de evden çıktığında Eunra dua etti.
"Ah tanrım dualarım kabul oldu sonunda tekrar barıştılar, şu asalete bak! Çok yakışıyorlar"dedi kendi kendine.Arabada yan koltuğa Lalisa oturdu. Jungkook arabayı sürmeye başlamadan önce kemerini taktı. Lalisa kemerini takarken kemer takıldı. Jungkook kemeri Lalisa'ya yaklaşıp güzelce taktı. Jungkook sırıtırken Lalisa başını cama çevirdi.
Dudaklarını birbirine bastırıp gülmemeye çalıştı, dilini dudaklarında gezdirdikten sonra önüne döndü.
Jungkook onu izliyordu ve kırmızı ruju dağıtmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFİNİTY
Mistério / SuspenseAilesini, ailesi için geride bırakan Jeon Jungkook karısı Lalisa'nın aslında sadece ilgiye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Şimdi ise bebeğine rağmen boşanmayı düşünüyordu Lalisa. Zor bir karardı. Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Jeon şirketi...